۱۳۸۷ دی ۶, جمعه

اعتراض ایرانیان به پخش پیام احمدی نژاد


بر اساس اعلام برخی از خبرگزاري ها و رسانه های خبری، محمود احمدي نژاد پيام تبريكي به مناسبت ميلاد حضرت عيسي مسيح (ع) به مسيحيان جهان ارسال كرده است
. 

دفتر آيت الله بروجردي در اروپا، اين رفتارهاي  فريبنده را اهانت به مسيحيان و پیروان سایر ادیان دانسته و آنرا محكوم مي‌ كند.

حضرت عيسي مسيح پیامبری است که ميراث مقدس و جاودانه‌ صلح و نوع دوستي را در تاريخ بشریت بر جاى نهاد و آرزويش باز شدن زنجير ستم و اسارت و شرك از دست و پاي خلايق بود. در این شرایط چگونه آقاي احمدي نژاد به خود جرأت داده است كه به نمایندگی از نظام استبداد و تبعيض و جنايت و حکومت جهل و جور و فساد، پيام تبريك به مناسبت تولد چنین بزرگواری ارسال نماید؟ ستمکارانی که علناً خواستار نابودی یک کشور عضو سازمان ملل متحد شده اند و رسماً از کشتار مسلمانان، یهودیان و مسیحیان و پیروان سایر ادیان در سراسر جهان حمایت می کنند و اعتراف دارند که ملت مظلوم ایران را به اسارت گرفته اند، چگونه خود را در جایگاهی می بینند که با اين شعبده‌بازي ها احساسات میلیارد ها انسان در سراسر جهان را برانگیزند؟

به اين وسيله ضمن اعتراض به اين گونه اهانت ها و عوام فریبی ها، انتقاد خود را به تمامي رسانه‌هاي جمعي و خبرگزاري هایي كه اين پيام تبريك را مخابره كردند اعلام مي داريم؛ چرا كه زيبنده بود در كنار پخش اين پيام، اسنادي از پيامبرستيزي آقاي احمدي نژاد و یهود ستیزی و کشتار و شکنجه پیروان سایر ادیان در این حکومت زر و زور و تزویر انعكاس مي‌دانند.

به ویژه جناياتي كه در دوران آقاي احمدي نژاد بر عليه پيشواي ظلم ستيز ايران آيت الله بروجردي رخ داده و اين روحاني مردمي را كه يكي از خواسته‌هايش رفع استبداد و تبعيض ديني و مذهبي و برقراري تساوي حقوق برای پيروان همه اديان مختلف است، كماكان در زندان شهر يزد، تحت شكنجه و آزار قرار داده است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا مسخره است هم حرف آقاي رئيس جمهور و هم كساني كه دلشان به چنين موجودي خوش است
من شرم دارم از اينكه چنين شخص رئيس جمهور من باشد