۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۱, پنجشنبه

عوامل دیکتاتوری به کاظمینی بروجردی: باید بنویسی من کاملا سلامت هستم

به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، به دنبال پیگیری و پافشاری افراد و سازمانهای مدافع حقوق بشر مبنی بر بحرانی بودن وضعیت جسمانی و سلامتی آقای کاظمینیبروجردی و لزوم درمان هر چه سریعتر ایشان، مقامات مسئول به جای توجه به وضعیت وی و اقدام برای درمان این زندانی عقیدتی، اقدامات فریبکارانه و ایذایی را در پیش گرفته اند. 
ماموران در صبح چهارشنبه دهم اردیبهشت 93 با انتقال آقای کاظمینی بروجردی را به دادگاه ویژه روحانیت، وی را تحت فشار قرار دادند که در پاسخ به بیانیه اخیر سازمان های حقوق بشری، نامه ای بنویسد و اعلام کند که سلامت است و مشکل جسمی ندارد.
آقای کاظمینی بروجردی که هشتمین سال از اسارت یازده ساله خود را در زندان اوین سپری می کند به دلیل وضعیت بسیار بد بهداشتی و تغذیه زندان و همچنین تحمل شکنجه های فراوان در طول این هشت سال، دچار بیمارهای جدی و آزار دهنده ای چون ناراحتی قلبی و ریوی حاد و سنگ کلیه شده اند.
در اثر فشار و آزارهای امروز در دادگاه ویژه روحانیت، ایشان دچار نفس تنگی شدید شده و حالش به وخامت گرایید که در پی آن به سلولش در زندان منتقل شد، ولی مقامات همچنان از رساندن دارو و درمان به وی خودداری می ورزند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ازخدا طول عمروسلامتی برای خودش وصبروشکیبایی برای خانواداش و همرهانش ارزومندم