۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

نامه آیت الله کاظمینی بروجردی به رهبر شیعیان بحرین

حضور محترم جناب آقای شیخ عیسی قاسم بحرینی رهبر شیعیان بحرین
 سلام علیکم و رحمه الله برکاته
از اینکه نمی توانم این دردنامه را به محضرتان ارسال کنم آن را به صورت سرگشاده به پیشگاه تاریخ معاصر عرضه می کنم تا عنوان قرانی "و فی قصصهم لعبره" ، رسالت خویش را به تقویم بشریت ابلاغ نماید.
برادر عزیزم این زندانی رنجور مدت هفت سال است که مستمرا در زندانهای مخوف حکومت مدعی دیانت به بند کشیده شده و از وکیل، درمان و مرخصی محروم می باشد. حسب و نسبی که این فرزند رسول الله دارد از جهت قرابت، کمتر سیدی دارا می باشد.

بنده با بیست وهفت واسطه به امام سجاد می رسم. به لحاظ آباء و اجدادم به گواهی کتب رجالی و انساب همه پدرانم از رهبران شیعه و مراجع اسلام بوده اند که یکی از درخشان ترین آنها پدر پنجم این حقیر، سید محسن اعرجی بغدادی کاظمینی است که فرزندانش در کشورهای عربی و ایران گسترده اند و آل اعرج را اشعار می دادند.
برادرم، گناه این پیشوای دینی آنست که مدافع حریم اهل بیت بوده ام و مبلغ تمدن غدیر می باشم و ناشر سیره امامان معصوم هستم و از التقاط دیانت با سیاست رو گردان بوده ام. به خاطر این اعتقادات،  سالهاست که مورد شکنجه های روحی و جسمی قرار داشته ام که وضعیت فجیعی در سلامت و حیاتم مشاهده می شود و دوران سکراتم را سپری می نمایم. آیا الگوی شما در برقراری رژیم ایده آل همین جمهوری اسلامی موجود در ایران است؟
آیا شما میدانید که  بنیانگذار این نظام در سی وسه سال قبل با مردم این کشور معاهده بست که مدینه  فاضله ای را عرضه بدارد که بهشت ممالک دنیا گردد و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به میدان مقابله با شاهنشاهی آمد و رقبای قدیمی و مردمی معارض شاه را تحت الشعاع قرار داد. ولی اکنون کارنامه این حکومت فقرعمومی و استحاله همگانی از شریعت و بدبینی رعیت از مبانی شیعی است.
آیا میدانید کشوری که رتبه ششم را در ثروت طبیعی و سرمایه های ملی در جهان دارد امروز از جمله محرومترین و ورشکسته ترین ممالک دنیاست؟ آیا استقلال ایرانی، در اختیار فکر و اعتقاد نیست؟
امروز در زندانهای این حکومت مردان و زنان بسیاری هستند که نمی خواهند مانند حکام مستبد زندگی خود را ترسیم کنند، اکنون آزادی قلم و بیان، چیزی جز افسانه نیست. رسانه ها کلمه به کلمه زیر نظر وزارت اطلاعات قرار دارند. جمهوریتی که فاقد حضور مردم باشد و رفراندم هایش سانسوری و تحمیلی شود جمهوریت مضحکی خواهد بود. اگر یک انتخابات آزاد صورت بگیرد خواهید دید که اکثریت قاطع این ملت، به دین آباء و اجدادی خود رای نخواهد داد.
سید حسین کاظمینی بروجردی
ایران- تهران- زندان اوین
تیرماه 1391- شعبان 1433

هیچ نظری موجود نیست: