۱۳۹۱ آبان ۱۰, چهارشنبه

مرد شماره دوم نظام ستمگر، نمی داند داخل اوین چه می گذرد؟

آقای کاظمینی بروجردی در واکنش به شنیدن خبر احتمال حضور احمدی نژاد در اوین و  ممانعت ریاست قوه قضائیه پیامی از داخل اوین ارسال نمودند در آن با اشاره به مسئله دیدار رئیس دولت رژیم فاشیستی از زندانی که تابلوی جنایات حکومت مدعی شریعت اسلامی است و ممانعت ریاست قوه قضائیه که بانی و مروج قساوت و خباثت و خیانت می باشد. می پرسند به راستی که این کشمکش برای چیست؟ و آیا مرد شماره دوم نظام ستمگر، نمی داند داخل اوین چه می گذرد؟
متن کامل پیام چنین است:
این روزها سر و صداهائی پیرامون اوین به گوش می رسد که رسانه های فاقد آزادی و استقلال، آن را مطرح ساخته اند، مسئله دیدار رئیس دولت رژیم فاشیستی از زندانی که تابلوی جنایات حکومت مدعی شریعت اسلامی است و ممانعت ریاست قوه قضائیه که بانی و مروج قساوت و خباثت و خیانت می باشد.
به راستی که این کشمکش برای چیست؟
آیا مرد شماره دوم نظام ستمگر، نمی داند در داخل این دیوارهای سر به فلک کشیده ، چه می گذرد؟
سال گذشته که معاونش در بند ما، زندانی بود، تمام ما وقع آنچه را که در این هفت سال دیده بودم و استماع کرده و از زندانیان مظلوم دریافته و از نگهبانان و مراقبین قدیمی به دست آورده بودم، یادآور شدم و به شیخ عباس امیری فر گفتم که به رئیست بگو که در این دو بخش امنیتی دویست و نه اطلاعات و همجوار ویژه روحانیت که اسارتگاه سپاه می باشد، شکنجه های وحشیانه، متداول است و من و خانواده و یارانم در بدو ورود به اوین، با ابزار و اسباب موحش و مهلک، آزرده شده و مصدوم و معلول و مجروح گشتیم تا جائی که نوه شش ماهه ام از درد فریاد می زد و معاون محسنی اژه ای می گفت اعتراف کن که وابسته به غربی و همسو با بیگانگانی.  ما در روضه امام حسین می خواندیم که به شش ماهه اش رحم نکردند و سرش را بریدند و امروز تکرار همان بدمستی ها و خودکامگی هاست از هیئت حاکمه آدم خوار و بشرکش، چه انتظاری می رود؟
قاضی القضات این حاکمیت نامردمی، باید جلوی ورود اهل تفحص و تجسس را بگیرد زیرا خودشان بهتر می دانند که چه دسته گلهایی را به آب داده اند، اینجا تابلوی حقایق تاریخ سی و سه ساله انقلاب دروغین است، این پیشوای الهی، تجسم حیوانیت حکام نامرد ایران می باشد، ای گردانندگان دیکتاتور دستگاه قضا، زندانی شما، انسان است، رفتار و کردارتان با ما همانند صاحبان سیرک و مدیران باغ وحش شده است.
 اگر این ناله های فرزند رسول الله، دروغ است چرا مانع دیدار وکلای داخلی و خارجی من می شوید؟
چرا اجازه نمی دهید در یک دادگاه عادله صالحه صادقه ، محاکمه شوم و ملت و جهان، مستنداتم را بشنوند؟
شما که پشت درهای بسته و با قضات خود فروش و بی وجدان، مرا محارب خواندید و به اعدام محکوم کردید، که اگر نبود حمایت حق تعالی، تاکنون اثری از این بندی مخالف اسلام سیاسی، دیده نمی شد اکنون، دم از احقاق حقوق زندانی می زنید و دفاع منادیان عدالت و صلح و آزادی را در دخالت در مسائل ملی می خوانید و بیانیه سازمان ملل را سیاسی خوانده و گزارش دکتر احمد شهید را تحریک قدرتهای مخالف خود معرفی می نمایید، دنیا بداند که اوین، چنگ و دندان استبداد حاکم است از چنگال ولایت مطلقه فقیه، خون می چکد.
تقویم نگاران مستقل و فطرت گرا، هرگز از کنار این همه فجایع تکاندهنده به راحتی نمی گذرند و آه و اندوه ما، بنیان ظلم را خواهد سوزاند.
سید حسین کاظمینی بروجردی
اکتبر 2012
ایران – تهران – زندان اوین


۱ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا حرف نداری اقا حرفت طلاست