۱۴۰۱ شهریور ۶, یکشنبه

افزایش تهدیدهای جانی علیه بروجردی

 



بنابر گزارش‌های رسیده از تهران، مدتی است که عوامل وزارت اطلاعات و سپاه از طریق تماس‌های تلفنی  و ارسال پیامک آقای بروجردی را به قتل تهدید کرده اند. افزایش تماس‌های ناشناس به منزل و تلفن همراه آقای بروجردی واعضای خانواده ایشان، موجب سلب آسایش این خانواده شده است.

هفته گذشته بعلت وخامت وضعیت جسمی و تب شدید، آقای بروجردی به بیمارستان منتقل شد ولی در حین معاینات اولیه، اشخاص معلوم‌الحال با لباس مبدل پزشکی مواد مشکوکی را به ایشان تزریق کردند که آثار آن بشکل بیهوشی‌های متواتر و سپس  منجر به سکته و سقوط ایشان از پلکان منزل شد که صدمات جسمی جدیدتری را بر ایشان تحمیل کرده است. آسیب‌های دائمی بر کبد، کلیه و مغز که ناشی از سرکوب عملکرد ریه و قلب می باشد.

وی که امکان تدریس و برگزاری جلسات حضوری و فعالیت علنی از او سلب شده است، همواره هدف تهدید ها و اقدامات ایذایی قرار می‌گیرد. از سال ۲۰۱۷ تا کنون سوء قصدهای مکرری به ایشان شده است (سه بار خوراندن سم و دو بار تصادف ساختگی برای کشتن ایشان و تحت فشار گذاشتن کادر درمانی و ربودن پرونده های پزشکی، عوض کردن و دادن داروهای جعلی به ایشان) و اخیرا هم که به ایشان در بیمارستان حمله شد و قصد داشتند با تزریق مواد سمی، ایشان را از پای درآورند و این ها نشان میدهد که بروجردی حتی در بیمارستان هم امنیت جانی ندارد و نمی‌تواند حتی در بیرون از زندان هم از خدمات پزشکی بهره ببرد.

آقای بروجردی که در سال ۲۰۰۶ به دلیل حمایت آشکار از سکولاریسم، دستگیر و زندانی شده بود، پس از یازده سال حبس، شکنجه و محرومیت از خدمات درمانی، در سال۲۰۱۷ بطور موقت و با عنوان مرخصی درمانی، از زندان آزاد شد، اما همچنان از حقوق شهروندی خود محروم است و در حصر خانگی قرار دارد.

در سال ۲۰۱۱، آقای بروجردی با اشاره به اینکه جدایی دین از حکومت، نمی تواند به تنهایی برای جوامع کارساز باشد و مشکل اساسی در دل ادیان است و باید آنها را ریشه یابی و لایروبی کرد، در داخل زندان، به نوشتن کتابی به نام دایره المعارف ادیان و مذاهب، مبادرت نمود که محتوی هزاران مستند از عدم تطابق‌های اسناد و مدارک دینی و مجموعه‌ای از تناقضات اسناد کانونی دین است که نشان‌دهنده عدم کارآیی ادیان و مذاهب برای بشر می‌باشد. آقای بروجردی همچنین در سال ۲۰۱۴ به جرم نوشتن همین کتاب به  قرنطینه اعدامی‌ها منتقل شد.

متاسفانه بجای برگزاری مناظرات و مباحثات علنی با حضور بروجردی و یا شاگردانش، با اتخاذ روش‌های غیرمنطقی مانند تهدید به قتل، بایکوت رسانه‌ای، بستن سایتها و ایجاد محدودیت در شبکه‌های اجتماعی و قطع تلفن و ممانعت از ملاقات با مردم، حداقل حقوق شهروندی ایشان را نقض می‌کنند. اخیرا فعالیت شاگردان ایشان در کلاب هاوس در پی تهدیدهای مکررعوامل معلوم‌الحال و پلیس فتا و نیروهای امنیتی سایبری تعطیل شد. 

نمایندگان بروجردی ضمن اطلاع رسانی، نگران امنیت جانی بروجردی هستند زیرا وضعیت موجود و بایکوت رسانه‌ای هدفدار در داخل و خارج از ایران علیه بروجردی، دست دشمنان ایشان را برای اجرایی کردن حذف فیزیکی بروجردی، بازمی‌گذارد تا از طریق افراد نفوذی و خیانتکار، به ترور بروجردی مبادرت کنند.

هیات نمایندگان بروجردی کاشف توحید بدون مرز

شهریور ۱۴۰۱

 

برخی اخبار قبلی مرتبط با این اطلاعیه در لینک‌های زیر قابل دسترسی است:

 

دادگاه روحانیت به آیت الله بروجردی: مناظره نمی کنیم، اعدام می کنیم

http://www.bamazadi.net/2014/10/blog-post_2.html#more

 

بیانیه دفتر نمایندگی بروجردی در مورد تهدید فعالین فرهنگی این دفتر در داخل ایران

http://www.bamazadi.net/2022/06/blog-post.html

 

قطع ارتباط تلفنی و حمله به سایتهای آقای بروجردی توسط حکومت

http://www.bamazadi.net/2020/10/blog-post_12.html

 

افزایش فشار و تهدیدها بر بروجردی و خانواده و قطع کامل ارتباط او با خارج از منزل

http://www.bamazadi.net/2020/10/blog-post_22.html

 

آخرین گزارش وضعیت سلامتی آقای بروجردی

http://www.bamazadi.net/2021/08/blog-post.html

 

سرطان معده در اثر یازده سال حبس و شکنجه آقای بروجردی

http://www.bamazadi.net/2020/02/blog-post.html

 

 

هیچ نظری موجود نیست: