۱۳۸۸ خرداد ۸, جمعه

گزارشی از آخرین وضعیت آقای بروجردی
در مصاحبه خانم دكتر پور فاضل با بخش فارسی راديو اس بي اس در استراليا
***

خانم پور فاضل :
من بعنوان وکیل ایشون ، متأسفانه هیچ موقع نتونستم ایشون رو ملاقات کنم ، ولی ازطریق خانواده ایشون به من اطلاع می دهند که او اعتصاب غذا کرده و وضعیت جسمیشون اصلا در شرایط مساعدی نیست . چون ایشون قبلا ، ناراحتی کلیه داشتند و به هر حال می دونید که اعتصاب غذا روی ارگانهای بدن چه تأثیر نامطلوبی می ذاره . تقاضا کردند که یک پزشک از خارج از زندان ایشون رو ملاقات کند ولی متأسفانه موافقت نشد و تا امروز هم حدود شاید 10 روز است که خانواده اش نتونستند ایشون رو ملاقات کنند و ببینند ؛ ممنوع الملاقات شدند . و هر موقع اینها می روند یزد، این همه راه طولانی رو طی می کنند ولی متأسفانه اونجا موفق نمی شوند که ایشون رو ملاقات کنند .

۱۴ نظر:

جمعی از آزادی خواهان گفت...

با سلام
ما نیز در این مدت، از بی خبری آیت الله بروجردی بسیار نگران هستیم و خواستار رسیدگی به وضعیت نامطلوب و نگران کننده ایشان از سازمان ملل و دیگر نهادهای حقوق بشر هستیم
به امید رهایی ایشان از زندان

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
تا به کی سکوت,تا به کی ظلم را تحمل کردن , آیا وقت آن نیست که حرکتی انقلابی انجام شود و دیکتاتور را از تخت خون آلودش به پائین کشید.

ناشناس گفت...

سلام
درود بر وکیل شجاع ما در وطن شیرزنانی داریم که از حقانیت مردو مردانه دفاع میکنند که با عث افتخار است.

ناهید گفت...

درود بر شما
خانم پور فاضل من به عنوان یک ایرانی دستان شما را می بوسم

لادن گفت...

با تشكر از خانم پور فاضل كه با روحيه اي بالا و مانند شيرزنان به دفاع از اين روحاني برخاسته و اقدام به نشر اخبار ايشان مي كند . با آرزوي موفقيت براي اين شيرزن ايراني

pooian گفت...

چند نفر بعد از انقلاب تا کنون با این مقام و جایگاهی که آقای بروجردی دارند در برابر ظلم و استبداد روحانیت حکومتی قد علم کردند که ما منتظر بعدی آن باشیم چوب عدم توجه به این انسان صلح جو را روزی همه ما می خوریم

ناشناس گفت...

دفاع از حقوق بشر نیز قربانی معادلات سیاسی شده مگر نه حمایت و دفاعی که از روکسانا صابری شد امروز باید برای آیت الله بروجردی صورت می گرفت .

منصور گفت...

امروز بروجردی به نماد مقاومت در برابر رژیم مخوف حاکم بر ایران در جهان تبدیل شده است ولی در عوض چند درصد مردم ایران این حقیقت را باور کردند و از آن حمایت می کنند .

زنان مبارز گفت...

سلام
مازنان ایرانی به شما افتخار می کنیم وتوجه تمام کسانی که سکوت کرده اند را به این شیر زن ایرانی جلب می نمائیم

رامین از تهران گفت...

حرفهای خانم پور فاضل کاملاً درست است . این رژیم فاسد و مستبد هر تهمتی را به هر کسی میزند بویژه شخصی مثل آیت الله بروجردی که از ایشان ترس فراوان دارد و مسلم است که نه تنها از قوانین بین المللی بلکه حتی از قانون خودشان نیز پیروی نمیکنند و به مجامع بین الملل و حقوق بشر کوچکترین احترامی و اعتنائی قائل نیست.

سهیلا گفت...

ما هم به نوبه خودمان از سرکار خانم پورفاضل متشکریم و امید فراوان داریم که راه نجاتی برای آیت الله بروجردی پیدا میکنند و سازمانها و نهادهای حقوق بشر را جهت کمک و رسیدگی، متقاعد میکنند.

امیررضا گفت...

خانم پور فاضل با داشتن چنین شغل محترمی که خیلی ها امروزه از این شغل برای احراز منافع مادی خود سوء استفاده میکنند، نشان دادند که نه تنها در جهت مثبت هستند بلکه پا فراتر از آن نهاده و به ندای وجدان خود به امر مهم انسانی میپردازند.
بنده و دوستان کامیابی و موفقیت را برایشان آرزومندیم و امیدواریم که در راه آزادی آیت الله بروجردی موفق شده و به نتیجه برسند.

بیتا گفت...

واقعاً که این مزدوران ولایت فقیه چقدر رذل و پست هستند. به جهان اعلام میکنند که در ایران بیشتر از هر کشوری آزادی برقرار است و حقوق ایرانیان رعایت میشود. کسی که خبر نداشته باشد فک رمیکند ایران بهشت است . مگر آقای بروجردی جز ابراز عقیده آنهم عقیده اسلام واقعی و دفاع از حق مردم چکار کرده که اینقدر تهمتها به وی زده اند و ایشان را اینقدر شکنجه میدهند!

amin گفت...

با وجود همه محدودیتها و همه موانعی که رژیم برای خانم پور فاضل ایجاد کرده تا مانع از کمک به آیت الله بروجردی شود و هر چند خانم پور فاضل نتوانسته قدم مؤثری بردارد، ما از زحمات بیدریغ ایشان سپاسگذاریم و خواستاریم که به تلاششان ادامه دهند.