۱۳۹۲ آذر ۶, چهارشنبه

فشار اقتصادی بر فرزندان آقای کاظمینی بروجردی

 آقای سید حسین کاظمینی بروجردی زندانی عقیدتی پنجاه و پنج ساله که در حال سپری کردن هشتمین سال از محکومیت یازده
ساله اش به جرم داشتن عقیده  جدایی دین از حکومت، همچنان استوار از داخل زندان با ارسال نامه  به سازمانها و نهادهای حقوقی به مبارزه خود ادامه میدهد، رژیم ستمدینی در طی این سالها برای به زانو دار اوردن ایشان، از تحت فشار گذاشتن خانواده نیز دریغ نورزیده است  بطوریکه پسران اقای کاظمینی یروجردی مهدی و محمد کاظمینی بروجردی، از ادامه تحصیل محرومند و اجازه کار در ادارات و نهادهای دولتی را ندارند و حتی در صورت کار کردن در شرکت های خصوصی هم، عوامل اطلاعات مداخله کرده و اشکال تراشی میکنند .
 در این شرایط بد اقتصادی در ایران و با توجه به تورم قیمتها  خانواده سه نفری محمد کاظمینی بروجردی، پسر کوچک تر اقای بروجردی بدلیل نداشتن شغل مناسب و درامد کافی و بیمه درمانی بسیار در مضیقه قرار گرفته اند، بطوریکه  حسنا کاظمینی بروجردی دختر 4 ساله محمد در اثر سو تغذیه  شدید دچار ضعف شدید بینایی شده است.
  همچنین مهدی کاظمینی بروجردی که مورد شکنجه های متوالی و طاقت فرسا در زندان اوین قرار داشته، درحال حاضر بخاطر سنگ کلیه در شرایط وخیم جسمی به سر می برد، و بدلیل نداشتن شغل و درامد، قادر به پرداخت هزینه های مالی لازم برای درمان نیست .
 این درحالی است که رژیم به شدت این خانواده ها  را تحت نظر دارد و از کمک کردن دوستان و نزدیکان به این خانواده ممانعت به عمل می آورد.

هیچ نظری موجود نیست: