۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

آخرین وضعیت آقای بروجردی در زندان یزد

بنابر اخبار رسیده از داخل زندان مرکزی یزد، آقای بروجردی از تاریخ شنبه، نهم خرداد ماه 1388 به اعتصاب غذای بیست و شش روزه خود پایان داده است. لازم به ذکر است که تا آن روز ایشان همچنان از هرگونه ارتباط با وکلای آزاد و حتی خانواده خویش محروم بوده است. گزارشات حاکی از آن است که در هفته گذشته داروهای روانگردان قوی به زور به ایشان تزریق شده است تا این پیشوای زندانی را وادار به اعترافات دروغین و مصاحبه تلویزیونی نمایند.

۱۱ نظر:

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آقای بروجردی, این حرکت از سوی رژیم را به شدت محکوم نموده و از منادیان حقوق بشر خواستاریم که به این موضوع اهمیت داده و ما را نیز از بی خبری در آورند.

رحام گفت...

رژیم فکر میکند که با گرفتن اعترافات دروغین میتواند خود را تبرئه کند و پرونده ی آیت الله بروجردی را لکه دار کند. عملکرد آیت الله بروجردی و اندیشه های انساندوستانه اش جای هیچ ابهامی نگذاشته است.
با تشکر رحام

جمعی از آزادی خواهان گفت...

با سلام
این رژیم جنایتکار جندین بار سعی نموده که از آیت الله بروجردی اعترافات دروغین بگیرند ولی با سرسختی ایشان مواجه شدند اینک دوباره شاهد آن هستیم که می خواهند با ترزیق کردن این قرص های روانگردان از ایشان اعترافات دروغین بگیرند. ما از الان هر گونه برنامه ریزی در تخریب چهره این روحانی فراسونگر و جهان شمول را محکوم کرده و از جامعه جهانی خواستار رسیدگی به وضعیت ایشان هستیم
به امید رهایی ایشان از زندان

کیمیا گفت...

باز هم همان قصد دارند پروژه های قدیمی را اجرا کنند متأسفانه در برابر این همه فشاری که به آقای بروجردی می آید کمتر کسی فریاد اعتراض به سوی این نظام مستبد بلند کرده است .

ناشناس گفت...

باسلام
آیا به رژیمی که برای رسیدن به مقاصدشان دست به جنایت میزند باید در انتخاباتشان شرکت کرد؟مگر جرم آیت الله بروجردی چیست که این نظام بی نظام با ایشان چنین رفتاری میکند.

حامد از شیراز گفت...

درود
عزیز هموطن جرم ایت الله بر وجردی آزاد اندیشی ومردم داری است

زیبا گفت...

ای کاش تمامی کسانی که وظیفه سنگینی بدوش دارند مانند فعالان و مدافعان حقوق بشر تلاش بیشتری در جهت آزادی آقای کاظمینی بروجردی بنمایند و تا دیر نشده ایشان را از چنگال دیو صفتان رهائی دهند. رژیم با این جنایات نهایت رذالت خویش را نشان میدهد.

حسین محمد گفت...

سلام
این رژیم لعنتی فکر میکند با گرفتن اعترافات دروغین از آیت الله بروجردی میتواند به هدف خود برسد ، ولی آقای بروجردی با اندیشه های انساندوستانه اش ضربه ی روحی محکمی به او و رو سیاهان تاریخ در ایران می کوبد

علي رضايي گفت...

يكي از نشانه هاي ضعف حكومتها اين است كه با زور و خشونت بخواهند كارهاي خود را توجيح كنند و بر روي مظالمشان پرده كشيده و خود را مبري نشان دهند و اكنون باري ديگر اين قصد شوم خود را بر آيت الله بروجردي مي خواهند پياده كنند و بايد هواسمان باشد كه هيچوقت گول اين نامردان را نخوريم . علي رضايي از طرفداران آيت الله بروجردي

کامبیز گفت...

سلام
به امید اینکه آیت الله بروجردی هر چه زودتر از بند عدو خارج شده و دشمن را سر جای خود بنشاند.

مسیح گفت...

سلام
امیدوارم هرچه سریعتر به وضعیت ایشان رسیدگی شود