۱۳۹۲ مرداد ۳, پنجشنبه

کانادا ادامه حبس آقای کاظمینی بروجردی در ایران را محکوم کرد

آقای آندره بنت، نماینده رسمی کانادا در امور مذهبی، امروز بیانیه زیر را منتشر کرده است:
کانادا به شدت ادامه حبس آیت الله العظمی حسین کاظمینی بروجردی، پیشوای روحانی شیعه را توسط رژیم ایران محکوم می نماید. بر اساس گزارش های رسیده آیت الله بروجردی در طی ۷ سال حبس در زندان اوین تهران مورد شکنجه قرار گرفته است. چرا که وی منتقد سرسخت روند فاجعه بار نقض حقوق بشر توسط رژیم ایران می باشد. آیت الله بروجردی در میان تعداد بی شمار ایرانیانی قرار دارد که به دلایل سیاسی زندانی شده اند.
ما خواهان آن هستیم که تدابیری برای درمان پزشکی فوری آیت الله بروجردی برقرار سازند و او را هر چه سریع تر آزاد نمایند. ادامه حبس منتقدینی همچون آیت الله بروجردی که به نکوهش حکومت دیکتاتوری مذهبی آخوندهای واپسگرا و مرتجع می پردازند، ثابت می کند که حکومت خامنه ای در بی اعتنایی به آزادی مذهبی و حقوق بشر گستاخ شده است. کانادا رژیم ایران را فرا میخواند که به  تعهدات بین المللی خود پایبند باشد و بازداشت و حبس غیر قانونی مخالفین دگراندیش و اعضای جامعه اقلیت های مذهبی را متوقف سازد.
کانادا در کنار ایرانیانی که شجاعانه در برابر نقض نگران کننده حقوق بشر بی پرده سخن می گویند و از آزادی مذهبی دفاع می کنند، ایستاده است.



 آقای آندره بنت، نماینده رسمی کانادا در امور مذهبی، امروز بیانیه زیر را انتشار داده است: - See more at: http://www.boroujerdi.info/?p=6967#sthash.Dsz9exwY.dpuf

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر بروجردي واجداد پاكش
حكومت ضد دين رادرجهان رسواكردي