۱۳۹۵ فروردین ۲۱, شنبه

سوء قصد به جان آقای كاظميني بروجردی

بنابر گزارش های رسیده از زندان اوین در تاریخ 19 فروردین 1395 (7 آپریل 2016) ، عوامل اطلاعات ویژه در یک اقدام ضد انسانی، با ریختن مواد سمی در غذای آقای کاظمینی بروجردی، ایشان را مسموم کردند که در اثر آن این زندانی دچار  دردهای شدید در بدن، به ویژه در ناحیه پاها شده، دید چشمها به شدت کاهش یافته و حال وی وخیم می باشد.
 این در حالی است که با احتساب 440 روز انفرادی و 3370 روز حبس در زندان های قرون وسطایی ولایت فقیه، دوران محکومیت 11 ساله این  زندانی سرشناس عقیدتی- سیاسی به پایان رسیده و ایشان باید پیش از فروردین 1395 آزاد می شد. این رهبر مذهبی  بیش از بیست و پنج سال است که الهیات منهای سیاست را تدریس و ترویج می نماید و  به دلیل حمایت از جدایی دین از سیاست و پایبندی به منشور جهانی حقوق بشر، سخت ترین شکنجه ها را متحمل شده و در ایام حبس از دارو و درمان محروم گردیده است. ایشان  در طی دوران زندان،  چندین بار با سو قصد مواجه شده و زندگی اش به خطر افتاد و  او را به سمت مرگ تدریجی سوق دادند. در نهایت با تشکیل پرونده جدید  و ابلاغ حکم ارتداد در دادگاه ویژه روحانیت، ایشان را به طور شفاهی به "بدعت و تفاسیر دینی مخالف با نظرات رهبری" متهم کرده و  اکنون  با ایجاد مسمومیت غذایی و ممانعت از دارو و درمان، قصد حذف فیزیکی این  منتقد اسلام حکومتی را دارند.
در این شرایط بحرانی ما نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی، از تمامی  سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر و وجدان های بیدار می خواهیم که با درک شرایط دشوار و عدم امنیت جانی این اندیشمند دینی، تمام تلاش خود را برای آزادی ایشان به کارگیرند. 
. 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به قلب تپنده عشق سلام به دوست مسیح.