۱۳۸۷ بهمن ۱۰, پنجشنبه

بازداشت دو تن از بانوان هوادار آیت الله بروجردی

دو تن از بانوان هوادار آیت الله بروجردی در پی مراجعه به دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شدند.
در پی انتشار پیام های صوتی آیت الله بروجردی در رسانه های بین المللی که موجب اعمال محدودیت های شدید ارتباطی و انتقال ایشان به سلول انفرادی گردید، تعدادی از نزدیکان ایشان برای پیگیری این موضوع روز چهار شنبه، نهم بهمن ماه، به دادگاه ویژه روحانیت مراجعه نمودند که با برخورد ناشایست و بی احترامی قاضی پرونده و ماموران دادگاه، مواجه شدند.
در پی برخورد دادگاه با مراجعه کنندگان مذکور، دو تن از بانوان به نام های "زهرا عبدالله وند" متاهل، 31 ساله و "مریم قاسمی" متاهل، 32 ساله بازداشت و به سلولهای انفرادی بند 240 زندان اوین انتقال یافتند.
قاضی پرونده آقای بروجردی در تاریخ مذکور عنوان داشته بود "حکومت هر نوع رفتاری با آقای بروجردی و خانواده و نزدیکان ایشان را حق قانونی خود می داند".
لازم به ذکر است از سرنوشت افراد بازداشت شده پس از انتقال به زندان اوین اطلاعی در دست نیست.
مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران

۸۴ نظر:

ناشناس گفت...

"حکومت هر نوع رفتاری با آقای بروجردی و خانواده و نزدیکان ایشان را حق قانونی خود می داند".
باید هم بداند وگرنه آیت الله بروجردی و یارانشان این توان را دارند که پرده از حکومت ریاکار ولایت فقیه کنار بزنند و ماهیت اصلی آن را برای همگان روشن کنند . همه را میتوان با بر سر نیزه کردن قرآن معاویه فریب داد بجز یاران حقیقی علی را ،همه را میتوان در کربلا و در مقابل فرزند پیغمبر بسیج کرد بجز شیعیان واقعی حسین را . این موضوع را ملایان آخرت فروش و بازمانده گان بنی امیه و بنی عباس خوب دانسته اند .پس حق دارند که چنین کنند.

ناشناس گفت...

با تمام افتخار به شما خانمها عبدالله وند و قاسمی درود میفرستم و سلام گرمی به خانواده هایتان دارم که در راه آزادی دین و حقوق انسانی تلاش کرده و توهین و زندان را از دژخیمان مستبد تحمل میکنید به زودی زود این ضحاکان دیو صفت با طلوع آزادی از بین خواهند رفت و همگی در زیر سایه صلح خدا را خواهیم خواند

ناشناس گفت...

صبوری کن دل خسته صبوری.
صبح در راه است و راه دشوار است صبوری کن صبوری .
کمی صبر و کمی طاقت صلح را لمس خواهی کرد ولی جانا صبوری کن صبوری

ناشناس گفت...

باز هم شاهد بی حرمتی به جامعه زنان ایران شدیم تا هر چه بیشتر به مظلومیت ایشان پی ببریم و از طرفی فریاد این روحانی را نیز خاموش کردند که بگویند اسلام سیاسی یعنی خفقان . به امید آزادی هر چه زودتر این عزیزان

ناشناس گفت...

به خانواده محترم و مبارز بانوان عبدالله وند و قاسمی عرض ارادت داریم و از خداوند برای این عزیزان صبر را خواهانیم . استقامت شما عزیزان نوید بخش پیروزی بر تایکی است.

ناشناس گفت...

بله حق دارد رژیم دیکتاتور چنین ادعایی را بکند که هر بلایی را میتواند بر سر آیت الله بروجردی و یاران بیاورد زیرا عکس العملی مناسب از مجامع بین المللی و اپوزیسیون نمی بیند . سستی ما باعث جسوری و جسارت رژیم خودکامه شده است

ناشناس گفت...

بنیان گذاران انقلاب و رهبران نظام از ابتدا و تاکنون با لحنی بی ادبانه با ملتهای جهان و ایران برخورد کرده اند ، چه رسد به قاضی پرونده این دو بانوی عزیز .
باشد تا وجدانهای بیدار به قضاوت بنشینند که اسلام بروجردی اسلام است یا اسلام خامنه ای؟؟

ناشناس گفت...

اسلام دین رحم و مروت است نه خشونت . پیروان محترم آیت الله بروجردی شما بهتر می دانید که نه خمینی اسلام را قبول داشت و نه پیروانش . بدزبانی هم محصول بنیانگذار انقلاب است . در راه آزادی صبر کنید و با افشاگری کمر دشمن را به زمین بکوبید.

ناشناس گفت...

چقدر مضحک است که یک نظام با این همه برو بیای که دارد کمر مبارزه را با زنانی بسته است که نه قدرت سیاسی دارند و نه قدرت مالی و نه قدرت بدنی ، شاید چون پیرو افکاری که مردم را به حقوق و ارزش های خداداده یشان آشنا می کند، هستند.

ناشناس گفت...

باید غیرت و شجاعت را از این زنان آموخت

ناشناس گفت...

درود بر پیروان خستگی ناپذیر آیت الله بروجردی .

ناشناس گفت...

زنده باد دین سنتی ، نفرین بر دین سیاسی که دنیا و آخرت ما را نابود کرده است.

ناشناس گفت...

ما یاران کاظمینی بروجردی برای دفاع از کاظمینی بروجردی دست برنمی داریم اگر اینکه کشته ام بشیم

ناشناس گفت...

این کاظمینی بروجردی که ما شناختیم هر جا که او را ببرند بازهم ندای حق طلبانه و آزادی خواهی او به تمامی مللها می رسد

ناشناس گفت...

سلام
این حکومت با وقاهت کامل خود را صاحب حق می داند که هر برخوردی را با آقای بروجردی و خانواده اش نماید این حکومت برای کشتار و زندان نمودن مخالفان خود از هر ابزاری استفاده نموده و جنایت را حق خود می داند و چقدر غم انگیز است که یک کشور در درون خود مردمش را می کشد و در جوامع بین المللی خود را مدافع مظلوم می داند وپرده بر جنایات خود می کشد

ناشناس گفت...

اين رزيم راهى براى مصالحت بااين ملت رانداردزيرابناى حكومت خودبادروغ وخون خواهى بود باآرزوى آزادى هرجه سريع آيت الله بروجردى

ناشناس گفت...

بخداوندى خدابه جلال عضمت خدا قسم كه اين حكومت ظالم به بايان رسيده وماتاآخرين قطره خون خودايستادكى ميكنيم ودرانتظاررهايي ايشان يااعلان جهاد هوادار اآيت الله كاظمينى بروجردى

ناشناس گفت...

بهارآمدولى بيامى جزخشونت ونقاهت نداشت كلستان بازكلخوانى نمود،اماكلهاى سرخش قطره هاى خون مى داد
نابود باد حكومت ظالم ودرودفراوان برآزادى خواه آقاى بروجردى

ناشناس گفت...

با سلام
جمهوری اسلامی دیگر نقض حقوق بشر را به حد خود رسانده است و دیگر امنیت و آرامش را برای مردم باقی نگذاشته اند. این دو بانو که برای اطلاعاتی در خصوص وضعیت آیت الله بروجردی به دادگاه ویژه روحانیت مراجعه کرده بودند به طرز ناشایستی توسط ماموران دادگاه ویژه روحانیت دستگیر میشوند و این چیزی نیست جز بی حرمتی به زنان جامعه و همچنین بی حرمتی به انسانهای آزاده و صلح طلب است. لذا از تمامی فعالان حقوق بشر و سازمان عفو بین الملل و دیگر سازمانها خواستار آزادی این دو بانو که هیچ گونه جرمی مرتکب نشده بودند از دولت جمهوری اسلامی ایران باشند. با تشکر

ناشناس گفت...

خداوند ریشه ظالمان آزادی عقیده و بیان را هر چه زودتر از ته بکند. دیگر اینها شورش را در آورده اند و انگار نه انگار کسانی را که دستگیر می کنند انسان هستند نه حیوان؟
آیت الله بروجردی برای ابراز دیدگاههای خود که تماما به نفع تمامی مردم و تمامی ادیانهای مختلف است در حصارهای امنیتی پیام خود را به گوش جهانیان می رساند. ولی در عوض هیچ یک به دیدگاههای ایشان توجه نمی کند، از تمامی صلح طلبان و آزاد اندیشان خواهشمندیم که دیدگاههای آیت الله بروجردی را مورد نقد و برزسی خود قرار دهند و من به نوبه خود ایشان را تحسین می کنم و با شجاعت هر چه تمام تر به یاری این روحانی فراسونگر و جهان شمول می شتابم.

ناشناس گفت...

حکومت ایران سعی در نابود کردن انسانها برای بقاء خود می باشد چرا که اینان با نام اهل بیت و در لباس آنان هر گونه ظلم و رعب و وحشت به راه انداخته اند و هر کس پرده از روی جنایت های آنها بر می دارد سریعاً او را به انواع و اقسام تهمت ها متهم و او را از بین می برند.
آیت الله بروجردی هم همانند اجداد خود سعی بر نشان دادن چهره واقعی این ها به تمام دنیا شد و از هر گونه مکر و حیله آنها نترسید چون خدا خود را در کنار خویش داشت.
این ظالمان برای این که آیت الله بروجردی تفسیری را که از دین کرده که دولت ایران آن دین را نابود کرده بودند و تمام آنچه را که پنبه کرده بودند رشته شد. حال سعی بر نابودی ایشان و خانواده ایشان کرده اند و حتی رحم به هوادارانشان هم نمی کنند مگر ما چی می خواهیم جز آزادی مطلق و پرستش خدای مهربان آن طور که خواسته شده است. از تمامی مجامع بین المللی خواستار رسیدگی عاجل در خصوص وضعیت آیت الله بروجردی و هوادارانشان از حکومت ایران باشند.

ناشناس گفت...

در سالهای گذشته حاکمان ظالم این گونه با اسرا و خانواده آنها این چنین برخوردی نداشته اند. آنها وجدان داشتند، رحم داشتند ولی در حکومت به ظاهر اسلامی نه تنها کشت و کشتارو اعدام و تهدید و رعب و حشت و ترس در دل راه انداخته اند بلکه با انواع و اقسام بی حرمتی ها و رفتارهای ناشایست خود سعی بر تخریب چهره آنان می کنند.
آیا خدای مهربان این گونه جنایتها را دوست دارد، ای حکومت به ظاهر مسلمان؟ پس وجدان و غیرتتان کجا رفته و می گذارید این گونه با فرزند اهل بیت این چنین برخوردهایی بکنند. بیایید و از آیت الله بروجردی با تمام وجود حمایت کنیم و نگذاریم فریاد حق طلبانه ایشان را خفه کنند.
از خدای مهربان می خواهم که هر چه زودتر این پیشوای مظلوم و هوادرانشان را آزاد بگرداند.

ناشناس گفت...

امیدوارم که هر چه زودتر این دو بانو و رهبر و پیشوایشان آیت الله بروجردی از زندان آزاد بشوند.
من از کرده این نظام بدم آمده و در تعجبم که این هایی که دم از اسلام می زنند این گونه با زنان و خانواده دستگیر شدگان رفتار می کنند. خداوند آیت الله بروجردی را در راه رسیدن به اهداف خود یاری نماید و من نیز تا آخرین جانی که در بدن باقی است سعی بر یاری کردن ایشان می کنم

ناشناس گفت...

ما وابسته به این روحانی هستیم چون میدانیم که ایشان فرزند بیست و هفتم امام سجاد است و مظلومانه مورد اذیت و آزار دولت ایران قرار گرفته و قضاوت نا عادلانه ای در حقش کردند زیرا میگویند گناه این روحانی انسان دوست دفاع از آباء و اجداد و صلح است. لذا اجازه نمیدهیم تا آخوندهای درباری به خشونت خودادامه دهند و تا آخرین لحظه از ایشان دفاع میکنیم .

ناشناس گفت...

درود بر آیت الله بروجردی و وهوادرانشان
چقدر باید این روحانی مبارزو پیروانشان در شدیدترین فشارها روحی جسمانی قرار بگیرند و هیچ سازمانی به فریاد آنها نمی رسد. با شما هستم ای کسانی که برای آزادی تمام انسانهای بیگناه تلاش می کنید بیایید و یکباره آزادی این روحانی مظلوم و هوادارانشان رااز دولت ایران بخواهید و بر این کار خود اصرار بیشتری بورزید. با تشکر

ناشناس گفت...

سلام
دادگاه ها در تمام کشورها به عنوان مرجعی است برای دادخواهی مظلومان ولی در حکومت استبدادی ایران وسیله ای است برای تحت فشار قرار دادن مخالفان خود و هرکس را که بخواهند مورد آزار و اذیت قرار دهند آن را به دادگاه احضار و روانه زندان می کنند. مانند کاری که با هواداران آقای بروجردی کرده اند

ناشناس گفت...

این رژیم نامرد به همکیشان خودش رحم نمیکند ، مسلما به زنانی که از آیت الله کاظمینی بروجردی دفاع میکنند رحم نمیکند .

ناشناس گفت...

به نظر من شيوه ي ابداعي آيت الله محبوب ، سيد حسين كاظميني بروجردي در بالا زدن پرده ي رسوايي اين هرزگان عصر و فواحش دهر منحصر به فرد و بسيار افشاگرانه بوده و باعث هشياري خفتگان در دام تزوير اين ملاهاي خوك صفت گرديد.

ناشناس گفت...

من به عنوان یک بانوی ایرانی از این بانوان آزاد اندیش حمایت میکنم .

ناشناس گفت...

هیچ کس حق سلب آزادی را برای زنان ندارد . این بانوان مجرم نیستند فقط آزادی آیت الله کاظمینی بروجردی را میخواهند که خود یک آزادیخواه است.

ناشناس گفت...

وقتی کسی خودش ظالم است چگونه میتواند رعیت بی گناه را در زندانها بیندازد و آزادیخواهی همچون آیت الله کاظمینی بروجردی را در زندانها شکنجه کند .

Unknown گفت...

فرمانروای یک دست را با اعوانش، اسیر ماشین استبداد می بینم که به دره نابودی سقوط می کنند و ثانیه شمار لحظه پیروزی جبهه انسانیت به فرمانروایی آیت الله بروجردی بر تمامی دیوسیرتان روزگار هستم .

ناشناس گفت...

این رژیم چقدر از اندیشه آیت الله کاظمینی بروجردی میترسد که با مراجعه زنان به طرفداری از مرجعشان آنها را دستگیر میکند .

Unknown گفت...

سلام و درود بر آزادی خواهان
معرکه اوستا غریو شیرمردان ظلم ستیزی بود که تاب دیدن زنجیر استبداد بر پیکر پاک وطن را نداشتند و طنین این غرش ، اندام تمامی ظالمان را تا ابد می لرزاند و باعث غرور و افتخار خواهد بود .

ناشناس گفت...

درود بر شما
در اسلام آزادی عقیده و بیان امری محترم است و روحانیت کارش حفظ این ارزشهای اسلامی است همانند کاری که آقای بروجردی می کنند ولی اگر آزادی در اسلام محکوم می شود نتیجه تداخل دین و سیاست است و نتیجه اش این می شود که دادگاه ویژه روحانیت را بر پا می کنند وبا سیاستهای کثیف خود دست به جنایت می زنند و به نام اسلام تمام می شود و اسلام وسیله ای شده است برای سرپوش گذاشتن بر روی جنایتهایشان

ناشناس گفت...

در همه اعصار مشاهده کردیم که زنان مورد بی حرمتی حکام ظالم قرار میگرفتند و این سندی است برای اثبات ظلم وفساد در دولت ایران .

ناشناس گفت...

زنان جزو بهترین آحاد جامعه هستند که میتوانند در تصمیم گیریهای معقول مردان را راهنمایی کنند با آرزوی آزادی آیت الله کاظمینی بروجردی .

ناشناس گفت...

از حکومتی که فشارها را روز به روز بر مردم زیاد میکنند چه انتظاری میتوان داشت .

ناشناس گفت...

مرحبا به زنان آزادیخواه .

ناشناس گفت...

من به عنوان یک آزادیخواه از آیت الله بروجردی و یاران ایشان دفاع خواهم کرد و در صحبتهایم سعی می کنم نام ایشان را حد اقل بیاورم که بدانند این ملت بیچاره که یک روحانی صلح طلبی هم هست که در برابر دین استبدادی ایستاده و دم از دین آبا و اجدادی خویش می زنند

ناشناس گفت...

من رضا از قم هستم.اخبار آیت الله بروجردی رو من دنبال می کنم.و هر لحظه به این حکومت دارم فحش میدم که چرا چنین شخصیت محبوبی رو بخاطر ترس از اینکه دستشون رو بشه رو به زندان انداختن و خانواده و یارانشون رو اذیت می کنند.

ناشناس گفت...

کاش هر چه زودتر از این دنیای کثیف رهایی پیدا کنیم.کاش هر چه زودتر کاش کاش کاش

ناشناس گفت...

با سلام، رژیم در این روزها از هر حربه ای استفاده می کند تا صدای فریادگری مردم را خاموش کند، ولی این صداها خاموش نمیشوند

ناشناس گفت...

با سلام
ما دانشجویان این حرکت رژیم را به شدت محکوم کرده و از مجامع بین المللی و مدافعین حقوق بشر خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع را داریم.

ناشناس گفت...

با سلام
سکوت مجامع بین المللی و فعالین حقوق بشر در مورد دستگیری این دو بانو نشان از راضی بودن آنها به دستگیری انسانهای بی گناه است اگر غیر از این است چرا حرکتی انجام نمی گیرد

ناشناس گفت...

با سلام
دستگیری این دو بانو نشان دهنده ضعیف شدن رژیم حاکم است که حتی به کسانی که هیچ گونه آزاری به آنان نمی رسانند حمله کرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار می هند و ما متاسفیم که این چنین رهبران بی لیاقت بر ما حکومت می کنند.

ناشناس گفت...

درود بر آیت الله بروجردی و تمام وجدانهای بیدار
هر زن آزاده در ایران و دیگر نقاط جهان که نظر آیت الله بروجردی در مورد زنان را(رساله آزادی) خوانده یا شنیده باشد که"زن مخلوق زیبای خداوند است. زنان در هر کاری توانمند و با استعداد اند و باید رعایت حرمت و قداست زن را نمود و ظرافت و لطافت این مسئول تکامل و توارث را فراموش ننمود و..." متوجه می شود که ارزش و احترامی که برای صاحب چنین عقایدی باید قائل شد, قابل نگارش نیست. و من به شخصه حاضرم جانم را فدای ندیب الفاطمیه, فرزند بیست و هفتم حضرت زین العابدین کنم.
با آرزوی آزادی تمام زندانیان عقیدتی

ناشناس گفت...

ما ضمن محکوم کردن این اعمال غیر انسانی ، حمایت خود را از آیت الله بروجردی و یارانش اعلام می داریم . تعدادی از جوانان ملایر

ناشناس گفت...

آن چه من فهمیدم آن است که حرکت آیت الله کاظمینی بروجردی و یارانش با تمام حرکت ها و جنبش ها چند ساله اخیر فرق اساسی دارد و آن این است که انسان ها را به پرورش وجدان دعوت می کند

ناشناس گفت...

با سلام
باید در دادگاههای اسلامی، آزادی وتبرئه متهم، اولویت داده شود نه آن که با شکنجه آن را مجبور به اعتراف کنند. نقطه آغازین بسیاری از جنایات بر علیه بشریت و حصر آزادی انسان، سوء ظن است. فتح آیه 12

ناشناس گفت...

سلام . اینها چرا جنایت می کنند اینها چرا اینکار می کنند می خهند چه چیزی را نشان بدهند مگر نمی گویند که ما خودمان یک پا حقوق بشر هستیم پس کو. من به عنوان یک وجدان بیدار خودم را مسؤول می دانم که هر کسی که صدای آزادی را می دهد به فریادش برسم ، ما با شما آیت الله بروجردی و پیروانش هستیم تا جان به جان حق تسلیم شویم .متشکرم .اف اف

ناشناس گفت...

اطلاع رسانی از جمله مشاغل مهم و با شرافت است. بایکوت خبری به هر دلیل و عنوان، کاری ناپسند و غیر انسانی است. این حق طبیعی نزدیکان آیت الله بروجردی است که از وضعیت ایشان آگاهی یابند اما متاسفانه چنین برخورد وحشیانه ای با آنها شد و ما به شدت این حرکت را محکوم می کنیم.

ناشناس گفت...

ورود شکنجه به مسائل قضائی، جزائی و اطلاعاتی کاری زشت و غیر قابل اغماض می باشد. پرونده های بازمانده از اقدامات شکنجه گرانه، فاقد هر گونه اعتبار و مشروعیت می باشد. هر نوع اقرار و اعترافی در پرانتز شکنجه گری، دور از وجاهت قانونی می باشد.( رساله آزادی)

ناشناس گفت...

سلام
در یک کشور دیکتاتوری وقتی قاضی از حاکم دستور بگیرد آن دادگاه تبدیل به بی دادگاه می شود و مخصوصا که متهم حاکم آن جامعه باشد آنوقت است که حاکم بوسیله قاضی حکم بر کشتن و زندان شدن انسانها می دهد و با ایجاد ترس و رعب در بین مردم خود را بر مردم تحمیل می کنند.

ناشناس گفت...

حکومت ایران باید بداند که ما تا پای جان با آیت الله بروجردی هستیم

ناشناس گفت...

درود بر شما
این حکومت، حکومت شاهنشاهی را یک حکومت دیکتاتوری می داند و به همه نشان داده اند که در حکومت قبلی خفقان بر جامعه حاکم بوده و ترسیمی از یک حکومت دیکتاتور را به مردم ارائه داده اند در حالی که خودشان نیز به همین شکل عمل می کنند وهرکس دم از آزادی بزند مانند آقای بروجردی ودیگر مبارزین صدایش را خفه کرده وآنها را به شکنجه گاه می برند و این سندی است برای محکوم کردن آنها.

ناشناس گفت...

سلام بر آزادی خواهان
دادگاه ویژه روحانیت پایه و اساسی ندارد و هدف از تاسیس آن قانونی جلوه دادن سرکوبهایشان است. در سالهای اخیر نقش زنان در مبارزات علیه رژیم دیکتاتوری بسیار پر رنگ شده است و این باعث افتخار و سر بلندی زنان آزادی خواه ایرانی است. امید وارم که این دو مبارز هرچه زودتر آزاد شوند.

Unknown گفت...

امروز ایرانیان آزاد از استحاله فکری مصنوع ولایت فقیه به وضوح می توانند مشاهده کنند که در دامن آیت الله کاظمینی بروجردی زنان شیردلی پرورش یافته اند که هر کدام می توانند کاوه آهنگری در عصر اینترنت و تکنولوژی لقب گیرند که با بیرق استبداد ستیزی به پایگاه ضحاک زمان یورش برده اند و اکنون این ماییم که می توانیم با حمایت های خود از آیت الله کاظمینی بروجردی و یاران وی به تشکیل سپاه صلح و برابری بپردازیم تا با تداعی نبرد کاوه و ضحاک ، شکست اهریمن بزرگ را به جهانیان نوید دهیم .

ناشناس گفت...

سلام
تمام انبیاء پیامشان آزادی و آزادگی بوده برای مثال حضرت ابراهیم در خانه عمویش بزرگ شد که بت پرست بوده و نه تنها ابراهیم بر او اعتراض نمی کرد بلکه در کنار او با مسالمت زنگی می کرد. اینگونه است که چهره واقعی این حکومت که خود را مدافع اسلام می داند رو می شود و چگونه است که اینان دم از آزادی می زنند ولی کسانی را که طالب آزادی هستند مانند این دو خانم را به زندان می اندازند در حالی که فرستادگان خدا هیچ گاه این چنین مردم را تحت فشار قرار ندادند.

ناشناس گفت...

درود برآیت الله بروجردی وتمام وجدانهای بیدار من هم به نوبه خودم این رفتار حکومت ظالم با این دو بانوی عزیز را محکوم می کنم و من به شخصه حاضرم جانم را فدای مظلوم العسکریه،فرزند بیست و هفتم زین العابدین کنم با آرزوی آزادی تمام زندانیان عقیدتی.م.ج.تخت جمشید

ناشناس گفت...

ما همه خواهان آزادی هستیم و آزادی آیت کاضمینی بروجردی را خواستاریم
گناه کسانی که بازداشت کردید چیست آیا دفاع از حق جرم است؟

ناشناس گفت...

سلام برمردبزرك آزادى خواه وسلامى كرم برهواداران ايشان شمابيروزهستيد

ناشناس گفت...

احسنت بر شما خانم ها عبدالله وند و قاسمي.بايد غيرت و شجاعت را از اينها اموخت

ناشناس گفت...

اى اديان اللهى اى اديان مقدس عيسى وموسى سلام خدابرتمامى اديان بشتابيدبراى آزادى دوستدارتمامى اديان آيت الله كاظمينى بروجردى

ناشناس گفت...

با سلام
رژيمي كه به زنان رحم نميكند چگونه ادعاي دفاع از حقوق زنان ميكند

ناشناس گفت...

سلام
بسيار جاي تاسف دارد كه ما در كشوري زندگي ميكنيم كه حتي به زنان آزاد انديش رحم نكرده و آنان را بي رحمانه به زندان برده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار ميدهند

ناشناس گفت...

مرگ بر توروریسم مرگ بر خانبن به ملت دورود بر آزادگان تهیت بر مصلح گرایان

ناشناس گفت...

مرگ بر تورویسم و قاتلان آزادی دورود بر اصلاح گرایان در هر دینی و سنتی سلام ما به دموکراسی و عدالت جویان ، ما شما را تا جان داریم حمایت می کنیم

ناشناس گفت...

واقعا کار این عزیزان قابل تحسین است.بدانید که ما جمعی از معلمان شهرستان تویسرکان هم دست از حمایت شما بر نخواهیم داشت. به حضرت آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی و یاران با وفایش تبریک و خسته نباشید میگویم بابت گرفتن خواب از چشمان این دجالان.

ناشناس گفت...

اندکی صبر سحر نزدیک است
انشاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم دیکتاتوری ایران خواهیم بود. زیرا این را تاریخ ثابت کرده که هر حکومتی تا سی سال بیشتر حکومت نکرده.

ناشناس گفت...

ما این وضعیت را به منزله پیروزی آیت الله بروجردی و یارانش بر حکومت کثیف ایران میبینیم. تا کور شود آن چشمان حسودی که نتواند ببیند

ناشناس گفت...

درود بر شما
خداوند انسان را موجودی آزاد و صاحب اختیار آفرید و هیچ کس حق ندارد این آزادی و اختیار را از انسانها بگیرد، همه در انتخاب راه خود آزادند این دو خانم با توجه به این اصل آزادی که دارند از آقای بروجردی حمایت کرده اند حکومت نمی تواند آنها را از حقی که خدا داده است محروم کند که این نقض دستور خداوند است

ناشناس گفت...

خداوند انسان را موجودی آزاد و صاحب اختیار آفرید و هیچ کس حق ندارد این آزادی و اختیار را از انسانها بگیرد، همه در انتخاب راه خود آزادند این دو خانم با توجه به این اصل آزادی که دارند از آقای بروجردی حمایت کرده اند حکومت نمی تواند آنها را از حقی که خدا داده است محروم کند که این نقض دستور خداوند است

ناشناس گفت...

دولت ایران از هر راهی وارد میشود تا زنان و مردانی که به دین ساختگی انقلاب57 نه گفته اند را در موقعیت بد اجتماعی قرار دهد.

ناشناس گفت...

اگر حکومت ایران راست میگوید اجتماع عظیم،بی نظیر و با شکوه گرفتاران که با سخنرانی آقای کاظمینی بروجردی همراه بود و در بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده ایران برگزار شد را در تلویزیون پخش کند. دولت ایران میترسد با نشان دادن این فیلم تمام نقشه های ملاهای در باری نقش بر آب شود.

ناشناس گفت...

خشمی که دولت ایران از آیت الله کاظمینی بروجردی دارد بخاطر مردمی بودن و اندیشه اصیل و پاک جدایی مطلق دین از سیاست او است .

ناشناس گفت...

دولت ایران حکومت پست و کثیفی است که فقط دنبال این است که با دغل کاری مغز های خراب را بخرد و بازار فریبکاری خود را رونق دهد.

ناشناس گفت...

من به عنوان یک مربی ورزش بانوان از زنان مدافع آیت الله کاظمینی بروجردی حمایت میکنم .

ناشناس گفت...

این رژیم نامرد هیچگاه نتوانسته جلوی پیشرفت وبیداری زنان را بگیرد .

ناشناس گفت...

بانوان سرمایه های مملکت هستند آنها را آزاد کنید .

ناشناس گفت...

طبق فرمایشات این روحانی زن نیمه اصلی آفرینش است .

ناشناس گفت...

من خودم یک بانوی بسیجی بودم اما با پیدا کردن سید حسین بروجردی وتوجه کردن به اهداف ایشان از بسیج انصراف دادم چون فهمیدم دین همان است که این سید مظلوم میفرماید .

Unknown گفت...

ما زنان تا پای جان از عقیده خود دفاع خواهیم کرد و این عمل رژیم را محکوم میکنیم.

ناشناس گفت...

حکام دولت ايران آنقدر ترسو و ضعيف هستند که به خاطر منافعشان حتي از زنان هم نمي گذرند و آنان را زنداني کرده و شکنجه مي دهند آنها حتي قدرت دفاع از خودشان را ندارند خاک بر سر چنين حکامي درود بر شير زناني از مرگ هراسي ندارند