۱۳۸۷ بهمن ۳, پنجشنبه

آيت الله بروجردي از توطئه ي جديد رژيم 

بر عليه خويش خبر مي دهد

»» براي شنيدن لطفا كليك نمائيد ««

اخیرا از برخی سربازان و پاس کلیدها و کارمندان زندان یزد شنیده ام که برایم زندانی خاص و انحصاری می سازند که به وسیله ادوات و ابزار جاسوسی و الکترونیکی کنترل می شود که به صورت انفرادی و دور از دسترسی به تلفن و قطع ارتباط حضوری با خانواده ام ، مدت باقیمانده از حبسم را که هشت سال است سپری کنم و بدین وسیله از وقایع جاری زندان و از جمله اعدام های دائمی و گسترده بی خبر بمانم .

بدین خاطر حمایت همه جانبه ام را ازهمه زندانیان بی پناه و خانواده های بی چاره و بی سرپرست آنها اعلام می دارم و برای ملت عزیز و شریف و غریب ایران آرزوی سرافرازی و سربلندی دارم و بازگشت حاکمیت اقتصادی و اعتباری و امنیتی به مردم خوبم را مسئلت می کنم و اتحاد جاودانه ام را با هم میهنان غیور و مقاوم این مرز و بوم ابراز می دارم و از مدافعین حقوق بشر برای رسیدگی فراتر و بیشتر به امور ایشان استمداد می طلبم و تقاضای عاجلانه دارم که مجامع رسمی حقوقی و قضایی و انسانی و معنوی جهان از ملت گرفتار این مملکت تحت ستم استبداد دینی ، حرکت گسترده ای را به سرانجام برسانند.

سید حسین کاظمینی بروجردی

۲۱ نظر:

ناشناس گفت...

با درود، این ظالمان آنچنان از وجدانهای بیدار صلح طلبان و آزادی خواهان ترسیده اند که حتی در خود زندان نیز افراد را زندان می کنند یعنی زندان در زندان، ولی نمی دانند که ندای آزادی در دل مردم است و آنرا نمی توان در حصر ظالم در آورد . به امید آزادی هر چه سریعتر آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی .

ناشناس گفت...

بادرود بر آیت الله بروجردی
دیدبان حقوق بشر مگر در خواب است که برای رهایی ایشان کاری نمیکند

ناشناس گفت...

این دیگه آخرشه . زندان ،در زندان در تبعید . اوباما گوانتامو رو بسته اینها هر روز یه مدل جدید زندان سازی میکنند.

ناشناس گفت...

با سلام
ما هم به نوبه خودمان از مجامع بین المللی ودیده بان حقوق بشر خواستاریم که نسبت به آزادی آیت الله بروجردی و تمامی زندانیان بی گناه اقدام نمایند.

ناشناس گفت...

خدا لعنت کند کسانی را که آزادی انسانها را بازیچه هوی و هوس ها و مطامع دنیوی خود کرده اند

ناشناس گفت...

من به عنوان شخصی که قبلا در زندانهای این رژیم گرفتار بوده ام و طعم زندان هایشان را چشیده ام از ته دل آرزوی رهایی هر چه زودتر ایشان را دارم .

Unknown گفت...

من مطمئنم که از دست این سیه دلان هیچ کاری برنمی آید چرا که حرف سید حسین حرف آزادی ، اتحاد و همدلی مردم جهان است و این رژیم قدرت اینکه این آقا را از راه و هدف شان منصرف سازند یا با ایجاد محدودیت مانع از برقراری ارتباط با بیرون از زندان شوند را ندارند .

ناشناس گفت...

سلام و درود خداوند بر آیت الله کاظمینی بروجردی
همه مردم در زندانی هستند که این رژیم 30 سال پیش ساخت و با روانشناسی دقیق وجدان مردم را خواب کرد . من از خدا می خواهم که با یاری آیت الله کاظمینی بروجردی رهبر آزادی خواه و مصلح زندانی و همچنین سایر بشردوستان مردم را از زندانهای استبداد نجات دهد واتحاد و آزادی را بر جهان حاکم کند .

Unknown گفت...

با درود بر آيت الله بروجردي
متد جديد حكومت ايران براي به حصر كشيدن آيت الله بروجردي در هيچ كجاي دنيا يافت نميشود. اين خلاقيت منفي نشاندهنده تلاش بالاي رژيم براي بايكوت كامل آيت الله بروجردي و همچنين ترس آنها از افشاگري فوق العاده ايشان از زندان و يارانش در سرتاسر جهان است.
ما اين اقدام را محكوم ميكنيم و از مجامع بين المللي پيگيري هرچه سريعتراين موضوع را خواستاريم.
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

با سلام
من به نوبه ی خود از آیت الله بروجردی که باز هم با این وضعیتی که در زندان رژیم دارد باز هم در دفاع از مردم ستمدیده ایران دست بر نمی دارد. من و تمام مردم آزادی خواه ایران هر چه زودتر خواستار آزادی بی قید و شرط ایشان و تمام زندانیان بی گناه در بند هستیم.

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم که هر چه زودتر این آیت الله مظلوم از بند رژیم غاصب ایران آزاد شود.

ناشناس گفت...

با آرزوی آزادی ایران و ایرانیان همچنین رهایی سریعتر آقای بروجردی و دیگر زندانیان سیاسی

ناشناس گفت...

درحالی که آیت الله بروجردی در چنین شرایط وخیمی به سر می برد ولی نگران صلح ملت هاست و از قعر زندان پیام های بشر دوستانه و ضد تبعیض و ضد تفتیش عقاید سر می دهد این مرد با چنین مواضع فکری قابل تحسین و ستودنی است .

ناشناس گفت...

آیا تابه حال این رژیم ستمدینی با این همه تهدیدها وفشارها و شکنجه های بی حد واندازه ی آقای بروجردی متوجه نشده که این منادی آزادی را نمی توانند خاموش کنند.

Unknown گفت...

من ازسازمان حقوق بشر و همه کسانی که به نحوی ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند ، می خواهم هر چه سریعتر این سید مظلوم دربند را یاری کنند و مانع توطئه های این رژیم ستمدینی شوند

ناشناس گفت...

با سلام این رژیم پس از سانسور شدید وبلاگها، مجله ها و رادیو و تلویزیون سعی و تلاش جدی برای از بین بردن نام و افکار آیت الله بروجردی در جامعه انجام می دهد از جمله این کارها همین است که او را حتی از دیگر زندانیان هم جدا کنند

ناشناس گفت...

ديدگاه آيت الله بروجردي در مورد صلح كاملا درست و منطقي است. من به عنوان يك دانشجو ايشان را استاد خود مينامم و از اين انسان آزاد انديش حمايت ميكنم.
مهران از دانشگاه كازرون

ناشناس گفت...

دستتون درد نکنه
من هم یکی از دوستداران آیت الله بروجردی هستم. و به همه یاران این شخصیت بزرگ افتخار می کنم

ناشناس گفت...

خدا ریشه همه ظالمان زر و زور و تزویر را به زودی از روی زمین بر خواهد کند
هر جا هستم از آیت الله بروجردی روحانی صلح طلب دفاع خواهم کرد

ناشناس گفت...

در مدتی که خبرهای آقای بروجردی را می شنوم رژیم ایران نتوانستن جلودار ایشان باشند و به امید خدا نیز نخواهند توانست.

ناشناس گفت...

ماجمعى ازاديان مسح اعلام مى كنيم كه حكومت ظالم خمينى باسوء استفاده ازاعتقادى مردم باك ايران بايدارنخواهدماند
هواداران آيت الله بروجردى