۱۳۹۴ بهمن ۲۳, جمعه

اولین دولت اسلامی سالگرد خود را جشن می گیرد

امروز مقاله ای به قلم کنت تیمرمن، نویسنده و فعال سیاسی امریکایی، در وب سایت Frontpage منتشر شده است که ضمن اشاره به نقض حقوق بشر و جنایات صورت گرفته در ایران به وضعیت آقای بروجردی اشاره کرده و به نامه نوشته شده نمایندگان ایشان به کنگرسمن های امریکایی نیز پرداخته است، در قسمتی از این مقاله که عنوانش هست "اولین دولت اسلامی سالگرد خود را جشن می گیرد"،  آمده است :

این هفته هواداران روحانی زندانی، سید حسین کاظمینی بروجردی به سه نماینده کنگره امریکا که برای رفتن به ایران و نظارت بر انتخابات آینده تلاش می کنند، نامه ای نوشته اند تا از آنها درخواست کنند که این زندانی را ملاقات کنند و امکانات و تجهیزات پزشکی به او برسانند.
بروجردی در سال 2006 دستگیر شد و به همراه او، هزاران نفر از جمله اعضای خانواده اش و فامیلش و هوادارانش با او دستگیر شدند. در حالی که بعد از آن اغلب آنها آزاد شدند ولی او  همچنان بطور پیوسته و تحت دستور دادگاه ویژه روحانیت در حبس نگه داشته شده است، هوادارانش نوشتند "جرم او حمایت از جدایی دین از حکومت و دفاع از دموکراسی و آزادی بوده است".

اکنون وقت آن رسیده است که کنگره به جنایات رژیم ایران توجه ویژه ای نشان دهد رژیمی که به کشتار شهروندانش و شکنجه آنها مبادرت می ورزد و این بیانگر اشتیاق این  رژیم به کشتار و قتل عام است. چرا که جنایتکار اول از خانه اش شروع می کند.

هیچ نظری موجود نیست: