۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۳, پنجشنبه

اخراجی آل اعرجی تو \ پس مانده عصر غیبتی تو


بروجردی، کاشف توحید بدون مرز، که سابقا با نام حسین کاظمینی بروجردی معروف بود، یک چهره خوشنام و شناخته شده نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی در چند دهه اخیر بوده است. چهره‌ای که علیرغم تلاشها و هزینه‌هایی که برای اهداف انسان‌دوستانه، آزادیخواهانه و در راه روشنگری و مبارزه با جهل و خرافات پرداخته‌اند، هرگز و به هیچ شکلی به دنبال منافع شخصی و کسب قدرت یا ثروت نبوده است، دوست و دشمن به این موضوع اذعان دارند!

 اما تحرکات برخی افراد معلوم‌الحال که با تمسک بر نزدیکی و قرابت خود با ایشان، متاسفانه با سوءاستفاده از نام ایشان به مصادره افتخارات انساب و پدران ایشان پرداخته و مشغول سودجویی و مال‌اندوزی هستند.
لذا بر آن شدیم که ضمن آگاهی‌رسانی در مورد پدران و انساب بروجردی در این زمینه، برای مخاطبان و ملت شریفی که با اعتماد و احترام به بروجردی به این افراد معلوم الحال اعتماد کرده، دچار ضرر و زیان‌های بعضا جبران ناپذیری می‌شوند، شفاف‌سازی کنیم و هشدار دهیم که مبادا با تکرار سناریوهای مریدسازی و با اتکا به اعتقادات دینی که هزاران سال موجب استثمار و فلاکت ملت بی‌پناه و محروم بوده است، بیش از این به هیچ فردی اجازه سودجویی و سواستفاده ندهند.

در لینک زیر هم می‌توانید مطالبی از زبان خود کاشف توحید بدون مرز بشنوید 👇🏻👇🏻

 

هیچ نظری موجود نیست: