۱۳۹۱ تیر ۲۷, سه‌شنبه

وخامت حال همسر آقای کاظمینی بروجردی

روز یکشنبه 26 تیرماه 91 خانم اکرم ولی دوست همسر آقای کاظمینی بروجردی موردعمل تشخیصی آنژیو گرافی واقع شد این بانوی 49 ساله که برای چندمین بار دچار عارضه قلبی گردیده اکنون در بیمارستان پارسیان واقع در سعادت آباد تهران بستری شده است و وضعیت جسمانی وی بسیار وخیم گزارش شده است.
این بانوی مبارز در طی بیش از 20 سال مبارزه آقای کاظمینی بروجردی در کنار وی هزینه های بسیاری را متحمل شده است. او در سالهای گذشته یک بار توسط عوامل وزرات اطلاعات ربوده شد، این عمل برای به سکوت کشیدن آقای بروجردی صورت گرفت. و در تمامی رنج هایی که  رژیم به آقای بروجردی روا داشته بود در کنار وی ایستادگی کرد  در نهایت در سال 85 با اوج گیری تهدیدها در مرداد ماه، منزل مسکونی ایشان محل تجمع هزاران نفر از هواداران آقای کاظمینی بود که این تحصن بیش از 70 روز به طول انجامید و در نیمه مهرماه همان سال با تهاجم وحشیانه نیروهای سرکوبگر رژیم اسباب و وسایل منزل ایشان تخریب شد و تنها خانه مسکونی ایشان مصادره گردید که پس از آن هم این بانو و فرزندان و اقوام و هواداران آقای کاظمینی بروجردی بازداشت شدند .
خانم ولی دوستی مدتها در بند 209 اوین زندانی و مورد بازجویی و شکنجه قرار داشت . پس از آن هم بارها بازداشت شد . و در سال 86 که پسر بزرگ او سید مهدی کاظمینی بروجردی را جلو دیدگان مادر و پدرش شکنجه میدادند این بانوی مبارز برای اولین بار دچارحمله قلبی شد .

هیچ نظری موجود نیست: