۱۳۹۹ مهر ۲۱, دوشنبه

قطع ارتباط تلفنی و حمله به سایتهای آقای بروجردی توسط حکومت

 بنابر خبرهای رسیده از تهران، امروز دوشنبه بیست و یکم مهرماه ۹۹، خطوط تلفنی آقای بروجردی، کاشف توحید بدون مرز، از ساعت دو بعد از ظهر قطع شده است و تاکنون به درخواست‌ها و مراجعات خانواده ایشان جهت برقراری مجدد ارتباط تلفنی هیچ پاسخ قانع کننده‌ای داده نشده و مسئولین مخابرات آنها را به مراجع بالاتر حکومتی ارجاع می‌دهند.

این در حالی است که از روز گذشته، عوامل سایبری هم حملات خود را به وب سایت‌های منسوب به آقای بروجردی از جمله به سایت پادکست‌ها که محتوی تدریس‌های آنلاین ایشان است، شدت داده‌اند. علیر‌غم این که بسیج سایبری هنوز  موفق نشده است که کنترل این صفحات مجازی را به دست بگیرد، ولی موجب آسیب به سرور آن شده و فایل‌های صوتی این پادکست‌ها را از دسترس خارج ساخته‌اند.

لازم به یادآوری است که آقای بروجردی دوران یازده ساله حبس خود را با تحمل شکنجه‌های فراوان بدون داشتن حق استفاده از مرخصی و وکیل مستقل و در محرومیت از دسترسی به دارو و درمان گذراند و پس از آن هم از سال ۹۵ تاکنون در مرخصی درمانی ولی به شکل حصر خانگی در منزل به سر می برد. ضمن این که آزادی موقت ایشان فقط با گذاشتن وثیقه سنگین و دو نفر کفیل امکان پذیر شده بود.

ایشان در طی سال‌های اخیر، اجازه برگزاری اجتماعات، تشکیل کلاس و دیدار با شاگردان و مراجعین خود را نداشته و تنها وسیله ارتباطی ایشان همین ارتباط تلفنی بود که از آن به منظور تدریس و پاسخ به سوالات شاگردان و هواداران خود استفاده می‌کرد.

.به این ترتیب در وضعیت فعلی، حتی حق برگزاری کلاس‌های تدریس به طور تلفنی و آنلاین هم از این معلم آزاده سلب شده است 

هیچ نظری موجود نیست: