۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۸, شنبه

انتقال آقای کاظمینی بروجردی ، زندانی مخالف ولی فقیه به سلول انفرادی

بنابه گزارش ارسالی به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه  به دنبال انتشار پیام آقای کاظمینی بروجردی ،زندانی آزادیخواه و مخالف ولایت فقیه مبنی بر تحریم انتخابات ریاست جمهوری و انعکاس گسترده آن در رسانه ها و محافل مختلف ، ماموران امنیتی زندان اوین با ورود به بند ویژه روحانیت ، وی را وادار کردند تا وسایل شخصی خود را جمع کرده و آماده انتقال به بند انفرادی گردد، لیکن تاکنون از محل انتقال ایشان خبری در دست نیست.
آقای کاظمینی بروجردی  از ساعت ۴ بعد از ظهر امروز هیچ گونه تماسی با بیرون زندان نداشته اند و خانواده ایشان نیز کاملا از سرنوشت وی بی خبر هستند.

 در بیانیه مذکور، آقای کاظمینی بروجردی انتخابات را وسیله ای برای به بازی گرفتن مردم نامیده اند. در بخشی از بیانیه ایشان آمده است:
هرچند سالی، فردی را کاندید میکنند که زمام دولت را در دست گیرد و به اکاذیب و امارت ظالمانه حکام جنایتکار، تداوم دهد، و بر مسئله انتخابات، اهل مملکت را به بازی میگیرند و علائق و خواسته های مشروع صاحبان اصلی کشور را به تمرد و تمسخر گیرند
ولی فقیه علی خامنه ای برای سرکوب روحانیون آزادیخواه ،۲ تن از  منصوبین خود  به نام های جعفری رئیس دادگاه ویژه روحانیت و رئیسی (عضو کمسیون قتل عام زندانیان سیاسی  سال ۶۷ ) را به عنوان دادستان ویژه روحانیت گمارده است تا فرامین سرکوبگرانه و ضد بشری وی را به اجرا در آورند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، انتقال آقای کاظمینی بروجردی زندانی عقیدتی و مخالف ولی فقیه به سلولهای انفرادی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عاجل برای پایان دادن به اذیت و آزارها و  آزادی بدون قید و شرط وی است.


هیچ نظری موجود نیست: