۱۳۸۷ بهمن ۱۷, پنجشنبه

برنامه ای برای تخریب آیت الله بروجردی

در پی تداوم و پیگیری نهادهای خبری و مدافعان حقوق بشر، خانواده آیت الله بروجردی امکان ملاقات کوتاه مدت با ایشان را به دست آوردند.
صبح روز 15 بهمن ماه، هنگامی که اعضای خانواده آقای بروجردی برای ملاقات به زندان مرکزی یزد مراجعه نمودند، ابتدا توسط مسئولین به بخشی جداگانه در داخل زندان هدایت گردیدند که بر خلاف قاعده سالنهای ملاقات با تجهیزات و وسایل رفاهی متعدد مجهز شده بود و همزمان با ورود خانواده آقای بروجردی، خبرنگارانی از رسانه های جمعی از جمله صدا و سیما و روزنامه جام جم از این دیدار، فیلم و گزارش تهیه نمودند . نزدیکان ایشان معتقدند حضور رسانه ها و تصویر برداری از ملاقات ایشان با خانواده خود در محلی مجهز و مرفه تلاشی است برای وارونه نشان دادن حقایق و تخریب ایشان.
بنابر اخبار رسیده از درون زندان، پس از این ملاقات نامتعارف، مجدداً آقای بروجردی به سلول انفرادی بازگردانده شد.
لازم به یادآوری است در طی روزهای اخیر به خصوص پس از انتقال ایشان به سلولهای انفرادی فعالان حقوق بشر ، وکیل و خانواده ایشان در خصوص وضعیت نامناسب و فشارهای وارده بر این زندانی عقیدتی ابراز نگرانی نموده بودند که این موضوع واکنشهای رسانه ای متعددی را در برداشت.

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران

۶۰ نظر:

ناشناس گفت...

سران رژیم جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغی و رسانهای جمعی سعی در مظوم نمای خویش و تخریب شخسیتهای ملی و مذهبی چون آیت الله کاظمینی بروجردی دارد که این قبیل کارها در نظر مردم ایران شناخته شده و لوس می باشد اگر راست می گوید ایشان را آزاد کنید

ناشناس گفت...

حکومت آخوندی ایران همیشه برای کم کردن بار فشارهای بین المللی دست به این گونه بازی های تبلیغی برای خود و گمراه کردن اذهان جامعه می زند

ناشناس گفت...

اين روحاني آزاد انديش تحت هر شرايطي كه قرار بگيرد به ظالمان دين فروش و خاين به مردم و وطن دست دوستي نخواهد داد.

ناشناس گفت...

فدای آقای مظلومی که خودش روضه خودش را خوانده:
روزی خروس بیچاره ای را به محکمه بردند ، به جرم آنکه بی وقت خوانده و خفتگان را به آوای سحری نوید می داده ، آن خروس بخت برگشته را با سیخ های داغ زدند و پرهای قشنگ او را کندند و تاج زیبایش را قطع نمودند و دهانش دوختند و زبانش بریدند و بالهایش را از بالیدن بستند و پاهایش را به زنجیر کشیدند و اتاقک او را خراب کردند و بین او و سپیده فاصله انداختند وخواندن را بر او حرام نمودند تا عبرت دیگران شود و هرگز کسی هوس صبحگاهان نکند وظلمت شب را در مستی ، سپری نماید و حال ، آن زبان بسته ، در گوشه ای افتاده و مالک خود را صدا می زند و در دل با صاحبش نجوا می کند و برای بیرون آمدن آفتاب ، دعا می نماید ، پس شما ای کسانی که قصه جگر خراش آن خروس محبوس را شنیدید برای رهائی تمامی عاشقان خورشید دست به دعا بردارید و برای نابودی ابرهای تیره ای که مانع تابش آن گشته ، خدای را بخوانید .

ناشناس گفت...

دروغگو ترين رسانه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران است

Unknown گفت...

اکثر مردم ایران در نظام به ظاهر جمهوری اسلامی ، در حسرت امنیت و رفاهند ،حال می کوشند که در زندان رفاهی مجازی برای عوام فریبی و گمراهی اذهان عمومی و تبرئه ی اعمال زشت خویش برقرار سازند .

ناشناس گفت...

ما جمعي از يهوديان در ايران از اين روحاني مظلوم حمايت ميكنيم .

Unknown گفت...

با سلام
حكومت ايران با اتهام زني و شايعه پراكني و جو سازي و ترور شخصيت كه از جلوه هاي مسلم ناسزاگويي است مخالفين را مورد بي حرمتي قرار مي دهد و اعتبار و شان ايشان را ضايع ميكند. رژيم آخونديسم با اين ترفند سعي در تخريب شديد چهره آيت الله بروجردي و ياران ايشان و مثبت نشان دادن وجهه خود دارد كه با ادعاي آنها مبني بر جانشيني خدا و پيغمبر تناقض بسيار فاحش دارد و اين خود نشاندهنده باطل بودن اين نظام است.
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

دفاع از آيت الله بروجردي دفاع از وجدان انسانيت است.

ناشناس گفت...

بنام خداوند مهربان
خداوندا آیا تو مدافع خشونتی؟ اگر نیستی چرا ولایت ساختگی فقیه ظلم میکند و خود را نماینده ات مینامد؟ خدایا فرصت را از دشمن دین و مردم بگیر و نهال شیطان را قطع کن. خدایا هر روز با نیرنگ جدید دار و دستۀ ابالیس روبرو هستیم. ملت مظلوم را نجات بده.
الهام

ناشناس گفت...

عزیزان، مدافعان حقوق بشر، باید فعالتر باشند و به نهادهای بین المللی فشار بیاورند تا به رژیم دیکتاتوری از سوی نهادهای بین المللی فشارهای بیشتری وارد گردد
ایمان از ایران

ناشناس گفت...

اینها اگر راست میگویند خبرنگاران رسانه های جهان را به داخل زندانها و دادگاهها یشان راه بدهند تا پرده از جنایاتشان بردارند.

ناشناس گفت...

بعد از اینهمه شکنجه که به ایشان و خانواده محترمشان وارد کردند الان با این کارها جز فریب اذهان خفته مردم چه هدف دیگری خواهند داشت؟

ناشناس گفت...

با سلام .رژیم ایران می خواهد با این کارش مسئله را لوس کند ولی نمی دانند که با این روحانی فراسونگر این کار را بکنند و خوشحال هستم که برای ایشان نظر می دهم من با اعتقادات این مبارز غیور ایرانی موفق هستم و حمایت می کنم .پیروز باشید .Azr

ناشناس گفت...

دیگر کار از کار گذشته و حالا دیگر دنیا فریب اینگونه فیلمها را نمیخورد آیا مگر در دنیا کسی هم هست که داستان دلخراش آقای بروجردی را شنیده و درک نکرده باشد.

ناشناس گفت...

ماهرگزدست ازتلاش خودمان برنمی داریم.تاجان دربدن داریم ازآقای بروجردی دفاع می کنیم چون ایشان بخاطروجدان وانسانیت دربند زورگویان است.
عاشقان حسین(اتحاد)

ناشناس گفت...

چقدر زشت، تمام دنیا میفهمد که رژیم فیلم بازی میکند. خودشان هم میدانند ولی خیلی بی حیا هستند که خجالت نمی کشند.
مصطفی

ناشناس گفت...

مرگ بر دین سیاسی که اینهمه مکر در آن است و درود خدا بر دین سنتی
با امید پیروزی آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی و همه آزادیخواهان این مرز و بوم.

ناشناس گفت...

سلام بر همگی
نمی دانم بخندم یا گریه کنم چقدر این مزدوران ولایت فقیه، وقیح هستند. بالای منبر برای رسول الله گریه می کنند و در زندان دمار از روزگار فرزندانش درمی آورند. چقدر صحنه سازی؟ عجیب عمروعاص هایی پیدا شده! فقط خدا ملت ایران را از این ناجوانمردان نجات دهد.
shahin

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

خسته نباشید که اینهمه زحمت میکشید و این اطلاعات را در اختیار ما میگذارید تا گمراه نشویم.

ناشناس گفت...

اگر این آزادیخواهان نبودند معلوم نبود چه فجایع سنگینی بر سر مردم پیاده میشد.

ناشناس گفت...

عجبا روزنامه ای که باید صدای مظلومی را منعکس کند با ظالم همراه میشودو شغل شریف روزنامه نگاری در ایران به دایره ی تجسس وزارت اطلاعات در آمده است و صدا و سیما سعی میکند با شعبده بازی سر مردم را گرم کند و نگذارد که مردم بفهمند که فرش زیر پایشان در حال سوختن است.
مهری از تهران

ناشناس گفت...

این برنامه ها از سوی رژیم نشان از دو چهره گی رژیم فساد ولایت فقیه دارد ما که در ایران زندگی می کنید شاهد این تبلیغات دروغین نظام هستیم یعنی در رسانه های گروهی، ظاهری خوب و انسان دوست از خود نشان می دهند ولی در خفا به جنایاتی دست می زنند که انسان ازشنیدن آن تعجب می کند

ناشناس گفت...

هر چه می خواستند با این ابرمرد کردن.
ای هموطن تا کی باید به این زندگی ننگین زیر چکمه های دیکتاتورهای دینی باید زندگی کنید؟ آیا ارزش دارد به خاطر یک لقمه نان این همه خفت و خواری کشید ؟
از بابلسر

ناشناس گفت...

سالی که نیکوست از بهارش پیداست ، از حکومتی که با وعده های دروغین و نیرنگ شروع شده ، نباید انتظار راستی و حقیقت را داشت ، چرا که بقایش متضمن دروغ است .

ناشناس گفت...

تنفر و بیزاری خود را آشکارا از این حیوانات انسان نما اعلام می کنم و از خداوند می خواهم هر چه زودتر چهره واقعی این مدعیان دروغین را بر همه آشکار سازد .

ناشناس گفت...

با سلام به آیت الله بروجردی
با شنیدن این اخبار دلمان می شکند که چرا مردم متمدن ایران باید این قدر سطحی نگر و زودباور باشند .

ناشناس گفت...

سلام
ای رژیم غاصب تا به کی میخواهید با دروغ کارهای خود را پیش ببرید.آیا وقت آن نرسیده که ماهیت کثیف اینها هویدا شود ما تمامی آزادی خواهان را به حمایت این روحانی دعوت می کنیم.

Unknown گفت...

با سلام و درود
خدا در ارسال اسلام واقعي اجازه خبر چيني، جاسوسي و استراق سمع را حتي به پيامبر خود نداده كه حركات مخالفين را تحت كنترل بگبرد ولي اكنون حكومت مبتني بر ولايت فقيه كه خود را جانشين خدا و پيامبر ميداند حتي در زندان هم همه حالات و لحظه لحظه آيت الله بروجردي را تحت كنترل دارد و اين طبق فرمايش خدا در قران ناقض آزاديست.
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

با سلام حکومت ایران با این ظلمی که به سر آیت الله کاظمینی بروجردی آورده و آقای بروجردی را در جای مرفه نشان می دهد چه چیزی را می خواهد نشان بدهد ظلمهای خودشان را می خواهند بپوشانند نه بابا کاظمینی بروجردی چنان ظلم اینها را هویدا کرد که دنیا هویت جمهوری اسلامی ایران را می فهمد

ناشناس گفت...

با سلام کاظمینی بروجردی با این وجود که در زندان به سر می برد ولی بهتر از آن زمانی که بیرون بود عقیده خودش را در مورد آزادی و عدالت و اتحاد بین ادیان بیان می کوند و اکثر ادیان این عقیده را پذیرا هستند

ناشناس گفت...

با سلام
این حرکت از سوی رژیم ضعف حکام ایران را نشان میدهد.

ناشناس گفت...

سلام .
هموطن کفش غیرت راباید به پا کنیم ونفرت وانزجار خود را از این رژیم خیانتکار به وطن اعلام کنیم که آیت الله بروجردی را که خادم ملت است را به زندان انداخته اند تا کسی پته آنان را روی آب نریزد.

ناشناس گفت...

با سلام
وقتي حقيقت پنهان باشد و ماه پشت ابر،طبيعي است كه ريا و نير نگ در جامعه پا باز كرده و شيطان در آنجا سايه مي اندازد پس اي جوانان غيرتمند از جلد سستي بيرون آييد و بر دروغ بتازيد و ايران خسته از دروغ را نجات دهيد.به اميد 22 ننگين بهمن

ناشناس گفت...

فکر می کنم اگر رژیم تاکنون نتوانسته به سادگی هر کاری را انجام دهد دلیل آن حضور مبارزین جان برکفی همچون آیت الله بروجردی است که ترفند ها و حیله های آنها را افشا می کنند

ناشناس گفت...

با ستایش کلمه آزادی به تمام معنا، در جمهوری اسلامی این گونه کارها جنبه ای عمومی دارد و از طریق تخریب شخصیتهای برجسته و بزرگی چون آیت الله بروجردی می خواهند چند وقتی را بیشتر جکومت کنند

ناشناس گفت...

اینجاست که باید فعالان حقوق بشر در رابطه با مسئله ی آقای بروجردی مستقیماً وارد شوند تا کی سکوت باید کرد و فریبکاری های این نظام را باور کرد. انسانی صلح طلب، دو سال و نیم تحت شکنجه است و شما منادیان حقوق بشر و جهان آزاده را به یاری و امداد می طلبد چقدر او را یاری کردید؟ اگر واقعاً مسئله ی آقای بروجردی را درست پیگیری می کردید حالا می بایست ایشان آزادانه فعالیت های صلح طلبانه ی خویش را انجام میدادند. با تشکر از یزد

ناشناس گفت...

با سلام بر مردم ایران زمین
آیت الله بروجردی مانند کاوه ای آهنگر به جنگ با ضحاکان مار دوشی رفته است که قلب و مغر جوانان ایرانی را برای رسیدن به اهداف شخصی خود به تاراج برده اند

ناشناس گفت...

ما خواهان آزادی هر چه سریعتر و احقاق تمام حقوق ضایع شده ی آیت کاظمینی هستیم و نظام جمهوری اسلامی هرگز نمی تواند با ظاهر سازی وضعیت ایشان را خوب جلوه دهد

ناشناس گفت...

ای حامیان حقوق بشر چرا خودتان از نزدیک بر اوضاع آیت الله بروجردی نظارت نمی کنید؟ از شما دیگر توقع نمی رود که این ظاهر سازی های نظام ستمدینی را باور کنید. چرا گروهی را برای پیگیری اوضاع آیت الله بروجردی این پیشوای مستقل مذهبی و طرفدار صلح و آزادی به زندان یزد نمی فرستید تا خود شاهد بر اوضاع اسفناک ایشان باشید؟

ناشناس گفت...

به سوأل آیت الله بروجردی امروز عملاً مدعیان حقوق بشر پاسخ گویند و آن این است که آیا فریادرسی در جهان پیدا نمی شود که داد این رعیت بی نوا و بی پناه را بگیرد؟

ناشناس گفت...

بسی جای تعجب است که در قرن 21 هنوز زورگویان ناقض حقوق بشر در ایران از ابراز کلک و نیرنگ برای حفظ موقعیت خود استفاده می کنند. مگر آیت الله بروجردی در تهران و کنار خانواده ی خود نمی توانست زندگی یا حداقل همان اتاق پر از امکانات را داشته باشد. یعنی این همه زندانی و شکنجه دادند تا نهایتاً او را در یک اتاق راحت ملاقات قرار دهند. واقعاً که مضحک است.

ناشناس گفت...

اکنون که قریب به دو سال از زندانی شدن آقای کاظمینی بروجردی میگذرد ولی هنوز آثار معنوی و هدایتگر و انسانی ایشان نه تنها از حرارت نیافتاده بلکه شاگردان مخلص او راهش را ادامه میدهند و در تحقق آرمانش روز شماری میکنند. با آزوی موفقیت برای ایشان و یارانش

ناشناس گفت...

بسیار متأسفم از برخورد مکارانه رژیم با آیت الله بروجردی و می دانم که حالا ایشان در سلول انفرادی هستند. خداوند یار و یاور ایشان باشد .
مهشید از کرج

ناشناس گفت...

اینقدر که حکومت تلاش میکند که آیت الله بروجردی را هر روز به اشکال مختلف زیر فشار قرار دهد اگر برای مشکلات جامعه تلاش میکرد دیگر شاهد مشکلات عدیده ای همچون فقر و اعتیاد نبودیم

ناشناس گفت...

دفاع از مظلومین اصلی ترین کار انبیاءو اماممان میباشد.

ناشناس گفت...

بروحردی و تمام زندانیان بی گناه را آزاد کنید

ناشناس گفت...

از بروجردی حمایت می کنم .

Unknown گفت...

با سلام و احترام به سید حسین کاظمینی بروجردی
ما با دیدن هر فیلم و اعترافات دروغین از شما ، نه تنها ذره ای از ایمانمان به شما کم نمی شود بلکه ضعف این بزدلان و حقانیت شما را به وضوح در این اقدامات می بینیم .

ناشناس گفت...

سلام
درود بر روحاني آزاد انديش و نو گرا آقاي بروجردي.بگذرد اين روزگار تلخ تر از زهر،بار دگر روزگار چون شكر آيد،ديو چو بيرون رود فرشته در آيد.به اميد شكست رژيم منهوس ولايت فقيه

ناشناس گفت...

رژیم به عقیده خود میخواهد صدای بروجردی را خفه کند ولی غافل از اینکه پژواک آن صدا در سینه های سوخته و تحت ستم ایران تبدیل به فریاد شده است که ما از دین سیاسی خسته شده ایم.

ناشناس گفت...

درود بر خانواده محترم آیت الله بروجردی که همه روزه نیرنگ رژیم را می بینند و در راه آزادی اعتقادی و میهنی تحمل می کند. به گروگان رفتین پدر بزرگوارشان را ملاحظه می کنند و به امید رهائی وطن استقامت می نمایند.
درود بر شما

ناشناس گفت...

قبل از اظهار نظرم باید از مجموعه فعالان حقوق بشر تشکر و قدر دانی کنم.
حکومت طبق معمول نیرنگی دیگر برای فریب مردم و سرپوش نهادن بر جنایات خود علیه آیت الله کاظمینی بروجردی بکار برده. د ربرابر حرکات این جانیان، هوشیاری همه جانبه نیاز است.
عماد

ناشناس گفت...

سلام
خبر نگاران و روزنامه نگاران باید وجدان خود را کمی بکار بیاندازند. اگر آیت الله بروجردی در رفاه بود این روزگار ایشان بود و اینگونه فرسوده شده بود؟ البته خود روزنامه نگاران حقیقت را بهتر میدانند ولی سکوت تا کی؟ تا کی مزدوری جنایتکاران؟
با تشکر ملیکا

ناشناس گفت...

به واقع تا به حال ايت الله بروجردى همجون جدش امام حسين با هيج ظالمى بيعت نكرده

ناشناس گفت...

سلام
من این کارها را کذب محض میدانم. و به هیچ وجه باور نمی کنم.

ناشناس گفت...

با عرض سلام
من از همین جا به آيت الله بروجردي و طرفدارانش و هم چنين خانواده ايشان خسته نباشيد مي گويم و بر شما درود مي فرستم و آزادي شما را آرزومندم خداوند ياريتان کند
مرگ بر کساني که براي منافع خودشان حاضرند دست به هر جنايتي بزنند مرگ بر کساني که به لباس روحانيت توهين کرده و اسلام را زير سؤال برده اند درود بر آيت الله بروجردي که لحظه اي آرام ننشسته و با ناحقان مبارزه می کند

ناشناس گفت...

سلام
من می خواهم از کسی بگویم که به دلیل زدن حرف حق در زندان های دژخیمان در زیر شکنجه قرار دارد و ذره ذره آب می شود؛ حق دفاع را از مردم گرفتند و با خفه کردن صدا در گلویمان ما را به ظاهر ساکت می کنند. زندان اوین پر است از انسان هایی که سرود آزادیخواهی را سر داده اند سرنوشتشان چه می شود آیا آن دژخیمان از خدا واهمه ندارند. ما آزادی آیت الله بروجردی را می خواهیم

ناشناس گفت...

آقای بروجردی ما از همه دنیا و از هر حزب و آیینی که باشیم تا آخرین نفس دنباله روی شما هستیم و از شما دفاع می کنیم و از همین جا به مقاومت شما احسنت و خسته نباشید می گوییم