۱۳۸۷ دی ۷, شنبه


بیانیه هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی

در اعتراض به ادامه پلمب دفتر کانون مدافعان حقوق بشر ایران 

به نام آفریدگار آزادی  و مهربانی

ادامه پلمب دفتر کانون مدافعان حقوق بشر توسط حکومت ستمدینی ایران به عنوان رویدادی تلخ و تأمل برانگیز در سه دهه تاریخ تاریک حکومت ملایان در ایران زمین به شمار می آید . سران سرکوبگر رژیم ایران با این اقدام، خود را در ردیف مهمترین حکومتهای ضد آزادی و ناقض حقوق بشر، به همه دنیا معرفی کردند. در حالی که هم اکنون گرویدن ایرانیان به دین مسیحیت، مجازات مرگ را برای شان در پی خواهد داشت ، آقای احمدی نژاد بمناسبت میلاد پیامبر صلح و مهربانی حضرت عیسی مسیح، پیام تبریک به مسیحیان دنیا می فرستد ! تا اینگونه چهره ی واقعی این رژیم فریبکار بیش از بیش برای وجدان بیدار جهان عیان گردد .

 شکی نیست که ملت بزرگ و فهیم ایران هیچگاه مجاهدتهای سرکار خانم شیرین عبادی و همکاران فعال و صلح طلب ایشان ، در راه رسیدن به دمکراسی و آزادی در ایران زمین را از یاد نخواهد بُرد . یادآوری این نکته ضروری است که موجودیت چندین ساله ی این تشکل قانونی ، زمانی محترم و قابل تقدیر خواهد بود که بدانیم این مجموعه اندک در فضایی سرشار از سرکوب ، تهدید و خفقان برای دفاع از حقوق بشر ایران از تمام توان خود بهره بردند . اگر اعضای محترم کانون مدافعان حقوق بشر مخصوصاً سرکار خانم شیرین عبادی بعنوان برنده جایزه صلح نوبل در اجرای اهداف مقدس خویش ، بهره گیری بهتر و کاملتری از نقش اپوزیسیون تأثیرگذارمی داشتند ، یقینا امکان تعطیلی دفتر این تشکل قانونی ، به این سادگی برای رژیم غیر دمکراتیک ایران میسر نمی گردید . آیت الله بروجردی همواره راز موفقیت آزادیخواهان ، فعالان حقوق بشر و مجموعه اپوزیسیون ایران را در اتحاد و هم پیمانی بیشتر برای نجات ملت ایران می داند ؛ چرا که به گمان وی مسیر پیش روی همه ما ، مسیری سخت و حساس و پر خطر است .

بعنوان هواداران روحانی صلح طلب و آزادیخواه زندانی، آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی ، ضمن تقبیح و محکوم کردن پلمب دفتر کانون مدافعان حقوق بشر ایران ، با اعلام حمایت خود از ادامه فعالیت اعضاء محترم این تشکل قانونی ، خواستار رفع حصار موجود توسط رژیم مذهبی ایران بوده و بدینوسیله تمامی نهادها و سازمانهای بین المللی حقوق بشری را برای دخالت مؤثر در محکوم کردن نقض حقوق بشر در ایران به استمداد می طلبیم .

هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی  در ایران و اروپا

هیچ نظری موجود نیست: