۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

روزنامه رسالت همپای کیهان حکومتی، زمینه ساز توطئه


روزنامه حکومتی رسالت در شماره 7047 روز دوشنبه 11 / 5 / 89 برابر با 3 اگوست 2010 ، با انتشار مطلبی تحت عنوان مدعي بي سواد تئوريسين هاي مذهبي را به مناظره دعوت کرد! بار دیگر اقدام به تخریب  چهره آیت الله بروجردی، زندانی سرشناس مخالف ولایت فقیه نمود. این روزنامه حکومتی در بخش شنیده ها و نکته ها اینگونه آورده است :
" کاظميني بروجردي، که پيش از اين به جرم ادعاي کذب مبني بر مرجعيت و ارتباط با امام زمان (عج) دستگير و در زندان به سر مي برد، در نامه اي به مسئولان نظام آنان را به مناظره تلويزيوني دعوت کرده است!
وي در نامه خود نوشته است: من بارها از علما و تئوريسين هاي مذهبي سياسي خواسته ام در يک مناظره زنده تلويزيوني، مستندات خود را ارائه دهند و ما نيز برهان روشن و ادله قاطع خويش را عرضه داريم تا دنيا بهتر قضاوت کند. "
حملات برنامه ریزی شده حکومت ملاها برای تخریب وجهه علمی، مردمی و مبارزاتی آیت الله بروجردی، موضوع تازه ای نیست و هر از چند گاهی شاهد اینگونه دروغپردازی های معمول نظام ولایت فقیه هستیم. با توجه به خبرهای ناگواری که از بند 350 و ویژه روحانیت طی روزهای اخیر در رسانه های بین المللی بازتاب یافت، ظاهرا این یورش مجدد زمینه ساز توطئه ای بر علیه این زندانی عقیدتی سیاسی می باشد.
این بار اتفاقا پرسش صریح ما از مزدوران جنایتکار رژیم این است که براستی اگر آیت الله بروجردی را فردی بی سواد می دانید، چرا تاکنون به درخواست چندین باره ایشان مبنی بر برگزاری مناظره ای با شرکت رهبران دین سیاسی جواب مثبت داده نشده است ؟! ترس و واهمه رهبران ولایت فقیه از آقای بروجردی نشان چیست؟ اصولا باید معلوم شود نظامی که 31 سال است استراتژی صدور انقلاب به سرتاسر عالم را در سر می پروراند و همواره داعیه رهبری و مدیریت جهانی دارد چرا باید از روبرو شدن با یک روحانی بقول خودشان کم سواد ،اینهمه واهمه داشته باشد؟!!
باید گفت حنای اینگونه لجن پراکنی های ملایان، دیگر برای ملت آزاده ایران رنگی ندارد و جز به بی آبرویی و انزوای بیشتر داخلی و خارجی رژیم، سرانجامی برای ملاهای ضد دین نخواهد داشت.
لازم به ذکر است آیت الله بروجردی که چندی قبل در اعتراض به عملکرد سیاه ملاهای حکومتی طی سه دهه خود را در درون زندان خلع لباس کرده بود، در تیرماه سالجاری با انتشار نامه ای از درون زندان ضمن به چالش کشیدن نظام ولایت فقیه، برنامه ریزی های وسیع حکومت برای سرکوب روزافزون ملت آزاده ایران را تقبیح نموده و عنوان کرده بود :
آئینی که مقتدایش در منبر از حضار می خواست تا او را عفو کنند و چنانچه ناخواسته به آنها ستم کرده، قصاص نمایند ! حالا چطور بپذیریم که این اسلام، میرغضب شده و پوست از سر طرفداران خویش می کند و خفقان را به گونه ای گسترده تا جائی که هر کس به عوامل دست چندم دین دولتی هم اعتراض کند به عقوبتی وحشتناک می رسد؟!!
با توجه به شرایط خطیر کنونی که بر زندانهای قرون وسطایی رژیم حاکم گشته، خانواده و نزدیکان آقای بروجردی مجدداً از سازمانهای مدافع حقوق بشری و نهادهای تاثیر گذار بین المللی درخواست رسیدگی عاجل نسبت به خنثی نمودن توطئه های پیاپی بر علیه این زندانی و سایر زندانیان عقیدتی سیاسی می نمایند .

۱۱ نظر:

amir گفت...

درود بر آقاي بروجردي و شجاعتش و شهامتش اين به اصطلاح دولتمردان ايران اگر راست ميگويند به در خواست آقاي بروجردي جواب مثب بدهند و بشينند با ايشان يك بحث و مناظره اي داشته باشند تا مشخص شود حق با چه كسي است ! آقاي احمدي نژاد كه ميگوئي ايشان ادعاي ارتباط با امام زمان را كرده ولي امروز در اين تاريخ خودت به صراحت اعلام كردي كه خودت امام زمان هستي در اخبار شبكه يك ساعت 14 . چه جوابي داري بدهي بيا بشين با اقاي بروجردي مناظره بكن تا اين آقا فتيله پيچت كنه كه نفهمي از كدام درب وارد شدي! اگر راست ميگي يا علي

ناشناس گفت...

من پس ازمطالعه این موضوع به این نتیجه رسیدم که واقعا دینی که پیامبر اسلام برای مردم جهان آوردند دین تسامح و تساهل بود و هرکسی حق داشت که نظر و عقیده خود را ابراز نماید. اما در حکومت کنونی ایران چنین اجازه ای به کسی داده نمیشود وشدیدا سرکوب میشود در ضمن خواهان آزادی أیت الله بروجردی هستم.

ناشناس گفت...

باسلام.آقایان علمای طرفدار حکومت
دینی شما که مدعی هستید میتوانید
در برابر حمله نظامی آمریکا مقابله به مثل کنید پس چگونه حاضر نیستید با
شخصیتی مثل آیت الله بروجردی بصورت زنده مناظره نمایید .آقای خامنه ای شما که ادعا دارید حکومت شما مورد تأیید امام زمان است ،امام زمان می آید که عدل را برقرار کند در حالیکه در حکومت شما کسی حق ابراز عقیده را هم ندارد و چون میبینید که همه امکانات تبلیغاتی وغیره فعلا در دستان شماست اقدام به شکنجه و ترور شخصیتها از جمله آیت الله بروجردی میکنید ولی بدانید که اگر ریاست دائمی بود به شما نمیرسید زیرا که فرعونهای زیادی در طول تاریخ قبل از شما آمدند ولی الان نام آنها در زباله دان تاریخ است.

سارا گفت...

مناظره را انجام دهند تا حقيقت براي همه مشخص شود

پیام گفت...

این حرفها چیزی از ارزشهای آیت الله بروجردی کم نمی کند جایگاه آیت الله بروجردی برای همه ی جهانیان مشخص است این مبارز آزاد اندیش حقیقتی است انکار ناپذیر که این حکومت فکر می کند می تواند با این توطئه ها شخصیت بزرگ ایشان را خراب کند اگر راست میگوئید بیایید باایشان مناظره کنید چرا از مناظره کردن فرار می کنید دلیل فرارشان ترسی است که از آیت الله بروجردی دارند این حکومت خوب می داند که آیت الله بروجردی چه شخص بزرگی است به همین جهت از ایشان میترسد.
زنده باد آیت الله بروجردی

vahid گفت...

سران حکومت بیش از هر کس دیگر میدانند که تنها از دین برای حفظ و تداوم حکومت نامشروع شان استفاده میکنند و اگر مناظره ای صورت گیرد و اقلیتی که هنوز فکر میکنند این حکومت واقعا اسلامی است با دین حنیف آشنا شوند و آن را مغایر با عملکرد جمهوری اسلامی ببینند شرایط این حکومت از این هم آشفته تر خواهد شد ؛ آنها درواقع از معرفی اسلام واقعی به مردم میترسند.

ناشناس گفت...

زنده باد آقای بروجردی پرچمدار صلح،صفا وآزادی.
بعد از حمله وحشیانه رژیم به منزل آقای بروجردی تا به امروزچند سال است که ایشان مرتب مورد شکنجه ،تهدید ،تبعیدو ترور شخصیتی واقع میشود که خبر منتشر شده اخیر توسط یکی از روزنامه های وابسته به رژیم در شرف انقراض بر علیه آقای بروجردی نمونه ای از اینگونه تهاجمات بر علیه ایشان است ،حال چنانچه که رژیم پلید کفر ونفاق بخواهد با سیاست (النصر بالرعب) مملکت داری کند باید به شخص رهبر مملکت گفت که این روش همان( بیت العنکبوت) است وبزودی حقانیت آقای بروجردی این سید و روحانی مدافع جدایی دین از حکومت هویدا خواهد شدچنانچه الان هم این حقانیت هویداست،چون خود اشخاص هیأت حاکمه میگویند که این آقا بیسواد است ولی از تشکیل یک مناظره رسمی وعلنی با ایشان ترس و واهمه دارند .(آقای سید حسین کاظمینی بروجردی ) در قلب ما جا داری فراموشت نمی کنیم. پژمان

ایران گفت...

حکومت دیکتاتور ایران نه تنها با آیت الله بروجردی مناظره نمی کند بلکه به خاطر نداشتن دلایل و براهین روشن برای انجام کارهایشان،حتی به مقاله هایی همچون رد ولایت فقیه پاسخ نمی دهند
مرگ بر ولایت فقیه

ناشناس گفت...

سلام
آیت الله بروجردی حق است و باید برای آزادی وی و تمام زندانیان سیاسی عقیدتی از چنگال دیکتاتور زمان تلاش کرد.
ما پیروزیم...

mina گفت...

ثابت کردن ادعایتان کاری ندارد آقایان.
اگر ایشان دروغگو و شیاد هستند یکی از شما به اصطلاح علما با ایشان به مناطره بپردازد شاید روی ما هم کم شد.

رویا گفت...

من با مناظره موافقم راه حلش همینه.