۱۳۸۶ مرداد ۲, سه‌شنبه

نامه اي از يك خواننده

اي وجدانهاي بيدار ، با واقعيت تطبيق كنيد و بخوانيد و بعد قضاوت كنيد
من اين سال را ، سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي نام مي گذارم ( در وقت تحويل سال ، سيد علي خامنه اي )
از ظاهر كلام مي توان استنباط كرد كه اين همان سالي است كه همه در آرزوي تحقق آن لحظه شماري مي كردند خصوصاً شخصيتي اين كلام را گفته كه خود را ولي امر مسلمين ، ولي فقيه و نائب امام زمان مي داند و مريدانش ولايت او را همانند و برابر با ولايت خدا و اميرالمؤمنين مي دانند و مي گويند، خامنه اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است !!!؟؟ . حيدري كه منصوب و منصوص خداوند است ، حيدري كه لباس عصمت را بر تن دارد ، حيدري كه خود را فقط بنده خدا مي دانست و شب و روز در پيشگاه خدا عذرخواهي مي كرد در صورتي كه ذره اي به رعيت ظلم نكرد.
رعيت از كودك و پير، زن و مرد لحظه اي خشم وغضب علي را نديدند و فقط مهرباني وعطوفت و نوازش را ديدند .علي كسي است كه در اجراي عدالت فرقي بين معاويه و فقيرترين فرد جامعه نمي گذاشت و حتي به برادر خود در قبال اعطاي بيشتر مال جواب رد داد و او را به تقوا و خوف الهي سفارش داد .
احمد خاتمي مدرس حوزه و خطيب جمعه گفته: كه ولايت خدا همان ولايت علي خامنه اي است و ايشان جانشين امام زمان هستند و اين حكومت همان حكومت امام زمان است ، پس نتيجه مي گيريم طبق گفته خاتمي امام زمان ظهور كرده است . حديثي از اهل بيت داريم كه مي فرمايند: وقتي امام زمان ظهور مي كند دارائي مادي و معنوي به طور يكسان بين رعيت تقسيم ميشود و هيچ فرد فقيري پيدا نمي شود و پيرزن بدون هيچ مزاحمتي از مشرق به مغرب سفر مي كند در صورتي كه مال و دارائي خود را بر سر گذاشته است.
سئوال اينجاست اگر اين حكومت ، حكومت امام زمان است پس تقسيمات عادلانه كجاست چرا در اين مملكت اكثريت مردم زير خط فقر زندگي مي كنند ؟ چرا اجراي قانون براي همه يكسان نيست . بنزين را براي مردم سهميه بندي كردند ولي مسئولين بدون كارت سوخت از پمپ بنزينها ، سوخت ماشين هاي خود را تامين ميكنند . اگراتحاد ملي وجود دارد چرا هريك از مسئولين ساز خود را ميزند وهركس بر اساس خواسته حزب و گروه خود عمل مي كند ؟ اگر انسجام اسلامي وجود دارد چرا مردم بوسيله عملكرد بد مسئولين نظام اسلامي ،‌ به خدا و دين پشت كرده و خدا را به جايگاه اتهام برده اند ؟ چرا بعضي از مسئولين چشم ديدن احمدي نژاد را ندارد؟ چرا مراجع هميشه نسبت به عملكرد رئيس جمهور اعتراض دارند مگر براي ايشان خواب نديده اند كه حكم رياست جمهوري ايشان را امام زمان تائيد كرده ؟ مگر نگفته اند كه اسامي كابينه احمدي نژاد را امام زمان امضاء كرده ؟ معلوم مي شود امام زماني كه حكم احمدي نژاد را امضاء كرده بنا به گفته احمد خاتمي آقاي علي خامنه اي است ! لذا بعد از روي كار آمدن احمدي نژاد در اين حكومت سايتي اينترنتي به راه انداخته به نام شعيب ابن صالح كه وقتي وارد اين سايت مي شويد عكس احمدي نژاد را مي بينيد !!! طبق روايات مستند از اهل بيت ، شعيب ابن صالح يكي از فرماندهان لشكر امام زمان در وقت ظهور است .
چرا احمدي نژاد كه فرمانده لشكر است به زير دستان خود ( كابينه ) دستور حمله به اين مردم بيچاره را صادر مي كند ؟ اي فرمانده مگر اين مردم در زير گرما و سرما و برف و باران نيامدن به شما راي دادند ؟ اگر اين حكومت واقعا حكومت امام زمان است پس چرا دختران و زنان را در خيابان ها آزار مي دهند و با آبرو و حيثيت آنها بازي مي كنند ، كتك مي زنند و طوري با زنان برخورد مي كنند و بر اعصاب و روان آنها فشار مي آورند كه آن زن مجبور شود در ملاء عام لباس از تن خارج كند ؟ ( تصاوير آن موجود است ) آيا اين همان آسايش و آرامش زنها در حكومت امام زمان است ؟
اي مردم ايران، خواب تا كي ؟ تا كي بايد گول شيرين زباني احمدي نژاد را بخوريد و گول وعده هاي دروغين اين مرد را ؟ چشمهايمان را باز كنيم ، كمي به خود بيائيم. نگاه به زندگي خود كنيم نگاه به وضعيت فرزندان خود كنيم در چه وضعيتي از شغل و تدريس و امكانات هستند . آيا دخل با خرج مي خواند ؟آيا مي توانيم راحت دست در جيبمان كنيم و مايحتاج زندگي خود را فراهم كنيم؟ ما كه بر روي ذخائر غني زير زميني خوابيده ايم چرا فقيريم ؟ چرا اينها به نام حكومت ديني ما را گول زدند؟ چرا فرزندان ما در ذلت هستند؟ ايرانيان عزيز، از دانشجويان چه خبر؟؟ چرا آن تاثيرگذاري كه دانشجويان و دانشگاهها بر مردم داشتند الان ندارند ، مي دانيد چرا ؟ چون دانشجويان را خفه كردند ، كشتند وعزت آنها را زيرپا له كردند. اين همه جنايتها در حكومت اسلامي صورت ميگيرد . حكومتي كه اكثر مسئولين آن را روحانيت تشكيل ميدهند ! چرا اين مسئولين، روحاني سرشناسي همانند آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي را مي كوبند و زنداني و شكنجه مي كنند ، مگر چه تفاوتي بين عقيده ي آيت الله بروجردي و دولت وجود دارد ، چه چيزي را ايشان مي گويد كه به مذاق اينها خوش نيامده ؟ عقيده ي ايشان اين است كه دين بايد از سياست جدا باشد كه اين عقيده پدرش امير المؤمنين علي است اين تز را گفته تا بنام دين دانشجوياني چون اكبرمحمدي را نكشند ، به نام دين زنان را در خيابانها نزنند ، به نام دين مسيحيون در حال نيايش را قتل عام نكنند و درب كليساها را نبندند ، به نام دين معلمين را نزنند و به زندان نبرند . به امر ولي فقيه حقوق و مطالبات قانوني كارگران را انكار مي كنند و در برابر اعتراض كارگران آنها را به صلابه مي كشند و به شكنجه گاهها ميبرند . به نام دين وعدالت ، فشار اقتصادي را بر مردم زياد مي كنند ، به نام دين شكنجه مي كنند ، زندان مي سازند ، حسابهاي بانكي خود را پر مي كنند !! (البته براي روز مبادا ) اي مردم ، اين حكومت عدل نيست ،اين حكومت ، حكومت دين سنتي نيست ، اين حكومت موعود نيست ، اين حكومت الهي نيست . بيايد براي سقوط اين حكومت با هم اتحاد داشته باشيم. بيايید نترسيم وعمل كنيم بياييم دست در دست هم نهيم به مهر مملكت خويش را كنيم آزاد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

چقدر ناراحت شدم وقتی این مطلب را خواندم. یک مرد محترم و شریفی را به چه روزی انداخته اند که خودش می آید و جلوی دوربین و می گوید من از عقل تهی هستم و یک کلاهبردار و شیادم. این چه آدم ابله و بی شعوری است که به گواه عکسهای موجود قریب به یکصد هزار نفر آنهم بطور خود جوش و باز آنهم فقط در یک شهر پای منبرش می نشینند؟ مگر خواندن مفاتیح الجنان که یک کودک ده ساله می تواند به روانی آن را بخواند چه چیزی شده که یک سید جلیل القدر بگوید از خواندنش عاجزم؟ زشت است به قرآن این کارها. کاش یکی بود که به آقای خامنه ای می گفت این چه کاری هست که می کنید؟