۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

19اردیبهشت یادآور جنایتی که توسط حاکمیت دینی در ایران بوقوع پیوست

" فرزاد کمانگر به همراه چهار تن از فعالین سیاسی کرد اعدام شد."
 این تیتر اغلب رسانه ها و شبکه های اجتماعی بود که لحظاتی بعد از اعدام این عزیزان در صدر اخبار روز قرار گرفت. تلاش مبارزین سیاسی  و فعالین حقوق بشر جهان برای نجات آنها ناکام مانده بود. اعدام این دسته از فعالین راه آزادی در حالی صورت گرفت که مدتهای مدیدی تحت شکنجه های قرون وسطائی حکومت دینی قرار داشتند.

 انتشار رنجنامه ی فرزاد کمانگر از درون زندان و اشاره ی وی به شکنجه های وارده از سوی رژیم ولایت فقیه، بهت و حیرت همگان را بدنبال داشت. حاکمیت استبداد، آنها را تنها بدلیل تعلق نژادی و مذهبی  شکنجه می داد. بر همگان پوشیده نیست که نظام سیاسی در ایران بر پايه حذف فيزيکی مخالفين و منتقدین و معارضین خود بـنا شـده و با بهره گیری از قوای قهریه و اعمال خشونت و ترور به حیات خود ادامه می دهد.  تنها مرگ و نیستی از جمله حقوقی ست که رژیم ولایت فقیه  ضمن برسمیت شناختنش برای ملت ایران، آن را بطور یکسان و عادلانه تقسیم می کند و این همان گرداب جمهوری اسلامی ست که رهاورد بنیانگذار آن از ابتدا تاکنون برای مردم کشورمان بوده است.
در طول سه دهه از حاکمیت عدل خمینی، ازآسمان تاریک و غم انگیز ایران خون میبارد و کابوس مرگِ پاکترین جوانان و اندیشمندان سیاسی پایان ندارد. فرزاد کمانگر – شیرین علم هولی – مهدی اسلامیان – فرهاد وکیلی – علی حیدریان بجرم دگراندیشی طعمه خشونت طلبی و کینه توزی رهبران و دستگاه قضائی جمهوری اسلامی شدند.
امروزه از نگاه رژیم ترورپرور ملایان، دگراندیشی و تفاوت اعتقادی با اصول فکری حاکمیت ولایت فقیه، جرم اکثریت نخبگان سیاسی ومدنی محسوب می شود. ازاین  فعال مدنی و معلم بیگناه گرفته که رنجنامه اش  تقویم تاریخ صفحات مبارزات سیاسی را به تامل و حیرت در آورد، تا مبارز آزادیخواه و زندانی معترض  به کلیت و تمامیت حکومت دینی آقای کاظمینی بروجردی، که اعتقاد راسخ ایشان به سکولاریسم، بنیانها و ستونهای ولایت فقیه را به لرزه درآورده است؛ واهمه ای فراگیر بر اندام نحیف حاکمیت دینی مستولی نموده است .
سکولاریسم بعنوان مکتبی متضاد با حاکمیت ادیان و مذاهب، یگانه مسیر برون رفت از منجلاب دیکتاتوری نعلین می باشد که آقای کاظمینی بروجردی همواره آن را بعنوان مدلی مطرح ،برای براندازی تمامیت حکومت دینی و حذف کلیت ولایت فقیه عنوان کرده است تا در فضای آن شهروندان جامعه بتوانند بطور مختارانه مشربهای فکری، نظری و عقیدتی خود را بدون هر گونه تنش حکومتی  دنبال نموده وآزادانه بر حقوق مسلم خود تاکید کنند و حقوقی را که کمانگرها و علم هولی ها از آن در جامعه ی استبداد زده ی ایران محروم شده اند را احیاء کنند.
 طی سالهای اخیر، اقای کاظمینی بروجردی ، بطور رسمی  و با ایجاد یک رنسانس ، مقدمات مبارزات و فعاليتهاي گسترده اي را برای حذف مجازاتهای خشن دینی از قبیل: اعدام، سنگسار، قطع اعضای بدن، شلاق و زندان، صورت داده و مخالفت علنی خود را به گوش جوامع بین المللی آزاد و دموکراسی خواه رسانده است؛ ولی متاسفانه هنوز هم شاهد استمرار اجرای اینگونه مجازاتها، بویژه اعدام در سطحی  وسیع و کم سابقه در تاریخ ایران می باشیم.
هواداران این  دگراندیش و معترض به اساس حاکمیت دینی در سالروز اعدام فرزاد کمانگر و چهار تن از فعالین سیاسی کرد، ضمن محکومیت مجدد این جنایت توسط رژیم ولایت فقیه و اعلام همدردی با خانواده ی این عزیزان، بر خواست خود مبنی بر اعتلای حقوق بشر و پیشبرد جامعه ی مدنی در ایران تاکید می کنند.

با تقدیم درود بر مبارزان ایران زمین به ویژه مردم دلیر کردستان
هواداران آقای کاظمینی بروجردی

هیچ نظری موجود نیست: