۱۳۹۰ مهر ۲۵, دوشنبه

عدم اعتنای مسئولین به وضعیت حاد آقای کاظمینی بروجردی


خبرگزاری هرانا – کاظمینی بروجردی زندانی عقیدتی محبوس در زندان اوین پس از ۱۶ روز همچنان در وضعیت بسیار بد جسمانی قرار دارد و مسئولین نیز تا کنون نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده‌اند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه قعالان حقوق بشر در ایران، آیت الله بروجردی که سابقه بیماری قلبی، ریوی دارد و همچنان با عوارض این بیماری‌ها از جمله پا درد، در رنج است طی هفته گذشته در پی دفع سنگ کلیه در وضعیت بدتری قرار گرفته است.

این در حالی است که نه تنها مسئولین با مرخصی درمانی ایشان موافقت نکرده‌اند بلکه از انتقال ایشان به یک بیمارستان مناسب برای انجام امور درمانی وی سرباز زدند.
گفتنی است، روز شنبه ۲۳ مهر، خانواده برای رساندن دارو به ایشان به زندان مراجعه کردند و حتی با این مورد هم موافقت نشد و از رساندن این دارو‌ها به ایشان ممانعت به عمل آمد.
خانواده این زندانی عقیدتی که ششمین سال محکومیتش را بدون حتی یک روز مرخصی سپری می‌کند، ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت ایشان از کلیه مجامع و افراد مدافع حقوق بشر خواسته‌اند که سکوت نکنند و برای رسیدگی سریع به وضعیت ایشان و آزادی بی‌قید و شرط این زندانی تلاش نمایند.

۱ نظر:

جمعي از دانشجويان شهيد باهنركرمان گفت...

بادرود
ما جمعي از دانشجويان شهيد باهنركرمان ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت آيت الله بروجردي از کلیه مجامع و مدافعان حقوق بشر خواستاريم که اين قفل سکوت را شكسته و برای رسیدگی به وضعیت ایشان و آزادی بی‌قید و شرطشان اقدامات لازم را مبذول نماین