۱۳۸۸ فروردین ۲۰, پنجشنبه

نامه آیت الله بروجردی به دبیرکل سازمان ملل متحد

حضور محترم دبیر کل سازمان ملل متحد
با درود به عرض آن مسئول عزیز می رسانم
اینجانب که پیشوایی دیانت غیر سیاسی را به عهده دارم و به علت تبلیغ و ترویج مذهب آزاد و نا پیوسته به حکومت، سه سال است که در زندانهای مخوف و مخفی و مختلف جمهوری اسلامی ایران به اشد اعمال شاقه و غیر انسانی مبتلایم و اکنون در شرایط روحی و جسمی سختی قرار دارم که امیدی به روند طبیعی زندگی ام نمی رود؛ شدیداً و عاجلاً خواستار رسیدگی آن مقام بین المللی به وضعیتم می باشم.
در این مدت، حکام زورگوی این رژیم مستبد از دیدار با وکلایم ممانعت کرده اند و مانع معاینات و معالجات پزشکی اطبای مستقل و متعهد گردیده اند و هرگاه نهادهای حقوقی و قانونی و انسانی جهان تقاضای اقدام به اعزام بازرسان حقوق بشر کرده اند به بهانه آنکه این کار دخالت در امور داخلی کشور است به کارشکنی های پیاپی مبادرت نموده اند. آیا اقدامات مداخله جویانه این حکومت در کشورهای دیگر، دخالت آشکار در صلح و ثبات دنیا نیست؟ و تهدید روند سازش بین ملت ها نبوده؟ اما هم دردی و هم صدایی خبرگزاریها و مسئولین مدافع حقوق بشر به معنای حضور مداخله گرایانه در امور داخلی این رژیم قلدر و بی اعتنا به منشورات سازمان ملل متحد است!
با تشکر سید حسین کاظمینی بروجردی
مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران

۳۱ نظر:

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
ما نیز از دبیر محترم سازمان بین الملل خواستاریم که به وضعیت آیت الله بروجردی رسیدگی نمایند.

هواداران بروجردی در زاهدان گفت...

سلام
داد این روحانی آزادی خواه را بستانید.

حامد گفت...

دبیر محترم سازمان بین الملل آقای بان کی مون از شما تقاضامندم که به فریاد آیت الله بروجردی برسید.

میلاد گفت...

دبیر سازمان بین الملل از شما خواستاریم که با فشار آوردن به این رژیم آزادی آیت الله بروجردی و دیگر آزادی خواهان را فراهم آورید.

مینا گفت...

با سلام
آقای بان کی مون آیت الله بروجردی را در یابید.

نرگس گفت...

احدی را نمی توان تحت شکنجه یا مجازات یا رفتاری قرار داد که ظالمانه و یا بر خلاف انسانیت و شئون بشری یا موهن باشد

از پیروان آیت الله بروجردی گفت...

با سلام و درود
من هم به عنوان یک ایرانی و مسلمان و صلح طلب از دبیر کل سازمان ملل متحد استدعا دارم که به وضعیت ناهنجار زندانیان و همچنین مردم که به ظاهر آزادند و در حبس حکومت هستند، اقدام مؤثری کنند و به دادخواهی این روحانی صلح طلب پاسخ دهند.محمدرضا ص

احمد رضا گفت...

با درود
امیدوارم صدای این روحانی به موقع به گوش دبیر کل سازمان ملل برسد چون در نامه اوضاع خود را مناسب توصیف نکرده اند واقدام عاجل دبیر کل میتواند جان ایشان را ضامن باشد

ایرانی وطن دوست گفت...

سلام
فریاد ما را به همه جا برسانید. یک ایرانی در بند ظلم حکومت

از هواداران بروجردی گفت...

اولاً از مجموعه فعالان حقوق بشر تشکر فراوان داریم.
ثانیاً از اعضای سازمان ملل بویژه جناب دبیر کل خواهشمندیم که برای اقدام در این مورد، تمامی توان خود را بکار گیرند. ما به ایشان بخاطر اهداف انساندوستانه اش احترام میگذاریم.
از هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی

تخت جمشيد گفت...

باسلام و عرض ادب
جناب بان كي مون اميد تمام دلهاي سوخته به دستان توانمند شماست . غمنامه ي اين سيد مظلوم را بخوانيد و وجدانتان را قاضي محكمه كنيد ....

سارا گفت...

با سلام
دبیر سازمان بین الملل من از شما خواستارم که شرایط آزادی آیت الله بروجردی را فراهم آورید.
با تشکر

Estefan گفت...

با سلام
آقای بان کی مون از محضر جنابعالی خواستار صدور حکم آزادی آیت الله بروجردی از نظام حاکمه ایران هستم و شما را به وجدانتان قسم می دهم که نگذارید جان انسان بی گناهی به همین سادگی از بین برود.

جمعی از هواداران ایشان در کوهدشت گفت...

از شما دبیر کل سازمان ملل تقاضامندیم که برای نجات جان آیت الله بروجردی بشتابند و ایشان را از خطر مرگ نجات دهند.

محبین آیت الله بروجردی گفت...

آقای بان کی مون
از شما می خواهیم که دستور آزاد نمودن روحانی بی گناه و تحت ستم رژیم حاکمه ایران، آیت الله بروجردی را صادر نمائید.

مریم گفت...

لطفاً برای آزادی آیت الله بروجردی هر چه در توان دارید انجام دهید

جمعی از آزادی خواهان گفت...

آیت الله بروجردی را آزاد کنید.

محمدرضا گفت...

با نوشتن اين نامه از سوي آيت الله بروجردي در زندان ،نگرانيها بالاتر ميرود كه مبادا رژيم اقدامي غير انساني عليه ايشان انجام دهد چرا كه اين رژيم از هر ترفندي براي خاموش كردن ايشان استفاده ميكند.

خلج - م گفت...

سلام
يك پيشواي مذهبي كه داراي نظرات مستقل و جداي از حكومت است چگونه ميتواند بدون حمايت و پشتيباني و اخذ مصونيت سياسي افكار خود را منتشر كند و از حملات و دسيسه هاي حكومت در امان بماند؟ سازمان ملل اگر حامي آزادي بيان و انديشه است بايد براي ايشان مصونيت ايجاد كند.

مرضيه گفت...

سلام بر آيت الله بروجردي ، ايشان انساني شرافتمند هستند كه حاضر به سازش با دشمن ملت و ميهن نيستند . دبير ك سازمان ملل بايد هر چه سريعتر اقدامي جدي براي نجات ايشان انجام دهند.

قهرماني گفت...

دوستان فعال و مدافع حقوق بشر : مگر يك زنداني چند بار بايد ناله كند تا اعضاء محترم سازمان ملل صدايش را بشنوند و به فريادش برسند . مگر آيت الله بروجردي بايد چند نامه به سازمان ملل بنويسد ؟ آيا حقوق بشر در سازمان ملل بايد فداي سياستهاي پشت پرده شود؟ و يا اينكه نفوذ رژيم ديكتاتوري ايران بر اين سازمان زياد است

پوریا گفت...

وقتی که یک پیشوای زندانی وضعیت حکام ایران را استبداد و دیکتاتوری معرفی می کند جای هیچ شکی باقی نمی ماند که دولت ایران دینی نیست ، جمهوری نیست و از اسلام بیزار است لذا اسلام خواهان حقیقی را که به دنبال صلح و مساوات هستند را زندانی می کنند .

قاسم پور گفت...

با سلام
من به عنوان یک ایرانی روند سیاست مداران ایران را عاقلانه نمی بینم و بی صبرانه منتظر عکس العمل دبیر کل سازمان ملل به نامه آیت الله بروجردی هستم
نامه آیت الله بروجردی بیانگر مداخلات بی حد و مرز مقامات ایرانی در امورات کشورهای دیگر است وشاید ایشان می خواهد این را بگوید که رژیم با شلوغ کاری درعرصه بین المللی راحتر در زندانها ، زندانیان عقیدتی و سیاسی را از بین ببرد

hamadi گفت...

با درود
نامه ایشان بسیار واضح و درخواست ایشان شفاف و بدون هیچ شک وتردیدی است . نباید مدافعان حقوق بشر و رئیس سازمان ملل د نسبت به ایشان بی تفاوت باشند و این بی انصافی است که جواب یک صلح جو را ندهند .

moktare گفت...

از آقای پایدار تشکر می کنم وسوالی دارم .
آیا دبیر کل سازمان ملل می تواند در این امر مداخله کند و تا چه اندازه می تواند تأثیر گذار باشد؟

شهر استخر گفت...

نه تنهامن ، كه تمام پيروان آيت الله بروجردي چشم اميدمان به دبير كل سازمان ملل است . و خالصانه و عاجزانه از درگاه ايزدي برايشان توفيق روز افزون مسئلت داريم .

omid گفت...

فکر میکنم که هر چه سریعتر سازمان ملل متحد باید برای جلوگیری از نقض بیشتر حقوق بشر توسط رژیم ولایت فقیه، بیاندیشد و اقدامی کند. زیرا مردم جهان به آنها بی اعتماد میشوند. البته ما یاران آیت الله بروجردی امیدواریم که اینبار حرکت سازمان ملل مؤثر باشد هر چند که تا کنون سه سال است که از بازداشت آیت الله بروجردی میگذرد و خبری نشده.

رویا گفت...

سلام
نمیدانم چقدر این مرد شریف و آزاده را میخواهند شکنجه دهند!؟
سازمان ملل متحد و بویژه دبیر کل جناب آقای بان کی مون باید تا الان به اهمیت آیت الله بروجردی پی برده باشند. این نامه گویای خیلی از حقایق است. حکومت ستمدینی ترسی که از آیت الله بروجردی دارد از هیچ کس دیگر ندارد! دلیل آن بسیار واضح است. پس باید نامه ایشان را بسیار جدی گرفت و اهمیت بیشتری به آن داد.

leila گفت...

هر چند که رژیم خودکامه از آمدن بازرسان سازمان ملل جلوگیری کند، ولی دبیر کل سازمان ملل باید هر چه توان دارد باید بکار گیرد تا موفق شود؛ زیرا مسئله فقط بروجردی نیست مسئله یک ملت بزرگ است که زیر چکمه ی ظلم این جنایتکاران دارند از بین میروند و آقای بروجردی بخاطر این ملت است که سه سال شکنجه و این همه تاوان را متحمل شده است.

زنان مبارز گفت...

سلام جناب آقای بان کی مون از شما خواهشمندیم با اعمال فشار برحکام زورگوی ایران مبنی بر آزادی آیت الله بروجردی سکوت نکنید که چشم هزاران نفر از هواداران ایشان بعد ازخدا به شماست.

ناشناس گفت...

آقای بان کی مون آیت الله بروجردی اتحاد و همبستگی ملت ها رانسبت به یکدیگر را بارها بیان کرده، ما از شما دبیر کل سازمان ملل متحد تقاضا می کنیم که ایشان را یاری کنید
با تشکر.