۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

میلاد اسوه عدالت، شرافت، قداست و انسانیت
علی بن موسی الرضا بر رهروانش گرامی باد


براى عرض دينم سراغ تنها امام آسمانى را گرفتم كه در وطنم خانه دارد و به مشهد رسيدم؛ خيابانها و كوچه‏ها و ميدانها را زير پا گذاشتم و به حياط منزلش وارد شدم. صحن‏هاى بزرگ را زيارت كردم و خرجهاى هنگفت شده را؛ امّا از تابلوى اصلى موجود در زيارت نامه‏اش اثرى نديدم كه آمده: ( مَنْ زارَ الرِّضا عارِفاً بِحَقِّهِ وَجَبَتْ لَهُ ‏الْجَنَّةُ ). جمعيّت مملو بود و هر كس پى كارى آمده بود؛ يكى درد داشت و درمان مى‏خواست؛ يكى غم در سينه‏اش موج مى‏زد و رهايى مى‏طلبيد؛ يكى هشتش گرو نُهش بود و كمك هزينه مى‏جست؛ يكى از تهديد كننده‏اى رميده بود و مدافع مى‏خواست؛ ديگرى به تماشاى كاخ نشسته بود و آن يكى، مات طلاكارى‏ها و سنگ‏بريها و نقّاشيها گشته بود؛ در اين بين مُرده‏هايى را براى طواف آورده بودند تا مثل زنده‏ها، بهانه‏اى براى رفتن به بهشت پيدا نمايند و من غرق اين درياى تضادها بودم. به واقع من در چه كانالى سِير مى‏كردم؟

۹ نظر:

ناشناس گفت...

سلام اقای کاظمینی بروجردی میکوید ما باید امام رضایی را دنبال کنیم که ما را به خدا برساند نه به ظالمین عصریکی از هواداران کاظمینی بروجردی

ناشناس گفت...

مرحبا به آیت الله کاظمینی بروجردی که حقیقتا عدالت ، شرافت ، قداست و انسانیت را از اجدادش به ارث برده است .

ناشناس گفت...

به نظر من عدالت ، شرافت ، قداست و انسانیت اهدافی است که این روحانی آزادیخواه دنبال میکند .

ناشناس گفت...

همیشه کسی میتونه از امامانش دفاع کنه که کلامی ، قلمی و عملی سیره آنها را پی گیری و به جامعه جهانی تحویل دهد . خوشبختانه این روحانی آزادیخواه همه راه های بهانه جویی را بر مدعیان عدالت ، شرافت ، قداست و انسانیت بسته و با تمام قوا به جنگ خفاشان دیو صفت آمده . با آرزوی آزادی هرچه زودتر ایشان .

کامبیز گفت...

سلام
من هم به نوبه خودم میلاد با سعادت امام رضا را تمام شیعیان جهان تبریک می گویم امیدوارم که هر چه زودتر شاهد آزادی آیت الله بروجردی باشیم.

ناشناس گفت...

آزادی رهبر دینی

ناشناس گفت...

حمایت از ایشان وظیفه ماست .

ناشناس گفت...

حکومتی که نه جمهوری است نه اسلامی حکومت خودکامگی و خودخواهی است که روز اول خمینی به نام اسلام آورد و حال شیر مردی چون بروجردی با بیانات شیوا و اصولی تمامی این لکه های ننگین را با حرکت جهان شمولیش از بین میبرد اما ای کاش جهانیان توجه بیشتر ی به عملکرد بروجردی میکردند تا جای هیچگونه سوال بی پاسخی برایشان نماند ، در آرزوی آزادیش لحظه ها را سپری میکنیم .

ناشناس گفت...

زنده باد روحانی مخالف جدایی دین از سیاست و سازش ناپزیر با دیکتاتور مذهبی .