۱۳۸۶ آذر ۲۷, سه‌شنبه

بيانيه پيروان آيت الله بروجردي
در اعتراض به بازداشت و شکنجه ی غیر قانونی فعالان دانشجوئی
درود بی پایان برملت آزاده ایران
ای هم وطن ؛ اکنون که ایران و ایرانی در رنج است، لا جرم در برابر این پرسش قرار گرفته ای که کرامت انسانی ات چرا لگد مال اهریمن است ؟ و تو ناگزیر باید پاسخگوی وجدانت باشی.این همه ظلم و تبعیض و بیداد گری که بر سرنوشت ما سایه افکنده ما حصل چیست؟ در طول یکی دو سال اخیر، موج دستگیری آزادیخواهان و مبارزین غیور وطن چنان شتاب عجیب گونه ای به خود گرفته است که لایه ها و طبقات مختلف جامعه ی درد کشیده و دربند ایرانی را در بر گرفته و راه نفس را بریده است.
طبقه شریف کارگری، زنان، روحانیت اصیل و غیر حکومتی، معلما ن و دانشجویان به میزان اعلان خواسته هایشان، مورد تفقد دولت مهرورز جمهوری اسلامی قرار گرفته اند بگونه ای که هم اکنون زندانهای رژیم مملو از فرزندان وطن گشته است!
ای هموطن، در این برهه ی حساس تاریخی به عنوان یک انسان، به دورازتعلقات مذهبی و گرایشات سیاسی و حزبی، باید طنین محرومیت ملت ایران باشیم.
در طول روزهای اخیر چنان عرصه بر دانشجوی ایرانی تنگ شده است که بسی جای تأسف فراوان است که چرا قاطبه مردم ایران سکوت اختیار کرده اند و به حمایت از این دلاوران مبارز بر نمی خیزند؟
ما بعنوان طرفداران اسلام غیر سیاسی و پیروان روحانی دیکتاتور ستیززندانی آیت الله بروجردی ، ادامه ی بازداشت و شکنجه ی غیر قانونی فعالان دانشجوئی ایران درروزهای گذشته را بشدت محکوم کرده و خواستارآزادی بی قید وشرط تمامی دانشجویان زندانی می باشیم .بدینوسیله حمایت کامل خود را از مبارزات دانشجوئی تا رسیدن به قله ی دمکراسی و آزادی اعلام میداریم .
رهائی وطن از سلطه ی استبداد دینی آرزوی قلبی ماست.
پیروان و حامیان روحانی آزادیخواه زندانی
آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی

هیچ نظری موجود نیست: