۱۳۹۲ شهریور ۱۴, پنجشنبه

بیانیه هواداران آقای بروجردی در اعتراض به کشتار در اردوگاه اشرف

بنا به گزارشها، روز یکشنبه دهم شهریور ماه نیروهای تروریستی سپاه قدس با همکاری حکومت عراق به اردوگاه اشرف محل
سکونت برخی از اعضای سازمان مجاهدین خلق یورش برده و اقدام به کشتار جمعی از اعضای این سازمان نموده اند. طبق این گزارشها،  نزدیک به ۵۲ تن در جریان این حمله ددمنشانه جان خود را از دست داده‌اند. تصاویر منتشرشده از این کشتار نشان می دهد که عمّال ولی فقیه با قساوت تمام بعضی از ساکنان کمپ اشرف را در کلینیک با زدن تیر خلاص به قتل رسانده اند.
حکومت مستبد و دیکتاتوری ولی فقیه در طول عمر ننگین 34 ساله خود ثابت نموده که تاب و تحمل مخالفین و معارضین خود، در داخل و خارج ندارد و دوام و بقاء تخت سلطنت خویش را در سرکوب و حذف فیزیکی مبارزان و دگراندیشان میداند. براستی حکومتی که از کشتار هزاران انسان بیگناه در سال 1367 ابایی ندارد چگونه از کشتار چند سکنه ی بی پناه و معارض در دیار غربت دریغ می کند؟!
هواداران آقای کاظمینی بروجردی زندانی عقیدتی- سیاسی، جنایت و کشتار را محکوم می کنند و کشتار ساکنان اشراف توسط عوامل سپاه قدس را جنایت علیه بشریت و نقض فاحش حقوق بشر میدانند و این واقعه غیر انسانی را به شدت محکوم می نمایند و از جناب بان کی مون و کلیه سازمانها و نهادهای بین المللی و حقوق بشری تقاضای رسیدگی عاجل نسبت به این جنایت هولناک دارند. 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

از کجا مطمئنید که کار خودشان نیست؟ مجاهدین در آزار، حبس، شکنجه و اعدامهای داخلیشان ید طولایی دارند و همیشه در صدد از میان برداشتن مخالفانشان بوده اند.

هم اکنون هم اسیران عقیدتی که میل به جدایی دارند در حصار اینان در آزارند. ای کاش حقایق فاش شوند که خانواده های دلشکسته اشرفیان و لبیرتی که همواره مورد تحقیر و آزار حکومت ایران و اشرف گردانان بوده اند پاسخی راستین دریافت کنند و اینبار هم یک عمل ننگین دیگر پای دست اندرکاران واقعیش نوشته شود.

از اینهمه ریا و فریب و دروغ و کشتار ایرانیان در عذابیم و چهره ی واقعی تمامی دژخیمان باید آشکار شود.