۱۳۸۶ آذر ۸, پنجشنبه

آخرين تحولات در ارتباط با دستگيري و ربودن هواداران آيت الله کاظميني بروجردي

  با گذشت 48 ساعت از موج جديد حملات به ياران و هواداران آيت الله کاظميني بروجردي روحاني دگرانديش مذهبي، همچنان ياران ايشان تحت تعقيب و متواري هستند. در اين سري از حملات، مامورين وزارت اطلاعات با هماهنگي شركت مخابرات ايران، ابتدا در اواخر شب تلفن و موبايل افراد را قطع كرده و سپس در ساعات اوليه بامداد به منازل آنها يورش مي برند.
تا اين ساعت دستگيري 7 تن از هواداران آيت الله بروجردي تاييد شده است که اسامي آنها به شرح ذيل مي باشد:
1- خانم ياسمن رضايي 34 ساله داراي دو فرزند خردسال 7 و 9 ساله خانه دار
2- خانم فاطمه عبدالله وند متاهل داراي فرزند خردسال 7 ساله خانه دار
3- خانم نرگس غفار زاده ( وي پيش تر نيز 2 بار در مرداد ماه 1385 و مهرماه 1385 دستگير شده بود كه در دور دوم پس از تحمل چندين ماه شكنجه و آزار با قرار وثيقه سنگين ملكي آزاد شده بود ) .
اين سه خانم در ميان چشمان خانواده ها و اهالي محل ربوده شده اند.
4- خانم مريم عظيمي ( نامبرده به مدت 15 ماه تهديد به قتل شده و تحت تعقيب بوده و چندين بار موفق به فرار از دست مامورين وزارت اطلاعات شده بود كه نهايتا ًبامداد سه شنبه 6/9/1386 در منزل يكي از دستگير شدگان شناسايي و بازداشت گرديد ).
5- آقاي امير عليزاده 39 ساله متأهل داراي 3 فرزند 6، 10 و 12 ساله، کارمند دولت
6- آقاي سيد مرتضي حسيني 36 ساله متاهل و داراي 1 فرزند 10 ساله شغل آزاد .
7- آقاي محمدرضا صادقي (حال ايشان به علت شكستگي در ناحيه پا و جمجمه و خونريزي از ناحيه سر بسيار وخيم گزارش شده است. وي چند ماه قبل با قرار وثيقه سنگين ملكي آزاد شده بود).
مقامات امنيتي و انتظامي استان تهران از علت دستگيري و سرنوشت دستگير شدگان اظهار بي اطلاعي مي كنند.

انتقال مجدد آيت الله کاظميني بروجردي به بند مخوف 209 زندان اوين
با گذشت 48 ساعت از موج جديد حملات به ياران و هواداران آيت الله کاظميني بروجردي روحاني دگرانديش مذهبي، منابع آگاه در زندان اوين از انتقال مجدد ايشان به بند مخوف 209 زندان اوين و آغاز دور جديد شكنجه و آزار بر عليه ايشان خبر دادند. ظاهرا پس از بازجويي اوليه از دستگير شدگان اخير، مسئولين وزارت اطلاعات و دادسراي وي‍ژه روحانيت تصميم دارند آيت الله و دستگيرشدگان را وادار به اعترافات جديد تلويزيوني و رسانه اي نمايند.
نظام ديكتاتوري مذهبي حاكم بر ايران كه در دوره هاي پيشين با صحنه سازي و پخش اعترافات تلويزيوني سعي در تخريب شخصيت اين روحاني مخالف ولايت فقيه داشت، اكنون مصمم به تكرار چنين نمايش هاي دروغين مي باشد تا حداقل بخشي از آبروي از دست رفته خود در عرصه بين المللي را بازيابد.
تهران- خبرگزاري مستقل هواداران آيت الله بروجردي

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با آرزوي آزادي هر چه سريعتر ايشان .
دلتنگ