۱۳۸۶ آذر ۸, پنجشنبه

موسی در کاخ فرعون چکار می کرد ؟!

مسئول بازرسی دفتر ریاست جمهوری رژیم ، حضور احمدی نژاد را در دانشگاه کلمبیا از برخی جهات همچون حضور حضرت موسی در کاخ فرعون دانست . به گزارش خبرگزاری فارس ، برادر رئیس جمهور رژیم ، داود احمدی نژاد در مراسم هفته بسیج در دانشگاه تربیت معلّم ، سفر رئیس جمهور ایران به ایالات متحده و سخنرانی در دانشگاه کلمبیا را با حضور حضرت موسی در کاخ فرعون مقایسه کرد و گفت : استکبار از قبل برنامه ریزی کرده بود که به ایشان ضربه بزند اما با شرح صدری که خداوند به ایشان داد ، او عصبانی نشد و کلماتی روحانی بر زبانش جاری شد و فضا به طرز اعجاب آوری آرام شد .
از زمان روی کار آمدن دولت نهم به ریاست احمدی نژاد ترویج و اشاعه ی خرافه پرستی شدّت بیشتری به خود گرفته است . مشاهده هاله ی نورانی ، ادعای پرچم داری عدالت در جهان و مأموریت ویژه جهانی از جانب خدا ، جزئی از بازار خرافه پرستی رژیم است که این روزها رونق عجیبی پیدا کرده است .
این درحالی ست که رژیم دیکتاتوری ایران همواره آیت الله بروجردی را بدلیل اعتقاد به جدائی دین از دولت ، آزادی ادیان ومذاهب ، برابری حقوق بشر و عدم اعتقاد به ولایت فقیه ، فردی شیّاد و خرافه پرداز معرفی نموده که با این شعارها باعث بدعت گذاری در دین انقلاب 57 شده است .
مردم آزاده ایران باید بسیار هوشیار باشند تا بیش از این اسیر فریبکاری مُلّایان دین فروش نگردند . امید است با حمایت قاطع از آیت الله بروجردی به عنوان رهبر اپوزیسیون مذهبی در ایران شاهد تحقق شعار آزادی اعتقادی و مذهبی و رهائی ملّت ایران از یوغ استبداد دینی باشیم . استفاده از حربه ی دین و اعتقادات ، تنها سلاح رژیم در طول 28 سال گذشته بوده است .

هیچ نظری موجود نیست: