۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

تبریک فرا رسیدن عید حنوکا

عید حنوکا "جشن روشنایی" را به تمام پیروان این دین بزرگ تبریک می گوییم؛ چرا که احترام و بزرگداشت جشنها و آئینهای ملی و مذهبی دیگر ملل را نشانه آزادگی و صلح جویی می دانیم . همواره بر این باور بوده و هستیم که سیاست یهودی ستیزی حکومت مذهبی ایران درتعارض و تناقض آشکار با آرمانهای بشردوستانه انبیاء بوده که حاصلی جز گسترش نفرت و دشمنی بین پیروان آئین های ابراهیمی را در پی نداشته است .
احترام به آئین های ملی مذهبی جزو آموزه های مسلم و بنیادین در تفکرات صلح جویانه آقای بروجردی ست . ایشان سال گذشته با وجود اسارت در سیاهچالهای رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی از درون زندان، ضمن تبریک فرا رسیدن عید حنوکا اشاره داشتند : 
"ما روشنایی را جشن می گیریم. خداوندگار بی همتا منبع انرژی های حیات بخش است و بشر در زندگی خود نیازمند تابش انواری می باشد که از سوی آفریدگار هستی می آید . هرآنچه که مانع طلوع آفتاب ایزدی می گردد ، موجب فساد و تباهی خواهد بود  .یکتا پرستی عامل وحدت اهالی کره زمین می شود . تمامی اقوام و ملل جهان بندگان پروردگار بزرگ می باشند که در پرستش پادشاه گیتی، اتحادی گسست ناپذیر دارند و در این همسویی، برادری و بخشندگی انسانها نمایان می شود . موضع من در قبال ادیان و مذاهب موجود در ممالک مختلف آن است که هر آئین و مکتبی که ما را به مبدا وجود می رساند حق است و کمال آدمی را تضمین می دهد. این روز عزیز و خاطره آمیز پشتوانه محکمی برای دینداری و خداجویی است که باید الگوی همه خداپرستان باشد ."
هواداران آقاي بروجردي با تکیه بر شعار این زندانی فرانگر مبنی بر اتحاد و صلح تحت لواي يكتاپرستي، فرارسیدن عید حنوکا "جشن روشنائی" را به تمامی یهودیان در سرتاسر جهان تبریک گفته ، با این اميد كه خورشيد حقيقت با گرما و تشعشعات ماورائيش ،تاريكي هاي ظلم و جهل را نابود كرده، جهاني سرشار ازعدالت صلح و برادري براي همه به ارمغان بياورد .
تشکل هواداران زندانی عقیدتی آقای سید حسین کاظمینی بروجردی

۱۰ نظر:

مرتضی گفت...

با درود آیت الله بروجردی تاکنون ثابت کرده که یک صلح جوی واقعی است و با جان و مال در تحقق آن می کوشد

سهراب گفت...

با دیدگاه آقای بروجردی موافق هستم .

setayesh گفت...

drod bar mas"olan bam azadi ke be tamame adian va mazaheb ehteram migozarad.

هم نفس گفت...

درود بر بزرگمردان راه آزادی که دین اسلام واقعی را با ایستادگی در برابر ظالمان به تصویر کشانید .آری اسلام واقعی این است که در آن از آزادی بیان و ادیان گفته میشود

م. بهمئی از بهبهان گفت...

با درود
روشنفکری و آزاداندیشی و یکتاپرستی آقای بروجردی قابل تحسین و تمجید است که با ارائه راهکارهای مختلف سعی در ایجاد اتحاد و یکپارچگی بین ادیان و مذاهب مختلف دارد.

payanetariki گفت...

با سلام
من هم دین یهود را محترم می دانم و این روز مهم را به تمامی مقلدین یهود تبریک می گویم.

قهرماني گفت...

با ترويج اين تفكرات در جهان، زمينه برقراري صلح جمعي ايجاد ميشود

شکوه گفت...

درود به آقای بروجردی .
این حرفها به دل آدم میشینه . این حرکت آقای بروجردی نشون دهنده ی این هست که مردم با یهودیان مشکل ندارند بلکه این رژیم است که بین انسان ایجاد اختلاف کرده .

ناشناس گفت...

بنده به عنوان يکي از هواداران آيت الله کاظميني بروجردي اين عيد مذهبي را به يهوديان عزيز جهان تبريک ميگوييم.

ناشناس گفت...

من به آقای بروجردی افتخار میکنم که به همه ی ادیان چه مسلمان و چه غیر مسلمان احترام میگذارند و این عید را به همه ی یهودیان تبریک میگویم و از پروردگار بی همتا خواهان آزادی ایشان وشش تن از هوادارانش را خواستارم درود بر آیت الله بروجردی