۱۳۹۴ بهمن ۲۳, جمعه

درخواست نمایندگان بروجردی از کنگره آمریکا

کنگرسمن مایکل پمپئو
کنگرسمن لی زلدین
 کنگرسمن فرانک لوبی یندو

ضمن تحسین و سپاس از شما  که تصمیم گرفته اید برای نظارت بر انتخابات آینده از ایران دیدن کنید، ما امیدواریم نقض حقوق بشر و حقوق شهروندی را که جزیی از تارو پود کشور ماست، از نزدیک مشاهده کنید. خشونت هایی که به رغم هیاهوی رسانه ها و سازمان های لابیگر رژیم در ایالت متحده، همچنان ادامه دارد. دیدار و حمایت شما نمایندگان منتخب مردم آمریکا از آزادی هموطنان ما، پیام مهمی را به رژیم و هوادارانش در سراسر جهان می فرستد: آمریکا به شما می نگرد.
زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران، شاهدانی معتبر و مطمئن برای بازگو کردن حقایق و ماهیت دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران می باشند. ما امیدواریم که شما برای ملاقات با برخی از آنها، درخواست صدور مجوز نمایید.
یکی از زندانیان سیاسی که دیرزمانی است تحت شکنجه رژیم قرار  دارد، آقای حسین کاظمینی بروجردی می باشد که از سال 2006 زندانی شده است. جرم او حمایت از جدایی دین از حکومت و دفاع از دموکراسی و آزادی  است. این رهبر دینی 57 ساله، پس از تحمل یک دهه حبس تحت شکنجه های متوالی در زندان های حکومت روحانیون، به بیماری های مختلفی دچار شده و جان ایشان در معرض خطر جدی است. این زندانی آزادیخواه خواستار برگزاری یک رفراندوم آزاد زیر نظر سازمان های بین المللی در ایران شده است تا شهروندان بتوانند مخالفت خود را با ادامه حیات حکومت مذهبی و دیکتاتوری دینی نشان دهند.
ایشان از داخل زندان مکاتبات گسترده ای با شخصیت ها و نهادهای بین المللی برای پیگیری حقوق ملت و آگاه ساختن آنها از نقض سیستماتیک و گسترده حقوق بشر و شهروندی در ایران و تاکید بر خطرات ناشی از ادامه حیات رژیم ملایان برای صلح جهانی داشته است.

اخیرا در پی تصویب برجام، ایشان با انتشار یک نامه سرگشاده، ضمن محکوم کردن سازش قدرت های جهانی با رژیم، تاسف خود را از بی اعتنایی آنها به وضعیت اسف بار زندگی شهروندان و رنجی که به آنها در پی سال ها تحریم وارد گردید، نشان داد؛ تحریم هایی که به دلیل عملکرد رژیم و جاه طلبی های آنها در سطح بین المللی بر ضد کشور ما وضع گردید.

دادگاه ویژه روحانیت که یک نهاد امنیتی قضایی برای تحت تعقیب قرار دادن روحانیون مخالف با رژیم است، مسئول بازداشت، حبس و شکنجه این زندانی می باشد و از دسترسی وی به وکیل، دارو و پزشک و نیز انتقال وی به یک بیمارستان مجهز در خارج از زندان برای درمان جلوگیری می کند.

این دادگاه غیرقانونی و دیگر سازمان های امنیتی رژیم که به سرکوب دگراندیشان و آزادیخواهان می پردازند، به واسطه یک روند دموکراتیک تشکیل نشده اند و همگی مستقیما زیر نظر رهبری حکومت ایران اداره می شوند. بنابراین در طی این ده سال علیرغم مکاتبات و پیگیری های نهادهای مدافع حقوق بشر بین المللی، هیچ گونه بهبودی در وضعیت این زندانی مشاهده نشده است.
لذا از شما خواهشمندیم که در صورت تماس با ایران شرایط این زندانی را هم مدنظر قرار داده و درخواست دیدار با او و یا ارسال پزشک برای وی نمایید. 
  
به پیوست بیوگرافی کوتاهی از ایشان و سرگذشت ظلم های فراوانی که به او و صدها تن از هوادارانش وارد شده است، ارسال می گردد؛ کسانی که تنها جرمشان، آرزوی زندگی در آزادی و سربلندی کشورشان بود.
 در ضمن، در صورت نیاز هرگونه مدارک  مورد نیاز شما از طریق نمایندگان وی  برای شما ارسال خواهد شد.

با سپاس از وقتی که میگذارید و توجهی که دارید
نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی
اعضای نهاد مدنی بروجردی


هیچ نظری موجود نیست: