۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

22 بهمن 88 ، تجلی همبستگی ایرانیان داخل و خارج از کشور




هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور در تجمع اعتراضی 22 بهمن، در حرکتی منسجم و تأثیر گذار خواستار دخالت نهادهای مؤثر بین المللی برای پایان بخشیدن به نقض آزادیهای مدنی و همچنین آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی و عقیدتی از جمله روحانی آزادیخواه آیت الله کاظمینی بروجردی از زندانهای رژیم ایران شدند.
ایرانیان معترض در اروپا و امریکا، در میدان ملس من در تورنتو کانادا، لندن، پاریس و ... حمایت خود را از مطالبات و اعتراضهای حق طلبانه مردم ایران اعلام نمودند.
لازم به ذکر است که در تاریخ 29 می 2009 در گزارش گروه کاری « بازداشتهای خودسرانه » درباره وضعیت آیت الله بروجردی اینگونه آمده بود :
 در تاریخ 29 مه 2009 ریئس گروه کاری « بازداشتهای خودسرانه » شورای حقوق بشر سازمان ملل، درخواستی اضطراری در رابطه با وضعیت آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی به ایران ارسال نمود.  بنا بر اطلاعات دریافتی از این گروه، آیت الله بروجردی طی نامه ای به دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار اعزام ناظران بین المللی به ایران شده است. گزارشات حاکی از آن است که ایشان متعاقبا در معرض ضرب و شتم قرار گرفته است.
لینک مربوطه:

لطفا جهت مشاهده تصاویر مربوطه اینجا کلیک نمایید.

۲ نظر:

داوود گفت...

این تصاویر نشان می دهد که مردم جهان فرق بین روحانیت مستبد و دیکتاتور با روحانیت خیراندیش مانند اقای بروجردی را دانسته و به حمایت را آن پرداخته اند

عسکری گفت...

با سلام چهره آیت الله بروجردی درعکسها افشاگر وجود شکنجه گران ولایت فقیه در زندانهای حکومت به ظاهر اسلامی ایران میباشد.آرزو میکنم ایشان و دیگر زندانیان هر چه سریعتر آزاد گردنند