۱۳۹۳ مهر ۵, شنبه

ایران در حال اعدام "ماندلای ایران" است، آیت الله بروجردی قهرمان

اکنون در حالی که رویدادهای مربوط به داعش در صدر اخبار جهان قرار گرفته است و رییس جمهور ایران در سازمان ملل متحد به سر می برد، ایران از این غفلت خبری استفاده کرده و روند اعدام ها را افزایش داده و به دستگیری گسترده اقلیت ها پرداخته است و اینک اعدام آیت الله بروجردی مد نظر آنها است؛ البته اگر ایشان در اثر ممانعت عوامل رژیم از رسیدگی به وضعیت وخیم جسمی اش زودتر از پای در نیاید!

بازپرس اطلاعات ویژه، محمد موحدی، در آخرین بازجویی از این زندانی وی را تهدید کرد که مجازات جرم هایی همچون "داشتن دیدگاه های متضاد با حکومت" اعدام می باشد و گفت حتی کسانی که در انتشار کتاب جدید آقای بروجردی [خداشناسی] همکاری داشته اند هم کشته خواهند شد. هنگامی که آقای بروجردی پیشنهاد داد که حاضر است [در دفاع از نظراتش] به صورت رسانه ای و در حضور افکار عمومی مناظره نماید، موحدی اعلام کرد که آنها به دنبال مناظره نیستند، بلکه به دنبال محاکمه و مجازات [اعدام محکومین] خواهند بود. حکومت ایران در طی 8 سال سپری شده از دوران محکومیت حبس 11 ساله آقای بروجردی، بارها تلاش کرده است که ایشان را به قتل برساند.

تهدید به اعدام آیت الله بروجردی تنها یک روز پس از انتشار آخرین نامه او به آقای بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد روی داد.
چند روز پیش از رفتن حسن روحانی رییس جمهور ایران به مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آیت الله حسین کاظمینی بروجردی، روحانی برجسته مخالف حکومت مطلع گردید که رژیم قصد دارد او را به دلیل "داشتن دیدگاه های متضاد با حکومت" اعدام نماید؛ البته اگر ایشان در اثر ممانعت همیشگی عوامل رژیم از رسیدگی به وضعیت وخیم جسمی اش زودتر از پای در نیاید!
بر اساس اخبار رسیده از منابع موثق در ایران، شرایط جسمی آیت الله بروجردی به بدترین شرایط رسیده است و پزشکان زندان گفته اند که "اگر این زندانی تحت درمان و رسیدگی پزشکی فوری قرار نگیرد، طی چند روز و یا حتی چند ساعت آینده از بین خواهد رفت"، مقامات رژیم همچنان از درمان این زندانی بیمار خودداری می ورزند.
آیت الله بروجردی، مخالف با اسلام سیاسی و طرفدار سرسخت جدایی دین از حکومت می باشد، به همین دلیل رژیم ایران این زندانی سیاسی را به 11 سال حبس محکوم کرده است.
نهاد حقوق بشر و دمکراسی در ایران در 23 سپتامبر 2014 گزارش داد که اخیرا محمد موحدی، بازپرس اطلاعات ویژه روحانیت آیت الله بروجردی را در بند 325 زندان اوین مورد بازجویی قرار داده است.
موحدی به کتاب [خداشناسی] آیت الله بروجردی و آموزش های او اشاره کرد و به او اطلاع داد که محتوای کتاب او از دیدگاه رژیم "کفر و بدعت" و مخالف دیدگاه های رهبر ایران محسوب می شود و توهین به او می باشد.
محمد موحدی افزود که مجازات چنین جرایمی اعدام است و گفت که کسانی هم که در انتشار این کتاب همکاری کرده اند، کشته خواهند شد. هنگامی که آقای بروجردی پیشنهاد داد که حاضر است [در دفاع از نظراتش] به صورت رسانه ای و در حضور افکار عمومی با اطلاعات ویژه روحانیت مناظره نماید، موحدی اعلام کرد که آنها به دنبال مناظره نیستند، بلکه به دنبال محاکمه و مجازات [اعدام محکومین] خواهند بود.
تهدید به اعدام آیت الله بروجردی تنها یک روز پس از انتشار آخرین نامه او به آقای بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد روی داد که در 22 سپتامبر انتشار یافته بود. آیت الله بروجردی در طی این نامه حکومت ایران را به دلیل از بین بردن منابع مالی ایران در اثر فساد و سرمایه گذاری ماجراجویانه در ناآرامی های کشورهای مسلمان به جای صرف آن در امور شهروندان خود همچون رفع بیکاری و فقر گسترده و بهبود شرایط نابسامان خدمات پزشکی، مورد نکوهش شدید قرار می دهد.
بروجردی که حامیان و طرفداران فراوان و بیشماری دارد و به عنوان "نسلون ماندلای ایران" در سطح بین المللی شناخته شده است، از مجمع عمومی سازمان ملل درخواست کرده است که مردم ایران را برای نجات تاریخ این کشور و نسل های آینده یاری رسانند.
جمهوری اسلامی ایران در طی 8 سال سپری شده از دوران محکومیت حبس 11 ساله آقای بروجردی، بارها تلاش کرده است که ایشان را به قتل برساند. مقامات رژیم در این راه از هیچ اقدامی همچون شکنجه، جلوگیری از درمان پزشکی و حتی به آتش کشیدن بند زندان وی در 1 ژوئیه 2014 دریغ نکرده اند. شاید نگرانی از خشم عمومی در داخل و خارج از ایران و بازتاب بین المللی این اقدام، رژیم ایران را از اعدام آقای بروجردی تاکنون برحذر داشته است.
با این حال، اکنون که صدر اخبار جهان مملو از رویدادهای مربوط به سربریدن، قتل عام و پیشرفت های سریع داعش شده است، جمهوری اسلامی از این غفلت خبری بهره برده و اعدام ها، دستگیری گسترده اقلیت ها را سرعت بخشیده و اکنون قصد جان آیت الله بروجردی را کرده است. 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این رهبر ایران اعتقاداتش را از کدوم منابع اسلامی اخذ کرده ؟! که حالا با مستنداتی که از منابع موثق و معتبر اسلامی توسط مبارز عقیدتی آقای کاظمینی بروجردی استخراج شده مخالفت میکنه؟!

علی گفت...

سید حسین کاظمینی بروجردی با استقامت به سیره اجدادش پرداخته و منادی صدای حق طلبانه همه ستمديده های ایران و جهان شده.