۱۳۸۷ دی ۶, جمعه

پیام تبریک آیت الله بروجردی به مسیحیان سراسر دنیا در آستانه حلول سال نو میلادی



درود بر روح خدا حضرت عیسی مسیح؛ سلام بر مادر هستی، رازگاه خلقت، مریم مقدس. تبریکات جاودانه ام بر مسیحیان عزیز و مهربان. با احترام به تمامی مبلغین صلح و خیرخواه مسیحی .
این پیشوای دینی از مرکز خشونت و دیکتاتوری یعنی زندان، این عید زیبا و مسعود را به تمامی ملتها و دولتهای مسیحی جهان تهنیت می گوید.
هرگز تاریخ بشریت، حرکت مصلحانه و مشفقانه و آزادی بخش و عدالت گستر پیامبر والاتبار و حیات آفرین را فراموش نخواهد کرد. تعالیم مسیح در هر زمان و مکان، آدمی را اعتبار می دهد و انسانها را آبرو و عزت می بخشد. این جانب که به خاطر دفاع از آزادیهای اعتقادی و پشتیبانی از استقلال معنوی سالهاست که در رنج و آزار هستم، همواره بر این موضع بوده ام که آفریدگار بی همتا که نزدیکترین قدرت به مخلوقات خویش است هرگز مذهبی را برای سرکوب رعیت مظلوم نمی فرستد و قانونی را در حصر جامعه تقدیر نمی نماید و به کسی اجازه نمی دهد که به نام او خون مردم را بریزد و حقوق اجتماع را زیر پا قرار دهد.
آنچه که امروز باعث دین گریزی شده و توحید را از وجدان عمومی کمرنگ کرده، استبدادی است که زیر لوای دیانت می شود و دیکتاتوری روحانیون در هر یک از ادیان آسمانی، نفرت عمومی را در پی می آورد و همچنین شعارم در وحدت ادیان و اتحاد بین المللی پیروان مذاهب توحیدی، مزید بر شکنجه هایم گردیده که در این عید مبارک از خدای گیتی، رهایی تمامی اسیران خودکامگان را مسئلت می نمایم و امداد گسترده و همه جانبه مؤمنان مسیحی را خواستارم.
با آرزوی تحقق وعده های مسیح در جامعه جهانی و امید به سال نیکو و عاری از تهدیدات مخاطره آمیز.

زندان ، ایران
سید حسین کاظمینی بروجردی

۴ نظر:

ناشناس گفت...

تبریک به همه مسیحیان جهان بلالخص هم میهنان مسیحی عزیز

Unknown گفت...

يك مقايسه براي كساني كه اهل تفكرند
آقاي احمدي نژاد عيد مسيح را تبريك مي گويد و از طرفي در ايران جرم يك مسلمان كه مسيحي شود اعدام است. مسيح نمادي از عشق و دوستي و صلح در جهان است حال آنكه دولت احمدي نژاد يعني هر چيزي جز صلح و دوستي
آقاي بروجردي عيد مسيح را تبريك مي گويد و در اطراف ايشان مسيحيان را مي بينيم كه اين آقا با آنها مانند برادران و خواهران خويش رفتار مي كنند و مسيح و مسيحيت را پاس مي دارند.

Unknown گفت...

با درود
اگر آيت الله بروجردي به اديان مختلف احترام ميگذارد واقعا از صميم قلب و تمام وجود است . ايشان محبت و انساندوستي را به معناي واقعي نشان داده است.
با آرزوي پايداري براي ايشان و تمام ياران

Unknown گفت...

با درود بر آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي
من به عنوان يك شيعه ايراني اين عقيده شما را پاس مي دارم و مي ستايم . بسيارند كساني كه در طول تاريخ و در عصر حاضر نواي اتحاد و صلح بين اديان سرداده اند كه نشست نمايندگان اديان گوياي اين مساله است ولي در واقع آيت الله بروجردي تنها شخصي است كه اين ندا را عملي كردند و به خاطر هدف والاي خود جان خود را به خطر انداخته و تحت شكنجه هاي رژيم ايران همجنان بر خواسته خود پافشاري مي كنند .و خواهان صلح و اتحاد اديان و اقوام مختلف هستند . من از همه شما مي خواهم كه از ايشان و هدف بزرگشان حمايت كنيد و در اين راه از قدرت خداوند غافل نشويد