۱۳۹۳ مرداد ۲۷, دوشنبه

به یاد تو که اسوه ی مبارزه و مجاهدتی

به مناسبت دوازدهمین سالروز شهادت آیت الله سید محمد علی کاظمینی بروجردی پدر بزرگوار زندانی مبارز و آزادیخواه سید حسین کاظمینی بروجردی.
پدرم؛ دوازده سال از هجرت ناگهانی و جانسوز تو گذشت!
آنگاه که ناجوانمردانه، وارثان خباثت و لئامت و مجریان خشونت و قساوت خون پاک و طاهر تو را در بیمارستان مدائن تهران بر زمین ریختند، دانستم که عاقبت حکومت ستمدینی ولایت فقیه واژگونی و رسوائی است.

تاریخ گواه استبداد، خفقان و کشتار مدعیانی خواهد بود که با نقاب دین، عدالت، آزادی و وعده های توخالی پا بر میهن عزیز نهاده و بر خون ملت بیچاره و جوانان به فنا رفته، تاج و تخت خویش را بنا نمودند و با بدعت بزرگ و بی سابقه ی « ولایت فقیه » معنویت و ما یملک وارثان واقعی این مرز و بوم را به تاراج بردند.
پدرم، ای امتداد خط آزادگی و ای اسوده مبارزه و ایستادگی اینک پژواک مجاهدات چندین ساله تو بر تارک اوراق تقویم معاصر، درس « مرگ سرخ به از زندگی ننگین است » را به فرزندانت می آموزد و شعار « نه ظلم کن به کسی و نی به زیر ظلم برو » را در عروقمان تزریق میکند.
پدرم، بازمانده ات، وارثت و منادی راهت، سید حسین کاظمینی بروجردی را بنگر که چسان در مبارزه با استبداد دینی حتی دمی آرام ننشسته و صادقانه در گودال قتلگاه اوین در دفاع از شرافت و انسانیت و این مرز و بوم عزیز آخرین نفسهایش را نثار میکند.
اکنون ماییم و این بار سنگین امانت و خون جوشان هزاران انسان مبارز و آزادیخواه که در مسلخ عشق و اخلاص ایستادگی نمودند  و امروز با صدای رسا ما را فرا میخوانند و سکوت را حرام اعلام میکنند.
براستی که حسینی بودن و حسینی زیستن تاوان و هزینه ای به وسعت همه زندگی میطلبد.
پدرم، یادت گرامی و راهت مستدام باد.
لینکهای مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست: