۱۳۹۹ تیر ۳۰, دوشنبه

"دستگیری و شکنجه طرفداران بروجردی، جهت اعتراف اجباری و پرونده سازی علیه این آزادیخواه و دگراندیش"

به حضور تمامی منابع خبری می رساند، اخیرا تعدادی از شاگردان و طرفداران آقای بروجردی تحت تعقیب، احضار و مورد پیگرد سپاه و وزارت اطلاعات قرار گرفته اند که این موج جدید دشمنی حکومت به دلیل ارائه اسناد دینی و مستندات محکم است که ایشان در اثبات بی هویتی و عدم کارایی دیانت حاکم بر جهان ارائه کرده است.
طی سال هایی که آقای بروجردی تحت حبس خانگی بوده اند، همواره با تحقیقات گسترده  مذهبی ،علمی و عقلی، بی پایه بودن تفکرات دینی را اثبات کرده اند
از این رو، تاکنون تعداد بیشماری از طرفداران و معتقدین به افکار ایشان، تحت پیگرد قرار گرفته و  به مقر سپاه "المهدی" زنجان و دفتر پیگیری وزارت اطلاعات، به نشانی: بزرگراه نیایش، بعد از مجموعه ورزشی انقلاب، جنب موسسه رسانه اوج، دفتر پیگیری، انتقال یافته و درآنجا مورد شکنجه های روحی و جسمی قرار گرفته اند.
از بازداشت شدگان تحت فشار خواسته شده که بنویسند ایشان با بانوان طرفدار خود ارتباط جنسی و غیراخلاقی برقرار کرده است. ناگفته نماند که هدف از این اقدامات، ترور شخصیت آقای بروجردی و تخریب حرکت بی سابقه ایشان می باشد که معایب دینی را از دل خود دین بیرون کشیده و چهره واقعی دین و دینداری را افشا می کند. این درحالی است که آقای بروجردی، سالها است از حق داشتن دفتر کار، برگزاری هر گونه اجتماع از جمله تدریس حضوری محروم است و همواره در انزوای اجباری می باشد. به طوری که به طور پیوسته تحت نظارت و تعقیب عوامل رژیم و در شرایط حصر خانگی قرار دارند. همچنین در مدت یازده سال زندان که بدون مرخصی و عدم درمان و نبود وکیل همراه بود، تمامی قوای جسمی و روحی این معلم خیر از بین رفته و رژیم در واقع یک پیکر شکسته و نابود شده را به بیرون زندان انداخته اند. اکنون حال عمومی برخی از بازداشت شدگان در فضای فعلی کرونا مساعد نبوده و از جامعه آزادیخواهان جهان می‌خواهیم تا صدای مظلومیت این پیشوای فرااندیش را به تمامی رسانه‌های معتبر دنیا ارسال بنمایند.

هیأت نمایندگان بروجردی، کاشف توحید بدون مرز
تیر99 

هیچ نظری موجود نیست: