۱۳۹۱ آبان ۱۵, دوشنبه

بیانیه ای در محکومیت هتک حرمت بیت آیت الله شریعتمداری

در هفته گذشته سازمان حکومتی موسوم به  "کمیته اجرای فرامین امام" ،  اخطاریه‌ ای را به منزل مرحوم آیت الله العظمی سید کاظم شریعتمداری، ارسال کرد که بر اساس این اخطاریه اهل بیت ان مرحوم  موظف هستند  ظرف مدت 15 روز منزل را تخلیه نماید تا امکان مصادره ان توسط این کمیته کذایی میسر گردد  این در حالیست که شرایط مصادره اموال، محکومیت قضایی و ابلاغ حکم دادگاه به صاحبین آن است و این مراحل  تا کنون طی نشده است.
آیت الله العظمی شریعتمداری که از علمای برحسته و منحصر به فرد حوزه های علمیه و سرشناس ترین مرجع مخالف حکومت فقها در زمان خویش بود، صرفا به دلیل موضع گیری هاي شجاعانه و ارائه نظرات فقهی در مخالفت با اصل ولایت فقیه، مورد تهاجم عوامل رژیم قرار گرفتند و مقامات علمی ، اعتباری و معنوی ایشان توسط بدعت گذاران دینی هتک حرمت گردید. بایکوت کامل خبری و تبلیغی، انواع شکنجه ها، اهانت ها، حصر خانگی و بی حرمتی به آن عالم ربانی که توسط روحانیون انقلابی صورت گرفت، همگی به عنوان اسنادی محکم در ضدیت ساختاری رژیم سفاک ولایت فقیه با دین اصیل محسوب می گردد. ایشان که از آفات و بلایا و صدمات دخالت دیانت در حکومت آگاه بودند و با خمیرمایه بنیان گذار این انقلاب ضد ایرانی و ضد اسلامی، آشنایی داشتند، بعلت افشای چهره واقعی این رژیم، مورد آزار و اذیت قرار گرفتند  و نهایتا به دست عوامل مدعی دیانت و جمهوریت کشته شدند
بنیانگذار انقلاب با اقداماتی از قبیل قرار دادن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی، عملا ثابت کرد که احترام و پایبندی او به رای مردم، صرفا یک تاکتیک سیاسی مقطعی و تبلیغاتی بوده و اراده و قرائت شخصی خویش از اسلامیت را بر جمهوریت ارجح می دانست.
حكومت ولايت فقيه از آغاز كار خويش تا كنون، مراجع و علماي بسياري را با دسيسه چيني، ترور شخصيت، بازداشت و شكنجه هدف قرار داده و حتي دستش به خون بسیاری از آنان آلوده می باشد.
روحانيون حاكم و تئوريسینهاي ديني وابسته به حكومت، هيچ گاه حاضر به مناظره با رهبران ديني مخالف خود نشده و همواره به طور يك طرفه، جبهه مقابل را تخریب نموده اند. آن گونه كه از شواهد امر پيدا است، رژیم، روحانيون مخالف را بزرگترين دشمن خود به حساب مي آورد، چرا كه به زعم خویش، اين قشر عامل بسیار موثری در افشاگری و تسریع در فروپاشی نظام استبداد دینی می باشد 
به اين وسليه ضمن محكوم نمودن این بی حرمتی به بیت یک مرجع بزرگ و بازماندگانش، تحقق اهداف آن مرجع عالیقدررا آرزو می کنیم

هواداران آقای کاظمینی بروجردی


هیچ نظری موجود نیست: