۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

گسترش نقض حقوق بشر در ماه رمضان !


هر ساله در ماه رمضان نقض حقوق بشر در ایران گسترش می یابد. رژیم سرکوبگر به بهانه احترام به این ماه، مردم را به جرم روزه خواری در سطح شهر مورد ضرب و شتم قرار می دهد و عده ای را بازداشت و مجازات می نماید!
هتک حرمت و مردم آزاری حکومت ولایت فقیه در ماه رمضان، به کوچه و خیابان محدود نشده بلکه در زندان ها نیز شرایط برای زندانیان غیر روزه دار، به ویژه بیماران و آنهائی که وادار به کار اجباری در زندان می شوند و قادر به تحمل گرسنگی و تشنگی در روزهای طولانی و گرم تابستان نیستند، سخت تر شده است. از سوی دیگر به دنبال کاهش ساعات کاری پرسنل زندان در ماه رمضان، مدت زمان ملاقات زندانیان با خانواده هایشان نیز کاهش یافته و برخی حقوق دیگر آنها نیز بطور کامل نادیده گرفته می شود. اعمال این شکنجه های بی صدا باعث تشدید فشارهای جسمی و روحی بر زندانیان بی پناه شده است.
بدینوسیله از تمامی مدافعین حقوق بشر در سراسر دنیا تقاضا می گردد که حکومت مدعی دیانت ایران را به خاطر اعمال چنین رفتارهای غیر انسانی و غیر شرعی که از مصادیق بارز نقض حقوق بشر محسوب می گردد، محکوم نمایند.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

بدون شک خداوندی که فرمان به روزه داده جنبه معنوی وعرفانی آنرا مد نظر قرار داده در جهت خود سازی، ولی با این وجود خداوند مهربان و بنده نواز
تبصرهای چندی آورده درزمینه آزادی بشر که میفرماید( لا اکراه فی الدین)
و بشر را در زمینه پذیرش دین و مذهب آزاد گذاشته و هیچگونه فشاری اعمال نکرده اما متأسفانه دشمنان دین و مذهب با برتن کردن لباس دین به قول معروف کاسه داغتر از آش شده اند و حق نفس کشیدن را از ملت مظلوم ایران گرفته اند که در این بین خداوند مورد اتهام قرار گرفته در حالیکه خداوند
مهربانتر از آنست که وصف شود. در زمینه روزه هر گونه اعمال فشار به ملت از سوی هیأت حاکمه مخالف دستورات خداوند است به همین خاطر آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی اسرار بر جدایی دین از حکومت دارد تا خداوند بیشتر ازاین مورد اتهام بندگانش قرار نگیرد خداوند اورا یاری دهد به امید آزادیش.

ناشناس گفت...

از نظر اینها دین اجباریست و عبادت زوری، لذا همه باید عابد شوند !!!

ناشناس گفت...

قلبهای ماازدست دجالان زمان مجروح است،شماضربه ناجوانمردانه ای به مازدیدکه هرگزمادربرابرآن سکوت نخواهیم کرد!درودبرمردم محروم ایران پایدارباشید.

ناشناس گفت...

ای حاکم زروزوروتزویر،علی خامنه ای افکارملت ماهمه برضدتوبسیج شده وبخاطرضربتی که برپشت ملت زدی وپشت آنهاراشکستی ازدلهای آنهاخون میچکد!

ناشناس گفت...

باسلام
این حکومت ظالم همانند دیگر حکومت های دیکتاتوری که قبلا بوده و هم اکنون نیز هستند از مثلث زر و زور و تزویر برای پرده پوشی بر اعمال ننگین خود استفاده می کند؛ولی ظلم هیچگاه پایدار نیست.