۱۳۹۴ بهمن ۲۳, جمعه

نخستین بازتاب نامه نمایندگان آقای بروجردی به نمایندگان کنگره آمریکا

اولین بازتاب نامه نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی و همچنین اعضای نهاد مدنی بروجردی خطاب به سه نماینده کنگره آمریکا مطلبی بود که در وبسایت نهاد http://iran.org توسط سردبیر نوشته شده و نامه را هم درج کرده بود .
درخواست هواداران بروجردی از کنگره:
هواداران آیت الله مخالف و زندانی، حسین کاظمینی بروجردی نامه ای دردآور را به نمایندگان کنگره ارسال کرده اند،  مایکل پمپئو، لی زلدین و فرانک لوبی‌یندو که به تازگی در تدارک سفر به ایران برای نظارت بر انتخابات آینده هستند ، در این نامه ذکر شده است: بروجردی که به همراه هزاران نفر از یارانش در سال 2006 دستگیر شد، یکی از زندانیان سیاسی است که رنج آورترین حبس طولانی مدت را در ایران می گذراند.  آنها می نویسند، جرم او حمایت از جدایی دین از حکومت است و دفاع از دموکراسی و آزادی است.  وضعیت سلامتی بروجردی به سطح خطرناکی رسیده است، به دلیل بیماری هایی که در اثر آزار و اذیت های مداوم و سایر اشکال شکنجه در طول این ده سال مکررا به آنها افزوده شده است و با این وجود رژیم همچنان او را از دارو و درمان محروم نگه داشته است.
بروجردی بویژه مورد خشم رژیم قرار گرفته است به دلیل اینکه برغم توقع رژیم از او به عنوان یک روحانی، ولایت فقیه که همانا قدرت و حکومت مطلق ملایان هست را حمایت و تایید نکرد.

در حقیقت روحانیون زیادی وجود دارند که دیکتاتوری ملایان را رد می کنند به همین دلیل رژیم دادگاه ویژه روحانیت را تاسیس کرده است تا آنها را مجازات کند . هواداران بروجردی از سه نماینده کنگره خواسته اند که در زندان (اوین ) با بروجردی ملاقات کنند و درصورت امکان پزشک متخصصی را با خود به بالین او ببرند.

هیچ نظری موجود نیست: