۱۳۸۸ اردیبهشت ۷, دوشنبه

هشدار انتخاباتی آقای بروجردی به آقای مهدی کروبی:
هدف شما برای حضور در این نمایش انتخاباتی چیست؟
***
جناب هم استاني عزيز
آقاي حاج آقا شيخ مهدي كروبي
سلام بر لرستان و فريادگران عدالتخواه و اصلاح طلبش

از اينكه بار ديگر وارد كارزار انتخابات شده ايد بسي متعجب و متأسفم؛ گرچه بر شجاعت ورودتان به گودي كه تماما تيغ و تير و توطئه و تهديد و نشستگاه تركشهاي ديكتاتوران است، تحسين دارم! كه في نفسه پا نهادن در معركه اي كه تحت سلطه بي چون و چراي خشونت طلبان و زور مداران مي باشد، كار هر كسي نبوده و غيرتمندان با وجدان را مي طلبد كه درد غربت وطن مظلوم را درك كرده و با زخمهاي مردم محروم آشنا باشند و نيز با همه توان به " يخرجون الناس مِن دين الله افواجا " پي برده باشند. اما تأثرم از آن جهت است كه به قاعده " مَن جَرّبَ المُجرّب حَلّت به النّدامة " توجهي نكرده ايد و بار ديگر اعتبارات ملي و امتيازات ديني و افتخارات مردمي خويش را بر گردبادهاي ولايت مطلقه فقيه كه قيچي وار با دو لبه برنده و غيرمنطقي و بي امان شوراي نگهبان و وزارت كشور، صندوق هاي رأي را دگرگون مي كند قرار داديد و آب به آسياب استبداد ديني ميريزيد و ملت بي پناه را به سراب
جمهوريت بي رنگ و ديانت بي محتوا مي كشانيد!

۱۲ نظر:

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ما نیز با آیت الله بروجردی هم عقیده هستیم و اعتقادمان بر این است که این انتخابات سیاه بازی است و هر کس که مطیع و نوکرشان باشد بر مسند می نشیند.

ناشناس گفت...

سلام
اگر من جای آقای کروبی بودم در ادامه عمر دیکتاتور سهیم نمی شدم این حکومت نیاز به حمایت ندارد آقای کروبی به داد دین برسد که خمینی و دارودسته اش دیگر اعتباری برای دین نگذ اشته اند

Hassan گفت...

با درود
هر صاحب وجدانی پی به استبداد ملاها برده است و همراه شدن آقای کروبی با این استبداد دل انسان را به درد می آورد. خمینی که بزرگترین مدعی دروغین بود تمام امکانات را در اختیار داشت ولی جامعه را اغوا نموده و بساط استبداد دینی را پایه گذاری کرد. حالا آقای کروبی برای تقویب همین پایه ها آمده است نه تحقق اهداف والای انسانی.

ناشناس گفت...

با سلام
اگر آقای کروبی به آرمانهای اسلام وفادار است باید بداند که پیشوایان دینی تشییع که همان پیامبر و امامان هستند پیروان خود را از یاری کردن ظالم برحذر داشتند و نیز عقوبات چنین کاری را قهر خداوند می دانند. امروزه هر شهروند ایرانی از ضایع شدن حقوق دینی و مدنی خود گلایه مند است. این انتخابات هیچگونه تغییری در اصل نظام دیکتاتوری ندارد. آقای کروبی باید به هشدار آیت الله بروجردی توجه کند.

نسرین گفت...

سلام بنده با این سید هم عقیده هستم

عماد گفت...

واقعاً آقای مهدی کروبی با حضور مجددش در نمایش انتخاباتی چه هدفی را دنبال میکند؟ آخه کی باور میکند که ایشان دنبال اصلاحات هستند؟ پس چرا این همه سال به دنبال اصلاحات نبودند؟

مرضيه گفت...

آقاي شيخ مهدي
خودتون بهتر از هر كسي ميدونيد كه اين نظام آخونديسمي كه علم كردين مثله يه باتلاقه كه دير يا زود همه رو ميكشه پايين! پس صبر داشته باشيد و بيخود دست و پا نزنيد

ناهید گفت...

آیت الله بروجردی با وجود اینکه در زندان و زیر شکنجه ی جنایتکاران ولایت فقیه است، بسیار هوشیار است و با به خطر انداختن خود و نوشتن این نامه ها ما را هم هوشیار میکند. انصافاً کسی غیر از ایشان اینقدر بفکر ملت ایران هست؟!

کیوان گفت...

من در تعجبم که آقای کروبی چگونه جسارت دارد که خود را آنهم دوباره نامزد انتخابات نمایشی کند؟ قبلاً چه گلی به سر مردم و مملکت زده که الان بخواهد بزند؟ بیشتر از آن متعجبم که چگونه مردمی هستند که میخواهند به وی رأی بدهند؟ هر چند که در کل رأی دادن و به پای صندوق رأی رفتن اشتباه بزرگی است زیرا تمامی کاندیدا منتخب و دست نشانده کسیست که بر ایران حکومت میکند. آیا یک ظالم بزرگ یک آدم عادل را انتخاب میکند؟

امیر گفت...

برای اینکه بتوان از صافی شورای نگهبان گذشت ابتدا باید دست بیعت با ولایت فقیه داد لذا شرکت آقای کروبی در این انتخابات مؤید این نقطه خواهد بود

غفور گفت...

آقاي كروبي شما با چه رويي مي خواهيد كانديدا شويد مگر شما به غير از يك دعاگو براي ولايت فقيه هستيد. شما حامي و مدافع حكومتي هستيد كه هر چه ملت مي كشند از زير سر بي لياقتي آنان است پس چگونه مي خواهيد عدالت محور باشيد در حالي كه به زير چتر ولايت ظالمين رفته ايد.

لادن گفت...

كسي كه در چهار سال پيش نتوانست از تقلب در رأي گيري جلوگيري كند و نتوانست حق خود را از رهبر و از شوراي نگهبان مطالبه كند و با خواري تمام به مضحكه كشيده شد چطور داعيه دفاع از حقوق مردم را دارد؟ فعلاً در ايران چيزي به نام مصلحت مردم و دين وجود ندارد و هر چه هست بر پايه مصلحت نظام مي چرخد و هر چه منافع نظام و سردمداران آن ايجاب كند همان است و ارزشي براي جامعه مدني ايران قائل نيستند.