۱۳۸۶ مرداد ۱, دوشنبه

آخرين اخبار درباره وضعيت آيت الله بروجردي

به گزارش يك منبع موثق، آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي روز يكشنبه 31 تيرماه در اعتراض به آنچه ايشان ، تشديد سوء رفتار با وي در زندان و همچنين اطاله و بلا تكليفي جريان دادرسي پرونده اش در دادگاه ويژه روحانيت نامید، اعتصاب غذايش را آغاز كرد.
طبق گزارش واصله بدلیل ابتلاء آیت الله بروجردی به انواع بیماریها ، وضعیت جسمانی ایشان بسیار خطرناک بوده و به همین دلیل به علت وخامت اوضاع ، نامبرده روز دوشنبه یکم مردادماه به بیمارستان نامعلومی انتقال یافته است .
به گزارش رسيده ،ايشان در حال حاضر در محروميت مطلق از تمامي حقوق قانوني يك زنداني بسر مي برد.مسئولين رژيم امكان هر گونه ارتباط وي با خارج از زندان را بكلي مسدود كرده و همچنان وي را تحت شكنجه قرار ميدهند.
بنظر ميرسد سران نظام ، در نحوه برخورد با پرونده ايشان دچار نوعي سردرگمي قانوني شده اند؛ زيرا نحوه رسيدگي به پرونده ايشان كاملا غير متعارف و غير قانوني دنبال مي شود. بدين خاطر نگراني شديد خود را از وضعيت نا معلوم ايشان اعلام ميداريم.
از تمامي سازمانها ، نهادها و فعالان مدافع حقوق بشر داخل و خارج از كشور بخاطر حمايتشان از آيت الله بروجردي قدرداني بعمل مي آيد و امید است نهادهای حقوق بشری همچنان به حمایت خود از ایشان ادامه دهند .

هیچ نظری موجود نیست: