۱۳۹۱ مرداد ۲۷, جمعه

دهمین سالگرد در گذشت آیت الله محمدعلی کاظمینی بروجردی

روز بیست وهفتم مرداد، سالگرد شهادت فقیهی آزادیخواه و مجتهدی مردم گرا و عالمی مصلح و مرجعی ظلم ستیز می باشد .
او آیت الله سید محمد علی کاظمینی بروجردی است که نیم قرن در پایتخت به تبلیغ دین سنتی پرداخت و ماهیت مذهب سیاسی را با رفتار نیکو و کردار زیبا و گفتار پسندیده، افشاء نمود.
این روحانی مظلوم که اسرار شصت سال قبل بنیانگذار انقلاب را میدانست و در هر فرصتی به پرده برداری از حقایق نا شکفته او می پرداخت همواره مغضوب هیئت حاکمه مستبد بود و از فعالیت های صنفی و شرعی و ملی این سید وارسته، ممانعت می شد .
وی صاحب منشورات مقدس نور بود، که پنجاه سال در ایران، فرهنگ و تفکر آسمانی را ترویج می نمود و خواستار جدایی دیانت از سیاست بود. ایشان اسلام سیاسی را برای اعتقادات توحیدی مخرب میدانستند و آلوده کردن مومنین را به مسائل نفسانی خیانت به شرع و کارگزارانش می خواند.
بالاخره در سال هشتاد و یک، در یکی از بیمارستان های تهران در یک طرح ماهرانه و نامحسوس و غیرقابل ردیابی، به قتل رسید و در هنگام تهاجم  نیروهای مسلح رژیم مدعی شریعت، به خانه فرزندش، آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی و کشتار پیروان او و دستگیری وی و خانواده و یارانش، قبر ان اسوه فضیلت و الگوی حقیقت را که در مسجدش مدفون بود شکافتند و پیکر این بنده  مخلص خدا و فرزند دلسوز وطن را بیرون آورده وبه آتش کشیدند. این جنایت  ولایت مطلقه فقیه، اولینش نبوده و آخرینش نیز نخواهد بود.
چندین سال قبل آیت الله سید کاظم شریعتمداری را ناجوانمردانه کشتند و سپس صدها تن از پیشوایان مذهبی ومردمی را نابود کردند و اکنون رهبر سازش ناپذیر معنوی که هفتمین سال اسارت خود را در اوین سپری می کند در اثر شکنجه های روحی و جسمی  لحظات مرگباری را طی می نماید و در مسیر مرگ فجیع قرارگرفته است.
به امید رهایی ملت از یوغ استثمار

هیچ نظری موجود نیست: