۱۳۹۴ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

تکذیبیه نوشته ای جعلی به نام فتوا آقای کاظمینی بروجردی

بدین وسیله به اطلاع می رساند در برخی سایتها و شبکه های اجتماعی، نوشته ای با عنوان فتوا از سوی آقای کاظمینی بروجردی، مبنی بر حرام شمردن انتخابات  به تاریخ 11 بهمن 1394 منتشر شده است.
ما نمایندگان و سخنگویان آقای کاظمینی بروجردی، صدور چنین بیانیه یا فتوایی را از سوی ایشان  تکذیب می کنیم و همچنین به اطلاع می رسانیم که آخرین پیام ایشان درباره انتخابات در تاریخ دی ماه 1390 بوده است که درآن  انتخابات را رفراندومي برای رژیم نامیدند و برگزاري  انتخابات با وجود قیچی شورای نگهبان و ولایت فقیه  را مضحکه ناميده بودند.
مواضع ایشان از آن زمان تاكنون هيچ تغييري نكرده است و ادبیات مورد استفاده در بيانيه اخير كه به دروغ به ايشان نسبت داده شده با ادبيات و مواضع ايشان مغایر است. 

هر گونه بیانیه و پیامی از سوی آقای کاظمینی بروجردی، در سایتهای رسمی ایشان منعکس می گردد و قابل دسترسی می باشد در غیر این صورت فاقد اعتبار و سندیت می باشد .

نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی
13 بهمن 1394، 2 فوریه 2016

جهت اطلاع هموطنان گرامی از نظرات دقیق ایشان،متن کامل آخرین پیام ایشان درمورد انتخابات سال 1390، به شرح زیر می باشد:
پیام آقای بروجردی از زندان اوین در آستانه انتخابات نمایشی رژیم، دیماه 1390
تقدیس می کنم خداوندی را که هرگز دینی بر آزار و اذیت مخلوقاتش نفرستاد. سلام این بندی از درون حصارهای ایذائی بر میهن عزیز و به یغما رفته ام. درود این پیشوای زندانی که هزاران روز در مرکز خشونت و قساوت استبداد به ظاهر مذهبی، جوانی و سلامتی و عمر خویش را از دست داد بر ملّت مظلوم و محروم و تحت عذاب دیکتاتوران مدّعی شریعت.
بار دیگر بازار رفراندوم نمایشی سیاست مداران آدم خوار، داغ گردید و همچون سنوات سابق، آراء دروغین را در دیگ شورای سانسوری نگهبان، به جوش در می آورند و چند سال دیگر بر عصر خودکامگان بی وطن می افزایند و تاراج بیت المال را صورت قانونی می دهند و غارت اموال عمومی را بیلان حقوقی می کنند. چگونه می توانند صفحات تاریخ معاصر این سرزمین پاک را با اکاذیب رسانه ای و شانتاژهای تبلیغی سیاه کنند در حالیکه تقویم نگاران زنده و فهیم در سراسر کشور آسیب دیده از مشتهای آهنین انحصار طلبان، تمام حقایق محسوس و وقایع ملموس را به جهانیان منتقل می سازند. انتخاباتی که با قیچی ولایت مطلقه فقیه برش داده شده و در کوره های آدم سوزی مراکز اطلاعاتی و امنیتی و نظامی پخته گشته، همچنان از جامعه فلک شده ما قربانی می گیرد و بر بقاء و دوام محاربین ایرانیان می افزایدبه امید نابودی زورگویان
زندان اوین، دی ماه 1390
سیدحسین کاظمینی بروجردی

هیچ نظری موجود نیست: