۱۳۸۶ مهر ۱۲, پنجشنبه

تشدید حملات رژیم بر آیت الله بروجردی در آستانه سالگرد حمله به ایشان


ناطق نوری طی سخنانی در مراسم شبهای احیاء در حرم به اصطلاح مطهر خمینی، نسبت به گسترش خرافه پرستی در جامعه هشدار داد و افزود: یک عده بی دینِ بی سواد، مردم را به دور خود جمع می کنند و می خواهند با ذکر و دعا مشکلات مردم را حل کنند. اینها افرادی روانی هستند که فقط افراد عوام و روانی بگِردشان جمع می شوند.
رئیس دفتر بازرسی رهبری رژیم در ادامه گفت: این عده که موجب تحریف دین هستند حدّشان اعدام و سنگسار است. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که حتی از ذکر نام آیت الله بروجردی هراس داشت در ادامه بطور غیر مستقیم در حملاتی دیگر به ایشان می افزاید : شخصی که ادعای ارتباط با امام زمان را دارد حتی توان روخوانی قرآن را ندارد! ایشان به موارد دیگری نیز اشاره نمود از جمله فردی که یک عده ای را به کوههای اطراف تهران برده تا امام زمان را به آنها نشان دهد.
باید به عرض این آقا رساند که صرف ادعای شما بر وجود چنین مواردی هیچگاه دلیلی بر صحت گفتار شما نمی باشد. در کشوری که آزادی بیان و آزادی مطبوعات معنا و مفهومی ندارد، طرح چنین مسائلی صرفاً برای مصرف داخلی ست آنهم برای اقلیتی نادان که از قضا اکثریت آنها نانخور رژیم هستند. به بهانه برخورد با خرافه پرستی، اصل دعا و نیایش به درگاه خداوند یکتا را مورد هدف قرار می دهند به گونه ای که هم اکنون وقتی مسئله دعا بمیان می آید اولین چیزی که به اذهان متبادر می شود رمّالی و خرافه پرستی ست. وقتی منافعتان ایجاب می کند این مردم شریف را تا آسمان هفتم بالا می برید و با الفاظی چون مردم نجیب ، مؤمن و غیره از آنها یاد می کنید اما در جایی دیگر این مردم را مشتی عوام و ابله می خوانید .البته شما در این مورد کاملا راست می گویید و دقیقاً نظرتان را درباره این مردم بیان داشته اید.
آیت الله بروجردی به دفعات خواستار یک مناظره ی آزاد و علنی با سران رژیم بوده اما بدلیل ترس و هراس رژیم ، حاضر به قبول چنین درخواستی نشدند. وقتی یک مسئول رده بالای رژیم به همین راحتی در ماه رمضان که به قول خودشان ماه خودسازی ست ، دروغ می گوید ، اصلاً نباید تعجب کرد ؛ زیرا اساس این رژیم بر پایه دروغ و فریبکاری بنا نهاده شده است. کافی ست به وعده های دروغین خمینی در بهشت زهرا توجه کنید تا دریابید این شیاطین مقدّس برای رسیدن به خواسته های نامشروعشان به چه ابزاری تمسک می جویند ؛ زیرا این شعار که « هدف وسیله را توجیه می کند » از اصول اولیه این نظام است. این موجودات حقیر برای رسیدن به مطامعشان براحتی تمامی اصول اخلاقی را زیر پا می گذارند ، همانگونه که با شخصیتی چون آیت الله بروجردی کردند.
نکته دیگر آنکه در آستانه فرا رسیدن سالگرد حمله به آیت الله بروجردی، اینگونه حملات تخریبی کاملاً حساب شده می باشد. طرح همزمان مسئله آیت الله بروجردی بهمراه پرونده های کم اهمیّت دیگر و هدف قرار دادن همگی آنها به اتهامات پستی چون خرافه پرستی ، همگی در راستای ترور شخصیتی آیت الله بروجردی و کم اهمیت دادن حرکت ایشان می باشد . این اقدامات در حالی صورت می گیرد که مسئولان این رژیمِ به اصطلاح مذهبی، از ابتدای بازداشت آیت الله بروجردی به کمک بلند گوهای دولتی ، سعی در تحریف اصل قضیه داشته ، به گونه ای که حتی یکبار هم به اساسی ترین اصل اعتقادی آیت الله بروجردی یعنی شعار جدایی دین از حکومت ، در عصر غیبت امام زمان ، اشاره نکردند.
از قضا خود این ملایان دین فروش هستند که هر از چند گاهی به اشکال مختلف به ترویج خرافه پرستی مبادرت می ورزند . آقای محمدی گلپایگانی ، رئیس دفتر رهبری رژیم ، پس از فاجعه ی کوی دانشگاه در تلویزیون اعلام می کند که امام زمان را در بین صفوف مردم متدین ( شما بخوانید جیره خوار ) در حال راه پیمایی مشاهده می کند! آقای احمدی نژاد در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل ، هاله ای نورانی را دور خود مشاهده می کند! آقای مشکینی رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری پس از تشکیل دولت احمدی نژاد ادعا میکند که اسامی اعضاء کابینه ی احمدی نژاد ، به تأیید امام زمان رسیده است!!!!! آقای احمدی نژاد در سخنرانی دیگری در مسجد جامع نارمک تهران در چهارشنبه شب گذشته ، ادعای عجیب تری می کند و اینبار می گوید : مأموریت ما جهانی ست . خداوند پس از 1400 سال ما را تربیت کرده و برای ما مأموریتی ویژه تقدیر نموده و پرچمداری را به ما داده است !!! نگاه کنید که این مخترعان دین انقلاب 57 تا چه حد وقاحت به خرج داده و تمامی عناوینی که مختصّ حضرت امام عصر است را بین خود تقسیم می کنند تا یادآور این روایت باشند که امام حسین می فرماید : فرزند من مهدی کسی ست که دشمنانش به تقسیم امتیازات و اعتبارات خداداده ی او در بین خود می پردازند در حالی که او هنوز زنده است. ( کتاب الزام النواصب ص 67 ) آیت الله بروجردی به جهت همین افشا گری ها بود که هم اکنون به سیاهچال هارون زمانه افتاده است.
اینان در مطبوعات حکومتی ، همواره از آیت الله بروجردی بعنوان مدّعی ارتباط با امام زمان یاد می کنند در حالی که تاکنون مدرکی برای اثبات مدعای خود ارائه نکرده اند. ایشان همواره خود را بنده خدا می دانست و بس . اگر آقایان تنها یک مدرک دال بر اثبات ادعایشان دارند ارائه کنند تا حقیقت امر بر همگان روشن شود. از قضا ، این رهبران رژیم هستند که خود را نوّاب خاص امام زمان می دانند و در مواردی، آنقدر پا را از گلیم خود دراز می کنند که با بی شرمی تمام خود را امام و ولیّ امر مسلمین جهان می نامند!!!!
وقتی به نام اسلام هر روز فرزندان این مرز و بوم را به بهانه های واهی بر جوخه های اعدام روانه می کنند ، وقتی کارگر شریف ایرانی را به جرم مطالبه حقوق قانونیش به بدترین شکل ممکن سرکوب می کنند ، وقتی فرزندان دانشجوی ما را تنها به جرم دگر اندیشی از تحصیل محروم می کنند و ....... درک اینگونه اقدامات غیر اخلاقی بسیار آسان خواهد بود. عادلانه نیست کسی که امکان دفاع آزادانه ندارد، اینگونه مورد هجمه قرار گیرد. مطمئن باشید مردم زخم خورده ی ایران، اینبار فریب شما را نخواهند خورد. امیدواریم باورمندان به این رژیم بدور از هرگونه پیشداوری ، در این گفته ها تأمل نمایند. درآن صورت براحتی حقیقت امر بر آنها روشن خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: