۱۳۹۶ آبان ۲۰, شنبه

ارائه قسمتی از نظریات و افکار آقای بروجردی، در چهارمین کنفرانس صلح جهانی در نیویورک

در این کنفرانس برای اولین بار مکتب نوین علمی در حیطه های انسان شناسی، جامعه شناسی و روانشناسی، بر پایه دروس آقای حسین بروجردی، کاشف توحید بدون مرز، معرفی و ثبت گردید. مکتبی با عنوان "مکتب شکوفایی آرزو"
این کنفرانس در روزهای اول تا سوم نوامبر 2017 برگزار گردید، چهار مقاله علمی – تحقیقی، از استاد بروجردی، ارائه گردید.
در این کنفرانس با نمایش یک فیلم کوتاه از زندگی و مبارزات کاشف توحید بدون مرز، شرکت کنندگان با این شخصیت فعال صلح، آشنا شدند و در این میان رییس مرکز تحقیقاتی صلح درونی در نیویورک و همچنین دبیر کنفرانس صلح، با ایراد یک سخنرانی در مورد مقاومت شگفت انگیز و تلاشهای شایان این شخصیت مقاوم و کوشا در راه صلح و ترویج فرهنگ مدارا و رواداری و همچنین پاسداری از ارزشهای انسانی، از ایشان تقدیر کرد و پیامی برای ایشان فرستاد.
در جلسه اختتامیه این کنفرانس که نماینده دبیرکل سازمان ملل، حضور داشت، پیام صلح آقای بروجردی به ایشان و سایر شرکت کنندگان ارائه شد و همچنین مدارکی از هزینه ها و مبارزات این زندان مدار مقاوم و موارد نقض حقوق انسانی ایشان به نماینده سازمان ملل تحویل داده شد.
آقای بروجردی، مدرس و محقق توحیدی، که در طی سه دهه تلاش برای ایجاد صلح در درون  انسانها و سپس در جهان بیرونی و ارتباطات انسانی، هزینه های بسیاری را متقبل شده است که او را باید زندان مدار مقاوم نامید چرا که در این سالها اغلب یا زندانی شده است یا در منزلش تحت تهدید ها و مراقبتهای ویژه بوده است و همواره او را در حصر اعتقادی و سیاسی نگه داشته اند، اجازه تدریس و برگزاری جلسات ندارد، جزوات و کتابها و نوار های تدریس ایشان، هرگز از سوی وزارت ارشاد، مجوز انتشار نیافت. برای افرادی که به دیدار او می رفتند یا از کلاسهایش استفاده می کردند همیشه مزاحمت ها و خطراتی به همراه داشته است.

او از سال 2006  تا سال 2017، مدت یازده سال بی وقفه در زندان بود در حالی که از حقوق قضایی و انسانی خودش، محروم بود. و از ژانویه 2017 ایشان بجای آزاد شدن، به مرخصی درمانی آمد ولی همچنان در منزل هم مانند زندان در حصر است، ممانعت از مراحل درمانی ایشان، گذاشتن تعهدات و محدودیت های سنگین و ممنوعیت ملاقات، حمله به منزل وی، دستگیری شاگردان ، مراقبت 24 ساعته از وی درمنزلش، نمونه ها و مصداق هایی از حصر ناعادلانه اوست.  خبرهای تکمیلی و گزارش مفصل این کنفرانس متعاقبا ارائه می گردد.

هیچ نظری موجود نیست: