۱۳۹۳ مرداد ۲۶, یکشنبه

گرامیداشت یاد جمال حسینی

خبری کوتاه اما تاثیر گذار منتشر شد. سید جمال حسینی (اسفندیار بهارمس) از بنیانگذاران مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران و
مسئول هماهنگی این تشکل که همزمان عهده دار سردبیری خبرگزاری هرانا بود در ترکیه به طور مشکوکی درگذشت. او که همراه مردم ایران بود و پژواک صدای زندانیان بی دفاع و بی گناه، اکنون به سکوت ابدی فرو رفت. زهی تاسف و افسوس از این بیداد.
 پیکر بی جان جمال حسینی، در حالی که آثاری از خون بر پیکر و نقاطی از خانه وی مشهود بود یافته شد. در حالی که در طی سالهای اقامت بعنوان یک پناهنده سیاسی در کشور ترکیه همواره مورد تهدید بوده است.
حکومت ننگین ولی فقیه در داخل ایران مردم را به کام مرگ و نیستی می کشد،  به زندان می افکند یا وادار به سکوت می کند. در خارج از ایران هم جوانان این مرز و بوم را با مشکلات فراوان روبرو می کند هموطنانی که با سختی بسیار مشکلات غربت و غم دوری خانواده را تحمل می کنند مورد تهدید و هجوم ماموران بی رحم این رژیم جنایتکار ستمدینی واقع می شوند. مرگ مشکوک جمال حسینی ، نگرانی درباره ترورهای احتمالی با انگیزه سیاسی از سوی رژیم ولایت فقیه را افزایش میدهد .
 امید است که سازمانهای مرتبط با این موضوع که در این مدت برای ساماندهی و نجات این جوان میهن، اقدام قابل توجهی نکرده اند، حداقل برای یافتن علت فوت او و دادخواهی از چنین جنابت احتمالی، به وظیفه انسانی و وجدانی خود عمل نموده و در این مورد کوشا باشند.
 هواداران آقای کاظمینی بروجردی به نوبه خود ضمن گرامی داشت یاد سردبیر خبرگزاری هرانا، زنده یاد سید جمال حسینی (اسفندیار بهارمس)،  این واقعه دردناک را به خانواده وی و فعالین حقوق بشر تسلیت عرض می نمایند.


هیچ نظری موجود نیست: