۱۳۹۱ دی ۱۳, چهارشنبه

زمان برگزاری ختم آقای حسن کاظمینی بروجردی

امروز چهارشنبه سیزدهم دی ماه 1391 مراسم ختم آقای سید حسن کاظمینی بروجردی برادر زندانی عقیدتی آقای سید حسین کاظمینی بروجردی در مسجد المهدی رسالت 15 الی 16:30 برگزار میگردد .

جریان های رخ داده از روز یکشنبه تا کنون اعم از ربودن جسد سید حسن که یک روز پس از ملاقات برادرش در زندان اوین فوت کرده بود  و پس از آن ممانعت از به خاکسپاری او در قبرستان خانوادگی ایشان و ایجاد جو امنیتی و حضور مامورین در مراسم تدفین و جابه جایی محل دفن ، همگی بیانگر خصومت و وحشتی است که رژیم از روحانی روشن فکر و ازاده اقای کاظمینی بروجردی دارد، بطوری که حتی اجازه حضور یک ساعته هم بر سر جنازه برادر و مراسم تدفین را به او ندادند.
یادآوری میشود که در سال 85 هم که مادر آقای کاظمینی بروجردی که در اثر شکنجه ها در زندان اوین از دنیا رفت، باز هم مانع از حضور آقای کاظمینی بروجردی بر بالین مادر در لحظه  وداع و هنگام تدفین او شدند.
بدین وسیله ضمن تسلیت به این خانواده محترم و داغدار، بار دیگر اعلام انزجار از حکومت مستبد ولی فقیه و اعمال بی شرمانه و ننگین و در عین حال بی ثمر رژیم ستمدینی اعلام می  داریم و از عموم هموطنان و دوستداران ایشان دعوت میگردد تا هر چه باشکوهتر در این مراسم شرکت کنند و با حضور خود تسلی خاطری برای بازماندگان و گامی در سوی اعتراضات همگانی در مورد وضعیت اخیر در مورد زندانیان و خانواده های آنان باشد .

هیچ نظری موجود نیست: