۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

انتشار آخرین گفتگوی تلفنی آیت الله بروجردی در صدای آمریکا

شبکه ماهواره ای صدای امریکا در برنامه تفسیر خبر روز جمعه 3 اردیبهشت 89 اقدام به انتشار آخرین گفتگوی تلفنی آیت الله بروجردی نمود . مجری برنامه آقای جمشید چالنگی ضمن اشاره به وضعیت تعدادی از زندانیان گرفتار در بندهای قرون وسطایی رژیم ولایت فقیه ، با اشاره به وضعیت اسفبار روحانی سازش ناپذیر آیت الله بروجردی که کماکان بر اعتقاد خود مبنی بر لزوم جدایی دین از دولت پافشاری می کند ، آخرین فایل صوتی ایشان را منتشر نمود که متن و اصل این فایل تقدیم می گردد :
ما را خیلی اذیت می کنند. اصلا بی سابقه است ؛ هیچ حکومتی اینکار را با زندانی خودش نمی کند که اینها با ما می کنند ! شکنجه های نا محسوس می دهند ، اعتراض هم که می کنم می ریزند سر من و می گویند : " تو زندانی ها را می شورانی "
چند دقیقه ای بود که فریاد می زدم " چرا ما را شکنجه می دهید ! "
شاید هم باید این مسائل نوشته شود تا حق و باطل خودش را نشان بدهد . بالاخره باید این هزینه ها را داد تا بدها رسوا بشوند . به قدیانی گفتم که چهار سال است که من را زندانی کرده اید ؛ چرا دیگر شکنجه می دهید . ایشان در جواب گفت : " زندان است دیگه ! "

۶ نظر:

حسين گفت...

لعنت بر اين حكومت و دار و دسته اش و زالوهايي مثل قدياني

رضا گفت...

هزينه تا كي آخر؟ خدا خيرش بدهد عجب صبري دارد

راد گفت...

با سلام
الحق والانصاف بعد از چهار سال سازمانهاي حقوق بشري و رسانه ها در حق ايشون كوتاهي و كم كاري ميكنن به عقيده من بايد فشارها رو بيشتر كنند آنطوركه براي زندانيان جنبش سبز تبليغ ميشود از ايشان كمتر حرف ميزنند.

یونس گفت...

تجزیه و تحلیل وضعیت و گفته ها آقای بروجردی توسط رسانه ها نشان از توجه بیش از بیش به این روحانی دگراندیش است

مصطفی گفت...

جای بسی خوشحالی است که از اندیشه ها و نظرات این آزادی خواه در همه جای دنیا صحبت می سود و جای بسی تأسف است که در این حکومتی که دم از آزادی می زند اجازه بیان چنین مطالبی را به رسانه های داخلی خود نمی دهد.

قاسم گفت...

آقای بروجردی در این مدت حبس هزینه های بسیاری را پرداخت کرده است و هنوز حاضر است برای آگاه سازی جامعه ، مشکلات را به جان بخرد