۱۴۰۱ مهر ۷, پنجشنبه

بار دیگر یک انسان، قربانی خدای ادیان شد!

 

یک زن، یک جوان ایرانی مهسا امینی ۲۲ ساله فدای تعصبات دینی و دین سیاسی شد. خانواده‌ای داغ‌دار گشت. دراین مصیبت، همه ما سوختیم، یک ایران و یک جهان برای این خون به ناحق ریخته شده، گریست.

خاموش شدن شمع وجود مهسا (ژینا)، گویای عملکرد دیانتی است که بر مدار خشونت و استبداد قرار دارد و امنیت خانواده و جامعه را سلب می‌کند، تا باز تاریخ بنویسد که پس از ۱۴۴۴ سال همچنان صدای “به کدامین گناه کشته شدن” دختران بیگناه به گوش بشریت می‌رسد.

دختران و پسران ایرانی با عبوراز مرز تعصبات و خرافات، جایگاه زن در آیینه دین را عملا هویدا کردند. دینی که پیامبرش با شعار بعثت ان اقاتلکم* به دگراندیشان پیام داد که یا باید بپذیرید یا کشته می‌شوید، اگر بتواند و قدرت داشته باشد همچنان تشنه سیراب نشدنی خون انسانهای بی گناه است، خون افرادی که نمی‌خواهند کورکورانه دستورات غیرعقلانی دینی را بپذیرند انسانهای پرسشگر و جویای حقیقت که نمی‌خواهند تابع خرافات باشند.

هیات نمایندگان بروجردی، کاشف توحید بدون مرز، نهایت تاسف خودشان را از کشته شدن مهسا امینی اعلام می‌دارند و به خانواده این بانوی رنجدیده و شکنجه شده، تسلیت می‌گویند. همچنین مراتب همدردی خود را با سایر خانواده‌هایی که در جریان اعتراضات اخیر، جوانان خود را از دست داده‌اند، اعلام می‌کنند. امید است شرایطی فراهم شود تا هموطنان ما بتوانند آزادانه و با امنیت خواسته‌های خود را بازگو و مطالبات خود را مطرح کنند.

 

*مبعوث شدم که شما را بکشم تا بگویید لا اله الا الله : اشاره به حديث معروف نبوی که به طُرق گوناگون در كتب معتبر دينی و تاریخی به صورت متواتر نقل گرديده است: -بعثت ان اقاتلکم ….یا   -اِنّي اُمِرتُ اَن اُقاتِل النّاس حتّي یقولوا(یشهدوا)ان لا اله الا الله... من مامور به مبارزه و کشتن مردم هستم!تا زمانی که شهادتین را بر زبان جاری سازند!


هیچ نظری موجود نیست: