۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

بيانيه تجديد همبستگي هواداران آيت الله بروجردي

با جنبش سراسري مردم ايران

بسم الله الرحمن الرحيم

ضمن تكريم از فرزندان شجاع ميهن مظلوم و تحت استبداد ديني، جناب مهندس ميرحسين موسوي و روحاني غيور، آقاي مهدي كروبي و همچنين تقديس اعتراضات به حق و به جاي مردمي كه در واكنش به لگدمال شدن آراي مقدس ملت، فرياد عدالت خواهي سر داده اند، حمايت همه جانبه از قيام الهي و ملي توده هاي ستم كشيده ايراني را اعلام داشته و خاطرنشان مي سازيم اعلام نگراني جهانيان از وخامت اوضاع حقوق بشر در ايران، امري طبيعي و بر اساس وجدان هاي آگاه و بيدار آنان مي باشد و نمي توان آن را دخالت در امور داخلي ايران ناميد همانطوري كه حكومت و رژيم ايران با سوء استفاده از همين عنوان، در فلسطين و لبنان و عراق و افغانستان وارد مي شود و با تمام امكانات دخالت ناحق مي كند.

امروز، ملت هاي شريف و نجيب، از عدم برابري و آزادي و از ظلم و ستم و اجحافاتي كه در حق ملت ايران توسط قواي حاكم اعمال مي شود آزرده شده و درصدد انعكاس فرياد مظلوميت و ناله هاي مضروبين و بدن هاي مجروح و قلب هاي خونين ميليون ها نفري شده اند كه از چنين وضعيتي به ستوه آمده اند.

هواداران و ارادتمندان روحاني آزاد انديش و خواهان جدائي دين از حكومت، آيت الله سيد حسين كاظمیني بروجردي

۱۰ نظر:

زنده باد آزادی گفت...

با سلام
ما تا آخرین قطره خونمان از وطن و بزرگمردانی چون آقای بروجردی دفاع خواهیم کرد.

ناشناس گفت...

مرگ بر دیکتاتور دینی
درود بر جوانان ازادیخواه وطنی
درود بر انساندوستان

جمعی از دختران دانشجو گفت...

زنده باد آیت الله بروجردی که با مردانگی خود از دین اسلام و ملت ایران دفاع کرد ما نیز از ایشان دفاع کرده و آزادی وی را خواستاریم

کیوان گفت...

آیت الله بروجردی همیشه مخالف اعمال خشونت بوده و فریاد هایش برای احقاق حقوق ملت بوده است
از هواداران آقای بروجردی در اعلام حمایت از مردم ایران تشکر می نمایم

زنان مبارز گفت...

سلام ودرودبرتمام آزاد اندیشان مبارز وحقیقت جو

نيما گفت...

سلام بر همه مردان و زناني كه در مقابل يك دنيا ننگ و نيرنگ سر فرود نياوردند و براي احقاق حقشان از جان خود گذشتند. به اميد طلوع خورشيد عدلگستر

مهران گفت...

ديدن تصوير كشته شده گان و زخمي ها قلب هر انسان با وجداني را به درد مي آورد.آيا باز هم حكومت جعل و جور و فساد ولايت فقيه ميتواند داعيه دفاع از مردم فلسطين را داشته باشد؟

همبستگی گفت...

سلام
ما هواداران آیت الله بروجردی در کرمان از هموطنان خود در برابر دیکتا تور دینی اعلام حمایت می کنیم

جمعی از آزادی خواهان گفت...

با سلام
درود بر آیت الله بروجردی و هواداران وی که از جنبش سراسری مردم حمایت خود را اعلام نموده اند.
ما نیز به نوبه خود با جنبش سراسری ،مردم ایران زمین حمایت خود را اعلام می کنیم و آرزو داریم که هر چه زودتر این نظام پر از دروغ و جنایت از پا در آید و تمامی مردم ایران زمین در صلح و آرامش زندگی خود را آغاز کنند.

سامان گفت...

بنده به عنوان یک دانشجو و یک ایرانی از آقای کاظمینی بروجردی و هوادارانش کمال تشکر را دارم و همیشه شاهد این بودم که آقای بروجردی در هر زمان و در هر شرایطی از مردم و حقوقشان دفاع میکرد. من شجاعتر و درستکارتر از ایشان ندیده ام. امیدوارم که تمامی اقشار و مذاهب اختلافات را کنار بگذارند و با یکپارچه شدن و اتحاد در برابر این ظالمان بایستیم و ایران را آزاد کنیم.